Mä oon rakastunut!!!!!
Rakastunut työkaveriini joka on 58 v. Itse olen 39 v. =)
Ikäerolla ei ole minulle mitään väliä, mutta molemmilla meillä on perhe, ja sillä _on_ väliä.
Kummallakin meistä on vahvoja tunteita toisiamme kohtaan mutta emme ole edenneet keskustelusta pidemmälle. Olisi varmaan ihan hullua "vaihtaa" noin paljon vanhempaan mieheen kun oma mies on hyvä ja ihana myöskin? Mutta ihana on tuo toinenkin...
Voi hitto, meillä neljä lasta ja tuolla toiselle miehellä samoin kaksi vielä kotona asuvaa lasta...
Kommentit (7)
Ja että oon ihastunut häneen. Viikkoa aikaisemmin pikkujouluissa kysyin häneltä, onko hänen puolisonsa mies vai nainen ja silloin minulle selvisi, että hän on lesbo. Sitten kohta huomasinki että olen ihastunu häneen ja viikon kärvisteltyäni kerroin sen hänelle.
Vähitellen aloimme töiden lomassa kosketella ohimennen toisiamme ja nyt ollaan jo suuteluasteella. Seksitreffit on tarkoitus pitää parin viikon päästä. =) Suora puhe on näköjään paras ratkaisu tähän asiaan.
Toisaalta isäni on tuon ikäinen ja eikä näytä lainkaan vanhalta ja hyvässä kunnossa edelleen.
Ei kuitenkaan kannata perheelliseen sekaantua.
Ei ikinä mua vanhempaa miestä mulle!
toiseksi, entä jos sun mieskin alkaa ajattelemaan samoin??
toiseksi, entä jos sun mieskin alkaa ajattelemaan samoin??
voipi olla ettei sillä seisokaan enää..
selviää näissä tapauksissa? Menettekö suoraan päin naamaa kertomaan asiasta vai kuinka? Jos kuitenkin tiedätte että toinen on varattu myös.
Mulla on myös tunteita yhtä kollegaa kohtaan, mutta koska olen naimissa kuin myös hän, en missään nimessä ottaisi asiakseni tehdä tätä mitenkään tiettäväksi.