Outoa? Kun pitäisi antautua miehen vietäväksi, tulee mieleen vain kaikkea ikävää.
En pysty nauttimaan seksistä, koska mieleen tulee kaikki mahdollinen ahdistava: maailman nälkäiset, sodissa kärsivät, yksinäiset vanhukset, pahoinpidellyt lapset jne. Muuten en ajattele noita kovinkaan paljon, mutta seksin yhteydessä ajatukset täyttävät mielen ja tuntuu, ettei minullakaan ole oikeutta olla onnellinen, kun on niin paljon onnettomia ihmisiä.
En uskalla puhua asiasta miehellekään, koska tämä on niin outoa. Vai onko? Onko kellään samanlaista? Onko kyse jostain häiriöstä? Miten voisin olla ajattelematta tuollaisia ja keskittyä hetkeksi parisuhteeseen?
Kommentit (3)
Nämä ajatukset liittyvät vain seksiin. Muuten olen ihan vastuuntuntoinen ihminen. Annan joka kuukausi tietyn määrän rahaa tarvitseville (noin 10 % tuloistani). Tiedän, ettei murehtimiseni auta mitään. Jne. Luulen, että tämä on jonkinlainen häiriö, pakkoajattelua tms. -ap-
Oli sitä mieltä, että olen masentunut. Olen ollut joskus ennenkin. Ehkä pitäisi mennä lääkäriin. -ap-
seksiä harrastaessa maapallon hädässä olevia.
Lahjoitan kuukausittain rahaa punaselle ristille.
Minä ajattelen että meillä on omat ongelmat perheessä, ne on meidän ja aina on joku jolla menee huonommin kuin meillä -tai teillä tai Venäjällä jossain köyhällä mummulla.
Sitä voi kuitenkin koittaa parantaa omaa tilannettaan ja auttaa mahdollisuuksien mukaan muita: verilahjoitus, tai 5 euroa joka kuukausi hyväntekeväisyyteen? Mene ulkoiluttamaan mummoja?
Tee jotain, kuin mietit päässäsi ettei saa olla onnellinen. Aivan varmasti jossain Brasilialaisessa viidakkokylässä jossa on ties mitä ongelmaa nähdään myös suuren suurta onnea?
Sekin joka hautaa nälkiintyneen lapsensa on joskus synnyttänyt onnellisena? Eroaako se kuolema sodanuhrista, sairauteen kuoleesta?
Kaikilla on oikeus onneen, myös sinulla.
Jos koittaisit seksin aikana ajatella jotain kiihoittavaa? Anna vaan homman jatkua ja salli nautinto.
Ei maailmassa seksin nautinnot missään lopu koska on sotaa ja kärsimystä. Minusta tuo on itsensä korostamistakin. Jotenkin sellainen mässäily toisten tuskasta tekee pahaa. Jättääkö joku nyt jossain iltapanon tekemättä koska miettii miten ankeaa sinulla on?
Väärin tuo on myös parisuhdetta ja kumppania kohtaan koska toisella ei ole mahdollisuutta vaikuttaa maailmanhätään ja sitä kautta saada kosketustasi.