Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte koululaisenne pukeutumaan lämpimästi?

Vierailija
29.01.2012 |

Etenkin jos ette ole aamulla vahtimassa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki tosin voi tietenkin teini-iässä näin talven tullen jähmettyä, katsotaan sitten uudelleen.

Vierailija
2/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomalla sille, että soitetaan sitten opettajalle, että et tänään saa tulla kouluun sen takia, kun et suostunut laittamaan pipoa päähän, mutta sinähän jatkoit että jos ette ole itse aamulla vahtimassa.

Me lähdetään aina kouluun ja töihin yhtä matkaa, joten tuollaista tilannetta ei ole lähiaikoina tulossa.

Meidän poika siis menee todella mielellään kouluun, ja jos ei sinne pääse, se on hänelle aika kova pala. Samoin se, että opettaja saisi tietää hänen kiukuttelustaan. Aika pieni koululainen siis kyseessä meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapseni ymmärtää että nyt on talvi ja talvella pidetään lämpimiä vaatteita. Ei hän halua palella ulkona tai vilustua. Kerron hänelle lämpötilan jos ei ole itse katsonut, siitä päätellen osaa pukeutua.

Vierailija
4/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapseni ymmärtää että nyt on talvi ja talvella pidetään lämpimiä vaatteita. Ei hän halua palella ulkona tai vilustua. Kerron hänelle lämpötilan jos ei ole itse katsonut, siitä päätellen osaa pukeutua.

koululaiset 8-12v ja aina ovat asianmukaisesti pukeutuneita vaikka yksin lähtevät. Joskus kevään ensimmäiset lämpimät päivät saavat ne kulkemaan ilman takkia kotiinpäin mutta kulkekoot, niin minäkin teen ;)

Vierailija
5/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 4 lk laittaa vielä ihan suosiolla toppahousut ja muut. 6 lk tytär ei enää suostu laittamaa toppahousuja muuta kuin pulkkamäkeen ja luistelemaan. Tähän asti on talvi ollut sen veran leuto että onhan pelkillä farkuillakin tarjennut (niiden alle ei taatusti laita mitään) mutta ensi viikosta tulee mielenkiintoinen kun pakkasen luvataan kiristyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän