Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käännän sinunkin miehesi pään, vaikka olisit miehesi vieressä :)

Vierailija
29.01.2012 |

ihanaa olla kaunis ja sexy :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on aina hammastahnaa naamassa ja villalangasta tehty peruukki?

Täytyy myöntää, että mieheni pää kääntyy aika vikkelään perääsi. Kuten omanikin.

Vierailija
2/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me molemmat sinut huomattiin. Mauttomasti blondatut, pidennetyt hiukset, pinkki huulipuna ja tekoripset. Todellakin käännät päät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin saan naisena paljon huomiota ja nautin siitä. =) Toki tiedän että kauneus on katoavaista mutta onneksi saan huomiota myös luonteeni takia. =)

Vierailija
4/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kauniit ja sexyt naiset kääntää sinun miehesi pään. Sellaista se on.

Vierailija
5/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselee vanhoja naisia. Toki jos olet tekoblondi, tekotukkainen, tekoripsinen ja pinkki huulipuna koristaa huuliasi, niin sitten saattaa kääntyä, mutta niinpä kääntyy munkin pää.

Vierailija
6/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saa maisemia ihailla. Eri asia ovatko maisemat siitä sitten otettuja vai ei.

Vierailija
7/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin pää kääntyy, jos näen oikein komean miehen.

Ja sitten se unohtuu, en seuraavana päivänä enää muistakaan mitään siitä, joka pääni hetkeksi käänsi.

Sellaista se on.

Kivahan se on, jos mielesi tulee hyväksi noinkin pienestä asiasta.

Vierailija
8/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi niin sexy ja kaunis?

Vierailija
9/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ottaa oppia!

Vierailija
10/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle - minä korjaan illalla potin, kun miehellä testosteronitasot nousee päivän mittaan.

Sen takia kaupungilla ystävällisesti osoitan itse hänelle avoimet kaula-aukot ja hyvännäköiset peräsimet.

Pitäähän mies pitää hereillä vai mitä? :D

Vierailija
11/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vannon ettet käännä mun miehen päätä, ellet sitten tosiaan ole tätä komeampaa sukupuolta itse.

terv. Jake

Vierailija
12/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minä olisin vieressä. Kaltaisesi naiset jostain suusta ryhtyvät sättimään siitä miestäni, vaikka hän vain kysyy!

Vierailija
13/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käänsi naapurin 80v mummokin, kun kumarteli mekko päällä ruohoamassa kukkapenkkiä.. Ilman alushousuja.

Vierailija
14/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten?

Vierailija
15/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uskot miesten sinussa katselevan? Miltä se sinusta tuntuu, jos puolisonsa kanssa liikkellä oleva mies tuijottaa, nolostuttaako koskaan miesten puolesta?

Itse ainakin koen suurta myötähäpeää miehiä kohtaan, jotka kyttäävät/flirttaavat muille naisille puolisoidensa läsnäollessa. Ja tunnen suurta myötätuntoa sitä naista kohtaan, jonka mies toimii niin idioottimaisesti. Tyhmyyttähän se mieheltä on, jos ei osaa käytöstään säädellä. Sen tietää, että se hävettää miehen puolisoa.

Kiusallisinta on katsella varatulle miehelle keimailevaa naista, se saa kenet tahansa vaikuttamaan bimbolta. Itse katson mieluummin vieraan pariskunnan naista kuin miestä silmiin, varsinkin jos huomaan miehen hakevan katsekontaktia liian tarkoitushakuisesti.

Vähän solidaarisuutta peliin naiset.

Vierailija
16/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käänsi naapurin 80v mummokin, kun kumarteli mekko päällä ruohoamassa kukkapenkkiä.. Ilman alushousuja.

Vierailija
17/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta käännät miheni pään ni voitko samalla viedä koko miehen ettei mun tarvi sitä enää katella pliis...

Vierailija
18/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on silmäniloa. Mutta kultaseni, siihen se sitten jääkin. Toisekseen uskon kuulevani kotona siitä tyrkystä joka siellä juhlissa persettään pyöritteli.

Vierailija
19/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä siinä, katsoa saa. Ja saatan itsekin katsoa. Musta on ihana kun joku nainen on luonnonkaunis tai taitavasti meikattu, pidän kauniiden ihmisten katselemisesta. Samoin tietysti joku todella miehekäs mies kääntää pään.

Ja näistä ihan avoimesti puhumme oman möllykkäni kanssa.

Vierailija
20/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei huomaa enää kukaan kun minä vyöryn paikalle viimeisillään olevan tuplamahani kanssa. Kaikki katsoo kauhuissaan että miten tuo pääsee enää liikkeelle, montako sillä siellä on ja eihän se vaan justiinsa räjähdä?!! Joten voitan. Mua ei vaan voi olla huomaamatta, ei nuoret ei vanhat ei heterot ei homot, ei ees sokeet...