Kumman yrityslahjan ottaisit mieluumin itse?
A) Delicard -lahjakortin
B) Itse tehdyn joulukorin mikä pitää sisällään
- glögiä
- pipareita
- rusina-mantelisekoituksen
- joulusuklaata
- kahvia
- teetä
- korina kankainen punaruudullinen leipäkori
paketoituna sellofaaniin joka suljettu kangasrusetilla
Kiitos jos viitsit vastata! Meillä miehen kanssa pieni mielipide-ero siitä mitä firmamme antaa asiakkaille joululahjaksi...
Kommentit (10)
Jouluna tulee liikaap ersoonattomia lahjoja joka A.vaihtoehtokin on.
itse tehtyä herkkukoria enemmän, mutta yrityslahjaksi lahjakortti sopii mielestäni paremmin.
Delicardin korttikin on joskus jäänyt käyttämättä, mutta se ei ainakaan vie tilaa, eikä vaadi vaivaa loppusijoituspaikkaa miettiessä. Jos asiakkaanne ovat pääkaupunkiseudulla niin suosittelen lahjakorttia esim. johonkin suklaa-/kakkupuotiin tai juustokauppaan (Hakaniemen kauppahallin Lentävä lehmä). Itse saimme toissa vuonna tällaiset lahjakortit ja suurella riemulla niistä nautittiin.
En tiedä mikä/miten tuo lahjakortti toimii (enkä nyt laiskuuttani jaksa googlata).
Jos lahjakortti on kaikkien helppo käyttää, eli liike lähellä tms., niin sitten lahjakortti.
Mutta jos lahjakortin käyttäminen vaatii ponnistuksia: liikkeeseen meneminen ja liike ehkä kaukana, tms. muuten hankala käyttää, niin sitten ehdottomasti herkkukori. Ja ehdottamasi tuotteet ovat oikein hyviä, koska ne säilyy ja niitä tulee myös käytettyä.
Jos lahjakortti on hankala, niin todennäköisesti kovinkaan moni ei sitä ehdi/muista/jaksa käyttää ja näin ollen ollut aika turha lahja.
koska joulukoreissa on aina sellaistakin mitä en syö.
Olen jo saanut yhden delicard-kortin ja lahjavaihtoehdot olivat todella huonoja. Onhan se hienoa saada Viini-lehden vuosikerta tai lahjoittaa MLL:lle 20e....
Kori on liian vaikea käsitellä. Lahjakortin kanssa ei ole ruoka-aine allergia ongelmia.
Mira-kynttilälyhty
Keittiötekstiilit (essu, pyyhe, patalaput, uunikinnas)
Swnta-viinilasit 4kpl
Lahjoitus MML:lle
Käsinyehdyt suklaakonvehdit 280g
Graavi- ja kylmäsavulohi 350g
Savustettu peuranpaisti 500g
Viini-lehden vuosikerta
Valurautamortteli ja sahramia
Tai sitten niiden korissa olevien tavaroiden pitäisi olla oikeasti laadukkaita. Jos sieltä löytyy Marlin glögiä, Fasun joulusuklaalevy ja peruspipareita, niin tuntuu vähän siltä, kuin saisi Alepan kassillisen ruokaa joululahjaksi.
sillä saa valita ja esim. parmesan on ollut varsin hyvää.