Persut poistaisivat äänioikeuden naisilta, eikös muslimit halua samaa?
Kommentit (12)
Ap, sä saat omalla väittämälläsi Persut näyttäämään fiksuilta suhun verrattuna :)
Tällaisia lapsellisia aloituksia on totuttu näkemään nimenomaan persuilta, ei todellakaan kannata lähteä itse mukaan samaan tarhameininkiin.
Ap, sä saat omalla väittämälläsi Persut näyttäämään fiksuilta suhun verrattuna :)
Tällaisia lapsellisia aloituksia on totuttu näkemään nimenomaan persuilta, ei todellakaan kannata lähteä itse mukaan samaan tarhameininkiin.
että nimenomaan PALSTApersuilta - he ovat ihan omaa luokkaansa. Suurin osa vakikävijöistä tunnistaa esim. Haavisto-pakkomielteisen palstapersun. Normaaleihin perussuomalaisten äänestäjiin mahtuu ihan tavallistakin porukkaa.
Normaaleihin perussuomalaisten äänestäjiin mahtuu ihan tavallistakin porukkaa.
Kaikki niistä puhuu mutta mitään todisteita ei löydy. Mä olen huvikseni yrittänyt koko tämän persukohkauksen ajan yrittänyt saada jotakuta näistä normaaleista perussuomalaisista tuomitsemaan esimerkkejä politiikassa mukana olevien persujen törkeästä rasismista, mutta en ole vielä kertaakaan siinä onnistunut.
Normaaleihin perussuomalaisten äänestäjiin mahtuu ihan tavallistakin porukkaa.
Kaikki niistä puhuu mutta mitään todisteita ei löydy. Mä olen huvikseni yrittänyt koko tämän persukohkauksen ajan yrittänyt saada jotakuta näistä normaaleista perussuomalaisista tuomitsemaan esimerkkejä politiikassa mukana olevien persujen törkeästä rasismista, mutta en ole vielä kertaakaan siinä onnistunut.
Eivät ole mitään rasisteja tai kiihkoilijoita. Itse äänestän vihreitä.
Pohjanmaalla persumiehet olivat uhkailleet persunaista, joka oli kehunut Haavistoa.
Jos ei ole herkkua musliminaisen osa, ei ole sitä persunaisenkaan osa..paitsi aina löytyy naisia, jotka viihtyvät nyrkin ja hellan välissä.
Pääsikö valkoinen valhe siinä pelossa että minä pyydän SINUA tuomitsemaan jonkun yltiörasistisen teon tai kirjoituksen ja saan taas kerran vain syvää hiljaisuutta.
Niin varmaan äänestät Pääsikö valkoinen valhe siinä pelossa että minä pyydän SINUA tuomitsemaan jonkun yltiörasistisen teon tai kirjoituksen ja saan taas kerran vain syvää hiljaisuutta.
Voit kirjoittaa tähän esimerkiksi jonkun yltiörasistisen teon tai kirjoituksen, ja minä voin tuomita sen.
Olen aina äänestänyt vihreitä, itse asiassa kaikissa eduskuntavaaleissa paitsi viimeisissä Zahra Abdullaa (viime vaaleissa en äänestänyt siksi, koska en asu enää Helsingissä), mutta mua ärsyttää kaikkien PS:n demonisoiminen, koska siitä ei ole yhtään mitään hyötyä! Mielestäni meidän pitäisi nyt ottaa mallia Pekka Haavistosta, joka pyrkii aitoon dialogiin perussuomalaisten kanssa.
Totta kai mä tiedän, että persujen äänestäjäkuntaan lukeutuu paljon ihan hirveää porukkaa (kyllä, olen lukenut esim. Natsivahti-blogia, tai oikeastaan en ole ihan hirveästi lukenut, koska mua kuvottaa se sisältö niin suuresti). Mutta mielestäni sitä viestiä, jota perussuomalaisten suuri kannatus edustaa, ei voi sivuuttaa, koska myös heidän äänestäjänsä ovat suomalaisia, ja heillä on äänioikeus. Persujen sivuuttaminen ja nimittely johtavat mielestäni siihen, että osa heistä radikalisoituu.
Toki monet persut (juuri semmoiset, joiden kirjoituksia tuosta mainitsemastani blogista löytyy) vänkyttävät ja änkyttävät, vaikka dialogia kuinka olisi, heitä ei vaan voi miellyttää laillisen yhteiskunnan rajoissa, mutta koska kuitenkin on olemassa ihan normaalejakin persujen äänestäjiä (kuten nämä tuntemani), pyritään siihen dialogiin.
Niin varmaan äänestät Pääsikö valkoinen valhe siinä pelossa että minä pyydän SINUA tuomitsemaan jonkun yltiörasistisen teon tai kirjoituksen ja saan taas kerran vain syvää hiljaisuutta.
Voit kirjoittaa tähän esimerkiksi jonkun yltiörasistisen teon tai kirjoituksen, ja minä voin tuomita sen.
Olen aina äänestänyt vihreitä, itse asiassa kaikissa eduskuntavaaleissa paitsi viimeisissä Zahra Abdullaa (viime vaaleissa en äänestänyt siksi, koska en asu enää Helsingissä), mutta mua ärsyttää kaikkien PS:n demonisoiminen, koska siitä ei ole yhtään mitään hyötyä! Mielestäni meidän pitäisi nyt ottaa mallia Pekka Haavistosta, joka pyrkii aitoon dialogiin perussuomalaisten kanssa.
