Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käännän sinunkin miehesi pään, vaikka olisit miehesi vieressä :)

Vierailija
29.01.2012 |

ihanaa olla kaunis ja sexy :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaunis nainen kääntää terveen miehen pään, mitä sitten?

Minä ainakaan edes viitsisi olla sellaisen miehen kanssa, joka ei naiskauneuteen reagoi. Kuolluthan semmoinen olisi.

Vierailija
22/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eks mieheni pää ja ties mikä muukin kääntyi muiden perään.Ja siinä osasyy että onkin eksä.

Pidä hyvänäs:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisitkö pikaiseen tulla tänne Haapavedelle päin käväiseen, kun näännyn lumitöihin ja muuhun kotityöhön - ukko ollut jo kaksi viikkoa niskakipsissä eikä pää käänny ollenkaan. Ei voi ajaa autoa, eikä tehdä mitään.

Tule pian, pliis! Tarvitsen apuasi!

Vierailija
24/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletko se nainen Kuopiosta, jolla on aina hammastahnaa naamassa ja villalangasta tehty peruukki?

Täytyy myöntää, että mieheni pää kääntyy aika vikkelään perääsi. Kuten omanikin.

näyttää samalta? Mä oleskelin Kuopiossa paljon 90-luvun alussa ja puolivälissä ja muistan hänet hyvin!

Muuten, mäkin käännän miesten ja naisen päitä kesäisin, kun liikun moottoripyörällä (tiedän, ettei se ole mitenkään harvinaista, mutta näin vaan on). En ole mitenkään erityisen hyvän näköinen, mutta moni silti katsoo kahdesti, ja moni tulee myös juttelemaan. Mitä sitten?

Vierailija
25/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin samanmoinen eikoinaan, paat kaantyi ja kommentteja sateli. nyt olen 45v ja saan olla ihan rauhassa. vanhenet sinakin pian, nauti niin kauan kun sita kestaa..

Vierailija
26/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tiedän kääntäväni päitä...;)

Vierailija
27/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä parhaiten sen kääntää Kassi-Alma tyyppi. Katsoisin varmaan itsekkin. Sen sijaan joku laitettu Wannabe-tyrkky... TUSKIN!

Vierailija
28/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän mielenkiintoista että tuollainen tuo ap.lle tyydytystä elämään...?!

Mua ei haittaa jos mies vilkasee kaunista naista (vaikken ole kyllä tällaista edes huomannut seurassani tapahtuvan.) itsekin vilkaisen huomiota herättävännäköistä naista tai miestä, ihan vaan sen takia kun se herättää huomioni, eikä se tarkoita mitään muuta. En halua hyvännäköisen miehen kanssa silmäpeliä, en mitään muutakaan, mutta kaunista tai muuten mielenkiintoisen näköistä ihmistä nyt on vaan kiva katsoa. Itse olen esteetikko, joten tykkään kauniista jutuista...Toisaalta huomioni herättää myös vaikkapa punkkarinainen jolla on lävistyksiä jne, ja kyllä ne miestenkin päät kääntyy niin monen asian takia...!

Terkuin vaimo joka on hyvää seuraa ja jota mieskin jaksaa katsella, eli ei ole tarvetta kurkkia kaikenmaailman vosujen perää(n)...!

Vierailija
29/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ehtisit Haapavedelle päin?

Tarvitsisin todella apua ja lupauksesi on kuin viimeinen oljenkorsi!

Vastaa kiltti!!!

Vierailija
30/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei huomaa enää kukaan kun minä vyöryn paikalle viimeisillään olevan tuplamahani kanssa. Kaikki katsoo kauhuissaan että miten tuo pääsee enää liikkeelle, montako sillä siellä on ja eihän se vaan justiinsa räjähdä?!! Joten voitan. Mua ei vaan voi olla huomaamatta, ei nuoret ei vanhat ei heterot ei homot, ei ees sokeet...

Vierailija
31/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ehtisit Haapavedelle päin? Tarvitsisin todella apua ja lupauksesi on kuin viimeinen oljenkorsi! Vastaa kiltti!!!

Niin ja Nina Mikkonen arvostaisi varmasti myös suuresti tekemääsi ihmettä!

Vierailija
32/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET SURKEA

Vierailija
33/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen mieheni seurassa niin muut miehet huomioivat minua, tulevat jopa juttelemaan.

Mitä sitten vaikka olen kaunis ja sexy?

Onko sinulla ap noussut jotain hattuun?

Vierailija
34/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aJATTELE JOS ALANKIN KÄÄNTÄÄ SUN HEMMON PÄÄTÄ HEHEHE

Vierailija
35/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALKAA TAPAHTUMAAN..........

Vierailija
36/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikka millä mitalla mua kauniimpia naisia.

Ihanaa olla rakastettu ja haluttu tällaisenaan.

Vierailija
37/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sokea.

Vierailija
38/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisitkö pikaiseen tulla tänne Haapavedelle päin käväiseen, kun näännyn lumitöihin ja muuhun kotityöhön - ukko ollut jo kaksi viikkoa niskakipsissä eikä pää käänny ollenkaan. Ei voi ajaa autoa, eikä tehdä mitään.

Tule pian, pliis! Tarvitsen apuasi!

Vierailija
39/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me supattelisimme keskenämme millainen mahtaisit olla sängyssä... =)

Vierailija
40/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä ap et ole saanut itsellesi miestä lainkaan.

terveisin kaunis, sexy, fiksu, mukava, ja rakastettu vaimo ja äiti