elämäni on kuin saippuaoopperaa
Erosin miehestäni heinäkuussa, marraskuussa huomasin olevani raskaana. Halusin palata yhteen mies ei. Mies löysi uuden naisen alkoi kuitenkin kaivata minua ja halusi palata yhteen. Valehteli mulle siitä naisesta valehteli sille naiselle musta. Kosi sitä naista saattoi sen raskaaksi. kerroin naiselle meistä useita kertoja. Lopulta he erosivat mies haluaa palata mun kanssa yhteen ja unohtaa kaikki muut sekoilut. MITÄ TEHDÄ? haluan olla miehen kanssa mutta en luota. Meillä on monta lasta ja olemme naimisissa edelleen koska harkinta-aika on kesken edelleen. Uusi nainen haluaa pitää lapsen muttei halua enää miestä elämäänsä.
Kommentit (4)
mitä muutakaan voisit, ellet halua luovuttaa.
mulle jäi koko sopasta luu kouraan ja loppuiän vitutus
Toinen nainen ei halua miestä enää, sinä otat sen huolehtimaan lapsistanne ja toivottavasti myös sinusta. Mies maksaa toisen naisen lapsesta elärit ja yrittää olla hyvä isä sillekin lapselle, mutta naisen kanssa juttu poikki. Sinä opettelet luottamaan, vaikka vaikeaa onkin. Mies saa pistää parastaan ja olla luottamuksen arvoinen. Oikeassa elämässä näin happy end voi olla haastavaa, mutta yritä edes.
Toinen nainen ei halua miestä enää, sinä otat sen huolehtimaan lapsistanne ja toivottavasti myös sinusta. Mies maksaa toisen naisen lapsesta elärit ja yrittää olla hyvä isä sillekin lapselle, mutta naisen kanssa juttu poikki.
Sinä opettelet luottamaan, vaikka vaikeaa onkin. Mies saa pistää parastaan ja olla luottamuksen arvoinen.
Oikeassa elämässä näin happy end voi olla haastavaa, mutta yritä edes.