Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokonevelhot, auttakaa!

Vierailija
28.01.2012 |

Ylen Areena on näköjään päivitetty uuteen versioon, eikä sen käyttäminen onnistu enää mun koneella. Mulla on vanha Mäkki, käyttis on OS X 10.4.11. Safariin ei tule enää päivityksiä eikä Firefoxistakaan tehdä enää käyttöjärjestelmälleni sopivia versioita. Pitääkö mun nyt ostaa uusi käyttöjärjestelmä vai etsiä joku uusi flash-kikkare tmv?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tapauksessa Areena ei mulla toimi, ei kummallakaan selaimella.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu numerossa 020 690 414 arkisin klo 10-20 ja viikonloppuisin 12-20. Muina aikoina numerossa toimii automaattinen puhelinvastaaja.

Puhelun hinta on sama kuin paikallispuhelu- tai matkapuhelumaksu.

Palautetta voit antaa myös sähköpostilla osoitteeseen areena.info@yle.fi tai palautelomakkeella.

Vierailija
4/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä sieltä asiakaspalvelusta, mutta kun tuli mieleen, että saatan tarvita jonkun ohjelman päivityksen, ja joku saattais lonkalta tietää, millaisesta jutusta on kyse.

Ap

Vierailija
5/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisi olla ajankohtainen.

Vierailija
6/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ohis

Vierailija
7/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kone alkaisi olla ajankohtainen.

Tämä toimii todella hyvin. Käyttöjärjestelmän uusimista olen harkinnut, mutta en todellakaan aio hassata rahaa uuteen koneeseen, kun vanha on täysin käyttökelpoinen. Suoraan sanottuna en ymmärrä tuollaista ajattelutapaa.

Ap

Vierailija
8/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole mäkkiä omistanut, mutta elämänaikaisena PC:n käyttäjänä ei ole moisia ongelmia tullut vastaan. Ovatko Mäkit suosittujakin Suomessa? En ole kuullut edes yhdenkään kaverin sanovan että hänellä on Mac. Kaikki tuntuu olevan PC-porukkaa. Sun ei kai auta muuta kuin ajatella eri tavalla. Tiätsä... Think different! Trololol!