Ärsyttää ainainen taivastelu ja kauhistelu!!!
Jokainen, joka kuulee millä tahdilla mieheni kanssa olemme edenneet kauhistuu ja kamala taivastelu alkaa!
Etsikää kiltit minulle joku tutkimus, jossa lukee missä ajassa täytyy suhteessa mitäkin tapahtua, kiitos.
Tapasin mieheni kun olin yh, ennestään minulla yksi lapsi. 3vkoa miehen tapaamisesta muutimme hänen luokseen, tästä ei mennyt kauaa kun tein positiivisen raskaustesti.
Menimme raskausaikana naimisiin.
Kertokaa nyt minulle, miksi tämä ei olisi ollut sallittua kun kaikki loksahti kerralla kohdilleen??
Kommentit (8)
Mä olen ollut mieheni kanssa nyt yhdessä liki 16 vuotta. Enää ei kukaan kauhistele, ei ole kauhistellut vuosiin.
Onhan se jotenkin ymmärrettävä reagtio, mutta uskon että ottaa päähän ja yritä olla välittämättä, sun elämä ja sun omat ratkaisut ei kuulu kellekään varsinkaan kun ne ei ketään satuta.
Kyllä se siitä.
Ei hitto mä olen hölmä. Saanko laittaa reatgtioni vai mikä se nyt oli? kuumeen piikkiin?
Jokainen, joka kuulee millä tahdilla mieheni kanssa olemme edenneet kauhistuu ja kamala taivastelu alkaa! Etsikää kiltit minulle joku tutkimus, jossa lukee missä ajassa täytyy suhteessa mitäkin tapahtua, kiitos. Tapasin mieheni kun olin yh, ennestään minulla yksi lapsi. 3vkoa miehen tapaamisesta muutimme hänen luokseen, tästä ei mennyt kauaa kun tein positiivisen raskaustesti. Menimme raskausaikana naimisiin. Kertokaa nyt minulle, miksi tämä ei olisi ollut sallittua kun kaikki loksahti kerralla kohdilleen??
kulmakarvaakaan, ellei yhtälössänne olisi mukana myös lapsia. Ensinnäkin noin nopea eteneminen voi olla sinun lapsellesi sokki, toiseksi saattaa olla riskaabelia tehdä lapsi ihan tuoreen tuttavuuden kanssa, koska yksinkertaisesti et voi vielä tuntea häntä kovin hyvin.
En tietenkään ajattele, etteikö juttunne voisi toimia ihan hyvin, ja varmaan toimiikin, mutta juuri noiden lasten takia kuulostaa hieman hätiköidyltä. Muuten nopea eteneminen suhteessa on minusta ok, itsekin muutin parin kk:n seurustelun jälkeen mieheni kanssa yhteen.
kulmakarvaakaan, ellei yhtälössänne olisi mukana myös lapsia. Ensinnäkin noin nopea eteneminen voi olla sinun lapsellesi sokki, toiseksi saattaa olla riskaabelia tehdä lapsi ihan tuoreen tuttavuuden kanssa, koska yksinkertaisesti et voi vielä tuntea häntä kovin hyvin.
En tietenkään ajattele, etteikö juttunne voisi toimia ihan hyvin, ja varmaan toimiikin, mutta juuri noiden lasten takia kuulostaa hieman hätiköidyltä. Muuten nopea eteneminen suhteessa on minusta ok, itsekin muutin parin kk:n seurustelun jälkeen mieheni kanssa yhteen.
Olisin antanut olemassa olevalle lapselle enemmän aikaa tutustua uuteen mieheen ja itsekin kuulostellut, miten yhteispeli heidän välillään alkaa sujua. Toisekseen olisin tutustunut mieheen itsekin paremmin ennenkuin olisin hankkinut toisen lapsen. Voiko noin lyhyen seurustelun jälkeen oikeasti tietää, minkälainen mies on esimerkiksi stressaavissa tilanteissa tai kasvattajana?
Tosin en kyllä kehtaisi sukulaiselle tai tutulle ääneen päivitellä ja kauhistella hänen tekemiään valintoja, jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee. Hyvää ystävää olisin voinut varoitella, että oletko varmasti miettinyt asian loppuun asti.
Muutettiin yhteen kuukauden seurustelun ja kahden kuukauden tuntemisen jälkeen, puolen vuoden jälkeen tästä tulin raskaaksi. Kuviossa myös miehen etälapset.
yllätyin positiivisesti teidän kommenteista.
Olemme nyt olleet yhdessä kohta 9 vuotta, 2 yhteistä lasta ja minun esikoinen joka pitää miestäni isänään.
Esikoisen isä kuoli raskausaikanani joten ei ole lapsi koskaan tuntenut isäänsä.
Silti moni ihminen jaksaa edelleenkin kauhistella jos tulee puhetta kuinka nopeasti yhteen muutimme jne.
ap
ja hyvin on mennyt 15 v.