Totta kai mä tiedän, että persujen äänestäjäkuntaan lukeutuu paljon ihan hirveää porukkaa (kyllä, olen lukenut esim. Natsivahti-blogia, tai oikeastaan en ole ihan hirveästi lukenut, koska mua kuvottaa se sisältö niin suuresti). Mutta mielestäni sitä viestiä, jota perussuomalaisten suuri kannatus edustaa, ei voi sivuuttaa, koska myös heidän äänestäjänsä ovat suomalaisia, ja heillä on äänioikeus. Persujen sivuuttaminen ja nimittely johtavat mielestäni siihen, että osa heistä radikalisoituu.
Toki monet persut (juuri semmoiset, joiden kirjoituksia tuosta mainitsemastani blogista löytyy) vänkyttävät ja änkyttävät, vaikka dialogia kuinka olisi, heitä ei vaan voi miellyttää laillisen yhteiskunnan rajoissa, mutta koska kuitenkin on olemassa ihan normaalejakin persujen äänestäjiä (kuten nämä tuntemani), pyritään siihen dialogiin.
niin ettei ne "tavalliset persut" tuomitse sanallakaan hirveitä persuja. Eli homma menee sitten niin, että me pyritään dialogiin "tavallisten persujen kanssa" ja tää kammopersujen osasto saa kukoistaa siinä rinnalla ja se hinaa pikkuhiljaa yhteiskuntaa kohti yhä lisääntyvää rasismia ja kovia arvoja. Koska asia on niin, että me TULLAAN tottumaan natsivahti-tyyppiseen rasismiin ja pikku hiljaa pitämään sitä ei-niin-pahana jos siihen ei kukaan mitenkään reagoi. Tämä on valitettava fakta jolle ei voi mitään.
http://www.hs.fi/kotimaa/Ulkosuomalaiset+Rasismimaine+pilaa+Suomi-kuvaa…
Suomen hyvä maine ulkomailla tahriintui viime vuonna, arvioivat ulkomailla asuvat suomalaiset HS:n ulkopolitiikkakyselyssä.
Suomesta on levinnyt kuva suvaitsemattomana ja jopa rasistisena maana. Useiden ulkosuomalaisten mielestä mielikuvaan ovat vaikuttaneet perussuomalaisten suosio ja ulkomaalaisvastaisena pidetyt kommentit, jotka on pantu merkille monissa maissa.
HS:n kyselyyn vastasi poikkeuksellisen laaja joukko: 1 126 suomalaista 78 maasta.
!!!!!!Suvaitsemattomuudesta ei erikseen kysytty. Aihe nousi esiin avovastauksissa kysymykseen, mitä piirrettä Suomen imagossa presidentin pitäisi parantaa. Rasismi ja suvaitsemattomuus mainittiin vastauksissa useammin kuin mikään muu yksittäinen aihe.!!!!!!!
Suomen mainetta ylipäänsä suurin osa vastaajista piti kuitenkin hyvänä.
Ulkosuomalaisilta kysyttiin myös, minkä teeman pitäisi olla presidentin ulkopolitiikan painopiste.
Tärkeimmäksi aiheeksi ulkosuomalaisten valinnoissa nousi ihmisoikeuksien edistäminen maailmalla. Seuraavaksi eniten mainintoja saivat vienninedistäminen, ilmastonmuutoksen torjunta ja rauhansovittelu kansainvälisissä kriiseissä.
niin ettei ne "tavalliset persut" tuomitse sanallakaan hirveitä persuja. Eli homma menee sitten niin, että me pyritään dialogiin "tavallisten persujen kanssa" ja tää kammopersujen osasto saa kukoistaa siinä rinnalla ja se hinaa pikkuhiljaa yhteiskuntaa kohti yhä lisääntyvää rasismia ja kovia arvoja. Koska asia on niin, että me TULLAAN tottumaan natsivahti-tyyppiseen rasismiin ja pikku hiljaa pitämään sitä ei-niin-pahana jos siihen ei kukaan mitenkään reagoi. Tämä on valitettava fakta jolle ei voi mitään.
mitä sanot, ainakin esim. Timo Soinin kohdalla. Toisaalta mä luulen, että moni semmoinen tavallinen persuäänestäjä äänestääkin seuraavissa vaaleissa jotain muuta puoluetta, jos tuo meno jatkuu.
Silti, mielestäni sitä dialogia on PAKKO olla. Muuten nää kammopersut saavat vain lisää vettää marttyyrimyllyynsä - he kun ovat sitä mieltä, että he eivät saa sanoa mielipiteitään julki.
Totta on myös tuo, että rasismi on arkipäiväistynyt ja tullut hyväksytymmäksi. Kuitenkaan persujen tai kammopersujen näkemykset eivät poistu vaikenemalla, luulen, että ne vaan lisääntyvät.
Ei tähän ole mitään helppoja ratkaisuja!
Laitahan linkki...paitsi ettet voi, koska persut eivät ole tuota mieltä. Puolueessaan on myös naisia.