Luetelkaapa naisia jotka täyttävät seuraavat ehdot
- suomalainen
- älykäs, fiksu
- kaunis, tyylikäs
- äiti
Kommentit (16)
(Vai unohtuiko sun listasta ehto "julkkis"?)
Mulla jo kaatui ihan ensimmäiseen, sillä mulla on yhtääkkiä joutunut tämä suomalaisuuskin hakuseen!
Sitten ei varmaan kannata enää tässä kyselyssä edes edetä.
No voihan peijakas! Olen varmaan hätäavun tarpeessa!
-Niina Kurkinen (meinaan että bisnesmielessä älykäs, ei nyt ehkä älykkö)
-Susanna Penttilä (sama juttu, ei älykkö mutta bisnesnainen ja siten fiksu), tyylistäkin voi tietysti olla montaa mieltä
-Anni Sinnemäki (en oikein tunne Annin arkipukeutumista mutta linnan juhlissa on ollut tyylikkäitä asuja)
-Anna Puu (en häneltäkään erota mitään selkeetä tyyliä mutta ihan huoliteltu on aina ollut)
"ihminen jota ihailen". Että siltä kannalta olis hyvä jos olis julkkis. Mutta voin mä teidätkin laittaa jos välttämättä haluatte :). Itse ihailen Jutta Urpilaista ja Satu Taiveahoa ja lähinnä jäin miettimään löytyiskö yhtään äiti-ihmistä vai laitanko heidät.ap
Laita sitten Tarja Halonen, hän on äitikin.
mutta Tarja ei ole tullut tunnetuksi tyylikyydestä. Olisin itse ehdottanut Rosa Meriläistä mutta hänkään ei ole tyylikkäänä tunnettu.
valinta kohdistuu Urpilaiseen tai Taiveahoon? Ja mikä se ekan viestin lista oli? Ja miten Urpilainen ja Taiveaho täyttävät kriteerisi?
Etkö voi ihailla muunlaista ihmistä? Laita vaikka oma äitisi.
"ihminen jota ihailen". Että siltä kannalta olis hyvä jos olis julkkis. Mutta voin mä teidätkin laittaa jos välttämättä haluatte :). Itse ihailen Jutta Urpilaista ja Satu Taiveahoa ja lähinnä jäin miettimään löytyiskö yhtään äiti-ihmistä vai laitanko heidät.ap
Aloitin miettimisen iso-isoäidistä ja isoäidistä ja äidistä. Mutta ei. Äitini esim on alkoholisti...ap p.s. oikeasti ihailen itseäni, että olen selviytynyt kaikesta, mitä elämä on eteen heittänyt. Mutta en mä siihen voi itseäni laittaa :) Millä tavalla Urpilainen ja Taiveaho eivät täytä kriteerejä? Makuasia.
Miksi VAIN Urpilainen ja Taiveaho päätyivät listallesi? Millä perustein valitsit juuri heidät ns jatkoon? Ja miksei Tarja Halonen kelpaa? Siksikö koska ei ole tyylikäs? On kuitenkin ensimmäinen naispresidentti.
Aloitin miettimisen iso-isoäidistä ja isoäidistä ja äidistä. Mutta ei. Äitini esim on alkoholisti...ap p.s. oikeasti ihailen itseäni, että olen selviytynyt kaikesta, mitä elämä on eteen heittänyt. Mutta en mä siihen voi itseäni laittaa :) Millä tavalla Urpilainen ja Taiveaho eivät täytä kriteerejä? Makuasia.
Tarja Halonen kelpaa hyvin. Pidän häntä jopa tyylikkäänä. Verrattuna vaikka Tuksuun tai itseeni. ap
anne pohtamo
anne hedman (en tiedä älykkyydestä kylläkään, taitaa olla hiukan bimbo).
anna ericksson
anne pohtamo anne hedman (en tiedä älykkyydestä kylläkään, taitaa olla hiukan bimbo). anna ericksson
anne pohtamo anne hedman (en tiedä älykkyydestä kylläkään, taitaa olla hiukan bimbo). anna ericksson
Mennyt multa ohi, mutta taishan se vasta vuosi tai pari sittne mennä naimisiinkin.
Leena Harkimo
Baba Lybeck
Mari Kiviniemi
Bettina Sågbom-Ek (FST:n Bettina S. -ohjelman toimittaja)
Maria Guzenina-Richardson
Kirsi Piha
Rakel Lignell
Mari Kiviniemi
Jne.
olen tyylikäs vain kun lähden jonnekin juhlimaan tms. Muuten olen harvinaisen tyylitön.