Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

##SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN vko 46##

14.11.2005 |

Huomenta kaikille!

Ajattelinpa minäkin nyt kerran aloitella tätä pinoa, kun ei sitä vielä näkynyt.

Leanna: tsemppiä sinulle tulevien kuukausien ajaksi. Me jos ketkä tiedämme, kuinka vaikeaa on pitää ajatuksiaan poissa vauvakuumeesta, kun se kerran on iskenyt! Mutta välillä se kyllä on tekee hyvää. Tervetuloa takaisin heti, kun siltä tuntuu :)

Minulla siis koulu alkaa näin maanantaisin vasta klo 11, joten ehdin jo aamusta koneelle kökkimään. Meillä kaksi pienintä vielä nukkuu ja toinen koululaisistakin lähtee vasta kymmeneksi, niin että ihanan rauhallinen aamu on tämä maanantai aamu. On se muuten kumma, että minä ainakaan en pysty " vain" katsomaan esim. sähköpostejani, vaan täällä on myös aina käytävä kurkkimassa.

No joo, mutta nyt on pakko jatkaa aamuhommia kuitenkin. Ehdin ehkä vielä tänne enne lähtöä ;)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Misti ja nelikko (ja jo vähän suurempi kuume)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästitpä multa kirjoittamisen vaivan :) Mistäpäin olitkaan, jos vois jutella ihan naamakkain...

Vierailija
22/27 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...enkä tullu siitä yhtään piirua viisaammaks. :( Keskustelu junnasi paikallaan, ei mies saanu sanotuksi suoraan suuntaan tahi toiseen. Yritin selittää miehelle niiiiin hyvin kuin taisin, että mitä mieltä itse olen, kierukka nyt on eikä sitä oteta pois jos ei siihen tule jotakin terveydellistä tms. syytä (siis muutakin kuin vauvakuume..). Että sitten kun se otetaan pois en tahtois uutta, vaan mielummin sen vauvan tai kaks, mutta edes yhden. Koetin myös selittää (aiheellisen) pelkoni siitä, etten enää saisikaan lasta, kun on siihen vaikuttava " vika" . Ei mies tainnu tajuta, tai sitten kiduttaa mua tahallaan. Lainauksena pätkiä siitä mitä mies sanoi:" En pysty ajattelemaan tulevaisuutta niin pitkälle... Ei jos tässä talossa asutaan, ei mahduta nytkään... Ei meillä oo varaa!... Sun hermot ei kestä enää... Mitäs jos tykkäätkin työstäs sitten niin paljon ettet halua luopua siitä?... Eiköhän näissäkin oo ihan riittävästi.. Miks pitää tehä lapsia siks kun muutkin?.. Ehdottomasti ei seuraavaan viiteen vuoteen..(ja siitähän ei nimenomaan ollu kyse!!) Eihän sitä edes tiedä tulisko niitä..Eihän sitä tiedä mikä tilanne sitten on... Siihen vaikuttaa niin monet asiat" .. Siis ei päätä ei häntää! Tahdoin nimenomaan tietää sen mielipiteen, mitä se nyt ajattelee siitä tulevasta, että onko se ehdoton ei ikinä enää, vai ehkä sitten joskus. Olisin tyytyny tuohon! Eikö tahdo sitten sanoa sitä ettei tahdo enää lapsia, vai eikö se itsekään tiedä?? Osaako joku tuon perusteella suomentaa niin, et mäkin tajuan??? Plääh.. :p

Dorinda, :) asutaan Keski-Suomessa aikas pienessä paikassa, joten en tahtois paljastaa itseäni!! Sähköpostiosoitekin on nimellä... Kuinkas saamme nyt selville onko meillä liikaa välimatkaa?

Ja kyllä mä taidan ottaa sitä hajurakoa tänne palstalle ainakin väliaikasesti, harmittaa vaan kun toiset plussailee.. Iloinen toki olen ihan aidosti kaikkien puolesta ja onnea toivotan matkaan!!

-Ädä vihreänä kateudesta-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO HEIPPA KAIKKI SUURPERHEKUUMEILIJAT

On ollu niin kiirusta, tuntuu että töitä vaan...

ÄDÄn perheelle flunssanpoistosäteitä ~~~~~~

Ja meinaat töihin palata? Vai onko vielä harkinnassa?

RUUSA mahtuu vielä, tervetuloa!

SARTSULLEkin tullu aivan " väärä" kuume, höh!

