HEINÄSIRKAT maanantaina
Kiitokset kaikille eilisen ketjun onnitteluista. Tässä alan uskoa, että totta se on, kun ei tätiä näy.. Ihanaa! Tosin aion tänään käydä ostamassa apteekista vielä toisen testin, kun eilen II-näyttänyt tikku oli netistä tilattu Acon10.
Onnea muillekin plussanneille ja plussaaville. Tädin yllättämätkin olisi ollut niin helmeä saada mukaan odotuspuolelle. Tässä porukassa on ollut niin kiva piinailla, sikäli kun sitä jännittävää aikaa nyt voi kivaksi sanoa. Jos tässä kierrossa ei tärppää, niin Elolintusissa sitten! Onnea ja plussia sinne myös!
Aika kutkuttavat fiilikset, ehkä toisen testin jälkeen uskallan jo odotuspuolellekin kurkata! Täytyy toki täälläkin seurata miten Sofi ja KJ25 pärjäävät! Kyllä se iloksi muuttuu, sirkkasiskot!
Meillä tuleva isukki vähän hieraisi silmiään, kun eilen aamulla seitsemän jälkeen sille testiä nähtäväksi kiikutin. Herätin tietysti sen, ja oli kyllä sitä mieltä, että tuollaisen " sensaatiouutisen" takia kannatti herättääkin. Iloiten otamme nyytin vastaan, toivottavasti odotus vaan sujuisi onnellisesti!
Silmu rv huikeat 4+0 :)
Kommentit (15)
menihän nikki oikein...TARRASUKKIA ja bd!!!
Saara rv 4+6
Mutta mites täällä tänään on näin hiljaista vai painuiko kaikki jo odotus-puolelle?
Ja paljon sitä liimaa mukaan!
Täällä kp 25/27-28 ja lämmöt alkoivat laskea eilen, joten buy-buy heinävauva...
Toivottavasti muut vielä plussaavat!
Menkat alkoivat aamuyöllä hirvittävien kipujen saattelemina. Kierto 29pv.
Kaksi Clomikiertoa vielä jäljellä, otan myös ovulaatiotestit hommaan mukaan näille kierroille. Jos ei näillä konsteilla ala tapahtua, niin sitten jätän vauvahaaveilut suosiolla muille ja keskityn muihin juttuihin elämässä. Raskaaksi tulen jos olen tullakseni, luomuraskauskaan kun ei täysi mahdottomuus mulle ole.
Lämpimät onnittelut plussanneille =)
Pinot näyttää tosiaankin lyhenevän uhkavasti, joten pitää tässä taustailijana (satunnaisena kirjoittajana) vähän aktivoitua, niin pysyy pino edes näkyvissä. Mulla on piinaviikko menossa, kiertopäivä 22/25-26. Perjantaiaamuna testailen, jos ei tätiä ole näkynyt ennen sitä. Mieskin jo kyseli että milloin sen testin oikein teet. Ihan kivahan se olis tehdä, mutta on vielä turhan aikaista. Oireita ei ole, ainakaan sellaisia että voisi selkeästi raskauden piikkiin lukea. Uusi nuha iski päälle sekä minulle että pojalle. Poitsu joutui jäämään jopa pois hoidosta kun on pientä kuumettakin nuhan lisäksi. Jere on tänään isin kanssa kotona, kun mulla oli opetushommia. Huomenna on sitten minun vuoroni jäädä kotiin jos pikkuinen ( ei tuo kyllä enää niin kovin pieni ole) on vielä pipi. Annoin jo oppilaille tehtävän siltä varalta etten tule. Mulla kaikki oireet (palelu, välillä hiki, väsymys yms.) voivat ihan yhtä hyvin olla raskaus- kuin flunssaoireitakin. Jännä muuten että viime kierrossakin mulla oli just tässä vaiheessa samalla tavalla flunssaoireita. Mikä lie syynä?
Siinäpä omaa napaa. Enää tässä vaiheessa en muista mitä muut olivat kirjoitelleet, varsinkin kun eri ryhmät meinaa mennä sekaisin kun useampaa seuraa. Joten en siis yritäkään kommentoida muiden juttuja tai vastailla gallupeihin.
Onnittelut plussanneille, tsemppiä kaikille muille.
Sari - Heinäminkki
Juuri eilen laskeskelin koska menkkojen pitäisi alkaa ja huomasin, keskiviikkona tai torstaina olisi pitänyt jo kuulua. Nyt kp 33/28 ja raskaustestiä ei olla apteekista haettu...ehkä tänään voisi sellaisenkin hakea :)
Jos täällä ollaan odottavalla kannalla niin toinen olisi tuloillaan. Esikoinen 09/03.
Jostain syystä mieleni tekisi pitkittää koko testin tekemistä, tai ainakin tuloksesta kertomista. Vauvaa on koitettu nyt syyskuun kierukanpoiston jälkeen, eli kovasti olisi toivottu tulokas. Tuntuu vain et haluaisin haluaisin pitää tämän odotuksen ihan perheen omana tietona. Oletan miehen kuitenkin haluavan uutisoida aiheesta vanhemmilleen. Jotenkin en vain halua että odottamassa tällä kertaa olisi muita...tajusikohan kukaan mitä ajoin takaa?
Alli-alpollakin näyttää lupaavalta.
