Mielummin tein 3 lasta kuin
vain 2 jotta meillä olisi varaa tosta vaan ottaa palkattomia lomia, matkustella tai säästää rahaa tilille. Nyt on toki tiukempaa mutta aina on kaikki laskut tullut maksetuksi ja eletään onnellisina :D Toisaalta kannattais kai järjellä ajatellen jättää mukulat tekemättä jos ylipäänsä on pakko viedä ne hoitoon. Eikö näin ole palstalogiikan mukaan?
Kommentit (55)
ei meidänkään tarvi pihistellä ollenkaan mutta ei edes haluttaisi tehdä mitään kaukomatkoja. t. ap
Mielummin mä teen vaan 2 lasta 3 :n sijaan, sillä silloin mulla riittää aikaa kummallekin. On myös varaa hoitaa lapset kunnolla (kotona).
Olen itse isosta perheestä, ja tiedän kokemuksesta, että mitä isompi perhe, sen huonommin lapset voivat.
Mielummin mä teen vaan 2 lasta 3 :n sijaan, sillä silloin mulla riittää aikaa kummallekin. On myös varaa hoitaa lapset kunnolla (kotona).
Olen itse isosta perheestä, ja tiedän kokemuksesta, että mitä isompi perhe, sen huonommin lapset voivat.
vaikka se ei kyllä tätä elämää elämisen arvoiseksi tee kun emme ole mitään materialisteja. Kyllä se perhe on se numero ykkönen. t.ap
ja muistan kyllä olleeni erittäin onnellinen lapsi ja nyt aikuisena sen huomaa erityisesti mikä voimavara sisarukset on :D siksipä itelläkin haaveena ainakin 3 lasta saada...
Mutta me ollaan pihistelty ja eletty niukasti jo useampi vuosi. Siihen oppii ja tottuu. Suosittelen muillekin. Meillä on aina ruokaa, laskut tulee maksettua ja elämä on pääsääntöisesti hyvää. Ja kunhan mies tuosta valmistuu niin alkaa rahaa tulemaan hieman enemmän.
Ja minä olen nyt varmasri huono ja paska äiti, mutta lähden maaliskuussa keikkatöihin, lapsi (silloin 10kk) menee naapurille hoitoon tarvittaessa. Onneksi on tuttu ihminen ja hänen kanssaan ollaan jo nyt paljon tekemisissä. Hänellä on kolme omaa lasta.
ettekä varmaan halua ylimääräisiä lomia? Tai rahaa säästöön? Kädestä suuhun on se oikea taktiikka!
ei meidänkään tarvi pihistellä ollenkaan mutta ei edes haluttaisi tehdä mitään kaukomatkoja. t. ap
ellei riitä energia 3 lapseen niin tehkööt sit vaan 2...itsewkin olen sitä mieltä että kyllä se onnellisuus tulee jostain ihan muusta kuin kaukomatkoista.
sisälukutaito vähän hakusessa :D ja joo emme todellakaan ole kiinnostuneita kaukomatkailusta paljon mielummin reissataan Euroopassa tai kotimaassa :D t. ap
vaikka se ei kyllä tätä elämää elämisen arvoiseksi tee kun emme ole mitään materialisteja. Kyllä se perhe on se numero ykkönen. t.ap
"vain 2 jotta meillä olisi varaa tosta vaan ottaa palkattomia lomia, matkustella tai säästää rahaa tilille. "
sisälukutaito vähän hakusessa :D ja joo emme todellakaan ole kiinnostuneita kaukomatkailusta paljon mielummin reissataan Euroopassa tai kotimaassa :D t. ap
niin mielestäni se kertoo siitä että tarvitaan niitä elääkseen onnellista elämää...valitettavaa jos näin on.
niistä edes kiinnostuneita...missä ongelma? t. ap
jos mieluummin tekisi niitä kaukomatkoja? Toisille se onnellisuus tulee vaan muusta kuin kaukomatkailusta :)
Mammoillahan meni nyt pasmat ihan sekaisin niiden takia :D Jos joku tosiaan nyt tajusi sen niin, että minut tekee onnelliseksi vian ja ainoastaan matkustelu, niin antaapa olla. Parempaakin tekemistä sunnuntaina kuin jankata teidän kanssa :)
ellei riitä energia 3 lapseen niin tehkööt sit vaan 2...itsewkin olen sitä mieltä että kyllä se onnellisuus tulee jostain ihan muusta kuin kaukomatkoista.
toiset eivät ole kiinnostuneita kaukomatkailusta ja haluavat 3 lasta...kukin tavallaan.
niistä edes kiinnostuneita...missä ongelma? t. ap
ei tarvi pihisellä, voidaan tehdä kaukomatkoja, on hieno talo jne. Eikä muuten tarvinut viedä hoitoonkaan heti ä-loma loputtua. Ja onnellisia ollaan :D