Mitäs LEANNA?

Joku tuossa kirjoitteli että monet tutut raskaana, mulle ilmoittanut parin vkon sisällä aivan ylimoni odottavansa. mammoja siellä täällä ;D Mulla menossa kp24/27 ja tänään yli-innokkaana testasin aconilla. piti aamuyöllä herätä pissalle, en jaksanu viiden aikaan testiä tehdä, jten lirautin sitä kuppiin vähän ja jääkaappiin sit vaan oottamaan. aamulla tein ja katsoi äkkiä että nega. no mutta utelias kun olen, niin tunnin kuluttua kun vilaisin roskikseen, siinä oli haamu. eipä tuosta nyt voi johtopäätöstä vetää, mutta sainpa ainakin päiväksi jännitystä elämään ;D Kahtellaan miten näytös jatkuu ;D

Vierailija
24/27 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume pahenee päivä päivältä. Tiedän etten kovinkaan helposti saa puolisoani innostumaan asiasta. Ja tuoreessa muistissa on keskenmenorumba ennen meidän ihanaa kevätvauvaa. Niin ja tietysti mun ikäni, joka on pakko ottaa huomioon. Mutta järki ei tässä vauvakuume asiassa paljon paina, ainakaan minulla. Tämän vuoden loppuun asti olen luvannut pysyä aisoissa, mutta heti vuoden alusta otan asian käsittelyyn. Yritän jollakin konstilla saada itseni järkiintymään (tällä palstalla notkuminen hirveästi auttaa asiaa...)

Terveisin kuramyyrä & haave yhdeksännestä lapsesta

Vierailija
25/27 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vain ilmesty aamulla ilman ennakkovarotuksia ja kun olin niiin varma jo että perjantaina saan testata iloisesti plussaa,mutta toisin kävi. No,ei täs auta muu ku koota ittensä ja jatkaa eloa...

piihekös sen roskishaamun sai? Hui,ihan jänskättää sun puolesta :)

Kuramyyrälle vaan lisää vauvakuumesäteitä täältä :DD ^^^^^^^^

Ädäkos lähti " tauolle" ? Ja Dorinda... käykäähän kertomas silti välillä kuulumisia,ettei pinot ihan kuole...

Vierailija
26/27 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan Helsingissä, joten välimatka lienee kohtalainen :( Ette sattuisi käymään täällä joskus? :)

Piihe: Onpas jännää!

Hönttä: Voi kurjuuksien kurjuus! Ehkäpä ensi kierrosta bdbdbdbdbdbd

).( Kävin leipomassa ystävälleni ristiäisiin kakkuja. Kyllä se viisiviikkoinen poitsu on ihana! Niin juttelevainen ja nauravainenkin jo... Mutta melkoista hulinaa oli niiden muksujen kanssa. Tyttö on 5 ja kolme alle 3-vuotiasta poikaa... Mutta kyllä silti kuume polttelee!

Siivosin tänään lasten kaappeja ja laitan naapurien lapsille pieniä kassiin. Mies kysyi enkö aio säästää. Sanoin että kivoimmat pyydän takaisin. Mies: Entä jos menee pilalle? Minä: Meinaatko että meillä olis vielä tarvetta? Mies: Varmaan joskus... Sepä piristi kivasti iltaa!

Vierailija
27/27 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tää iskee aina kun pienokainen on alkanut yöt nukkua rauhallisesti, mutta tuli silti yllätyksenä! Meidän kuopus on vasta 7 viikkoa 4 päivää vanha ja muutin jo mieleni kierukan laittamisesta, pelkään nimittäin että se vie lapsionnen! Samoin huomasin yllätyksekseni säästäväni isot ensiviikkojen imetysliivit vaikka olin päättänyt etten enää lisää lapsia saa, eikä syynä todellakaan ollut se, että joku muu voisi niitä vielä käyttää. Nimittäin kissa on pureskellut niihin aikamoisia reikiä.

Tiedän myös, ettei mieheni lepy ajatukselle, joten en ota sitä edes puheeksi (vuoteen tai pariin) mutta tulinpahan tänne käväisemään ja ilmoittautumaan! Vauvakuume on valtava voima, jonka edessä joutuu nainen nöyrtymään... Jotenkin tuli yksinäinen ja avuton olo kun ei tästä voi kenellekään edes oikein puhua. Yritän ainakin potkia opintojani vähän eteenpäin ensin.

Tsemppiä, leidit!