Itsellä omituisuudet jatkuu. Nyt kahdeksatta päivää lämmöt vähän koholla. Aamulla tuli pienesti pyyhittäessä jotain punertavaa paperiin ja sen jälkeen taas ihan kirkasta (kuten toissapäivänäkin, eilen pelkkää kirkasta). Testi eilen kirkas nega eikä kierto ole koskaan " näin pitkäksi" venynyt. Piti nyt aamulla käydä neuvolan testissä,mutta kun tuli tuota punertavaa niin ajattelin, että en sit mene ku täti kerran tulos, mut ei sit tule kuitenkaan...
Mikä kumma sillä kestää, kun tulossa on kuitenkin!!! Alkaa jo hermostuttaan, kun mieluummin sit uus kierto jo reippaasti käyntiin...
31/28-30
En sitten eilen kirjotellut mitään kun olin niin pahalla päällä.. Hienosti on taas plussasaldo kasvanut täällä!! Hyvä hyvä hyvä :)
Itellä kp 40/33, tai kp73, miten sen nyt laskee. Jotenkin halusin ajatella että olis alkanu uus kierto silloin siitä tuhruttelusta mut nyt alan kallistumaan sille kannalle ettei mulla mitään kiertoa olekaan. Tilasin netistä testejä niin että riittää, testaan loppuviikosta ja sit ens viikolla lääkäriin testiin taas jos ei plussaa näy. Ihmeen rauhallisesti nyt jo odottelen täällä sitä missä mennään..
Tsemppiä vielä piinaileville, ja babyunelma, todellakin tiedän tunteen että alkais jo kierto alusta kunnei plussaakaan näy! Sulla silti vielä voi näyttääkin plussaa =)
Onnea plussanneille!!!! =) =) =)
Täällä mennään kp 25/27-28... Tänään säikähdin, että nyt se täti tulee, kun alavatsa tuntui oudolta ja koko olotilani muutenkin. Mutta valkovuoto on runsaampaa, joten nyt kysynkin toiveikkaana, että onkos sillä jotain tekemistä mahdollisesti alkaneen raskauden kanssa? Ja mullahan nuo lämmöt on ollu koholla jo viime viikolta, eli en nyt tiiä missä mennään. =/ ja se vaihteleva palelu jne, että onko ne oireita tai jotain.
töissäolosta ei meinannu tulla yhtään mitään, kun ajatukset pörrää vain oman navan ympärillä. Huomenna ostan testin, saattaahan siinä haamu jo näkyä, jos jotain olisi tulossa.
Piinaillaan kanssasisaret.... =)
M-H: Eipähän tää minun piina nyt lainkaan niin paha ole kuin sinun, kun on vasta päivän pari myöhässä normaalista. Silti jotenkin harmittaa, että kun kerran tilanne on erilainen kuin yleensä niin tietenkin heti alkaa kuvitella, että nyt sitä sitten ollaan raskaana. Ja sit ei tietysti kuitenkaan ole... tylsää kiusaa vain koko homma...
KJ25: Ei tuo tilanteesi ainakaan huonolta vaikuta.. :-) kahdeksatta päivää Koholla olevista lämmöistä olen kuvitellut et raskaana ollaan, mut aamulla käyn sit neuvolan testissä ja sit näkee et tarkoittaako ne täällä raskautta vai ei. Valkovuodoista sen verran, et itsellänikin olen ollut huomaavina poikkeuksellisen runsasta ja venyvää valkovuotoa kierron ajankohta huomioon ottaen. Eli lopussa ei ole yleensä ollut.
Yks kaverini on sellainen, et sillä alkaa aina jo ennen positiivista testiä runsas valkovuoto ja siitä hän onkin aina tiennyt raskaana olevansa. Joten siinä sinulle paljon toivoa! :-)
Kuten kirjoitinkin jo niin nyt kahdeksatta päivää lämmöt koholla ja aamuksi olen sopinut meneväni neuvolaan testiin jos siis viel tarvetta.
Tulen sit ilmoittelemaan miten käy. Negaa epäilen hyvin vahvasti...
babyunelma 31/28-30
kiitos kannustavasta vastauksesta ja toivotan sinullekin edelleen tsemppiä ja plussaa! =) Kerrohan sit huomenna kuulumisia.
Tänäänkään ei menkat sitten alkaneet...jos ei niitä kuulu vielä loppuviikosta, niin teen testin.
Olenkin ihan uusi täällä kuumeilijoissa. Saapa nähdä miten käy...pääsenkö tuonne odottajien puolelle ja toivottavasti mahdollisimman moni täältä liittyisi joukkoon.
l.a laskurin mukaan olisi 28.7 sinne siis tähdätään. Mutta veikkaan että elokuulle menee. Aikaisemmat lapset syntyivät nimittäin 40+ viikoilla....
Täällähän on taas useita plussanneita, onnea :))
KJ25: jospa minäkin kannustan, minulla oli myös selvästi runsaapaa valkkaria ennen plussausta, minulla se ainakin oli raskausoire, koska yleensä ennen menkkoja ei tullut mitään :) Muutenkin nuo oireesi kuulostavat lupaavilta, plussaonnea hirmuisesti :)
nellariina
Tää vähän kiirehti ja testasi myöskin isänpäivänä vaikka silloin kp 24/28. Ja acon10 oli testi ja tittiritii... haalea viiva tuli,ihan silmin nähtävissä ei siis haamu :)
Nyt sitten kaikki riskit tietäen venttailen ensin torstaille menkkojen tuloa ja jos se vaaveli nyt jaksaa siellä kiinni pysyä niin sunnuntaina teen uuden testin.
Viime kuussahan minulla tuli aikainen keskenmeno rv5+3 baut ja se hieman haaamuilee tuolla takaraivossa.
Mutta onnea kaikille jotka plussasivat viikonloppuna,hienoa tytöt!