Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni laihtunut yli 20 kg ja on kuin anorektikko! Olen ihan kauhuissani. Mitä tehdä?

Vierailija
28.01.2012 |

Tämä on hirveää seurata vierestä ja pelätä, että koko ihminen kuihtuu pois. Hänen koko persoonansa näyttää nyt aivan erilaiselta ja tämä ei todellakaan ole kivaa.

Olen todella huolissani. Oikeastaan en tiedä mitä pitäisi tehdä. Hän väittää painaneensa näin vähän vielä noin 10 vuotta sitten kun hän teki kovasti töitä ja lapset olivat pieniä. Hän on kuitenkin ollut paljon paremman näköinen lihaksikkaana 20 kg enemmän painavana kuin tuona luiperona. Siis nyt alkaa melkein näyttää joltain alkkikselta tai huumeveikolta, vaikka mitään sellaista ei käytä.

On alkanut harrastaa liikuntaa, mistä oli jo laiskistunut. Ja on kaksi muutakin syytä laihtumiseen.

Olen sanonut, että pitäisikö mennä lääkäriin, että tarkastavat, että et ole jotenkin sairas.

Nyt olen sanonut, että nyt pitää alkaa laittaa vähän lihaa luun päälle ja se on nyt tehtävä keinolla millä hyvällä. Se on helmikuun projektimme. MITÄ NEUVOISITTE SYÖMÄÄN, ETTÄ MIES SAISI LIHAA LUIDEN PÄÄLLE?

Vastaava tilanne on kyllä miehillä, joiden vaimoista tulossa langanlaihoja! Ei ole todellakaan kivaa. Mikä saa partnerin haluamaan, että puoliso haihtuu olemattomaksi? Kuka haluaa sellaisen olemattoman puolison?

Kun on naisista kyse, niin liian laihana oleva ei saa niitä lapsiakaan. Liian laihana oleminen viestittää sikiölle, että on nälänhätä! Ja siitäkään ei kukaan puhu, että liian laihalta naiselta katoavat kuukautiset!

MILLÄ RUOALLA SAAN MIESTÄNI LIHOTETTUA?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu ei ole se että sinä lihotat miehesi, vaan se, että hän itse tunnistaa laihtumisensa tuomat ongelmat. Onko teillä keskusteltu asiasta todella suoraan? Ja todellakin kuten sanoit miehesi oli hyvä mennä myös lääkärin juttusille, jotta varmistuu ettei laihtuminen johdu mistään sairauksesta. Ehkäpä miehesi kärsii jostakin psyykkisestä ongelmasta, jota ei pysty sinulle kertomaan, jolloi keskustelu ammattiauttajan kanssa voisi olla tarpeen. Ravintoterapeutti saattaisi tuoda järkeviä ruokavalioon liittyviä ehdotuksia. Hankkikaa ammattiapua, koska kuulostaa kyllä tosi pahalta tuo tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi