Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten onnistuu passin haku alaikäiselle,

Vierailija
28.01.2012 |

kun vanhemmilla ei ole virallisia henkilöpapereita? ajokortti ei ole virallinen henkilöllisyystodistus.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teän ajokortteja henkkareiksi, niin sitten haette ensin itselle passit sen ajokortin avulla, ja sitten vasta lapselle passia.

Vierailija
2/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleepa kalliiksi yhden passin hankkiminen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimassa oloaika.

Vierailija
4/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan menee siis niin että tarvitset myös itsellesi virallisen henkilöllisyystodistuksen anoaksesi passia. Jos sinulla on vain ajokortti niin en tiedä saatko edes itsellesi passia.

Vierailija
5/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan menee siis niin että tarvitset myös itsellesi virallisen henkilöllisyystodistuksen anoaksesi passia. Jos sinulla on vain ajokortti niin en tiedä saatko edes itsellesi passia.

Vierailija
6/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessa te kuvittelette etta se eka henkilollisyystodistus haetaan?

Vierailija
7/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ensimmäinen passi haetaan?? Kelakorttikin riittää, kuvaton siis. Mulla ei ole edes ollut koskaan ajokorttia...

Vierailija
8/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Passihakemus on jätettävä henkilökohtaisesti. Hakijan henkilöllisyys todistetaan voimassa olevalla passilla tai henkilökortilla. Mikäli passin hakijalla ei ole voimassa olevaa henkilökorttia tai passia, pyritään henkilöllisyys selvittämään henkilöllä hallussaan olevien muiden henkilöllisyyttä tukevien asiakirjojen ja rekisterihakujen sekä tarvittaessa myös haastattelun avulla.!

Mulla esim oli kuvaton kelakortti ja opiskelijakortti...

Vierailija
9/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kun hain uutta, mulle tehtiin muutamia kysymyksiä tyyliin hääpäiväni, isäni syntymäpäivä, edellinen osoitteeni jne. Tarpeeksi moneen kun vastasin oikein, totesivat että kyllä mä olen mä.

Vierailija
10/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi että ajokortti riittäisi henkkariksi, sitähän muutenkin käytetään kotimaassa. Voivat kuitenkin tarkistaa hetun perusteella tiedot ja kysellä tarvittaessa lisäkysymyksiä.

Vierailija
11/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kun hain uutta, mulle tehtiin muutamia kysymyksiä tyyliin hääpäiväni, isäni syntymäpäivä, edellinen osoitteeni jne. Tarpeeksi moneen kun vastasin oikein, totesivat että kyllä mä olen mä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi