Korviksen reikä tulehtunut, eikä tunnu parantuvan millään!!?
En ees ymmärrä, miksi toisen korvanlehden reikä on tulehtunut, olen ottanut reiät jo n. 20 vuotta sitten. Tähän saakka ei oo ollu mitään ongelmaa.
Reikä tulehtui noin kuukausi sitten, otin siitä korviksen pois, mutta ei oo parantunut vieläkään. Tulehdus ei ole kovin hurja, ei punoita tms. mutta välillä reikä vuotaa märkää eritettä ja reiän "sisällä" tuntuu patti.
Millä mä sen saan taas kuntoon?
Kommentit (5)
olet hoitanut sitä?
Millä ja miten mun sitten pitäisi sitä hoitaa?
ap
tuolla keinolla saa esim. uudet lävistykset pysymään puhtaina ja estää niiden tulehtumisen, joten luulisi auttavan myös tuossa sinun tilanteessa.
tai käy ostamassa lähimmästä lävistyspaikasta suolavesispray. Sen kanssa putsailet päivittäin, niin kyllä se alkaa parantua.
Itselläni tulehtui rustolävistys niin pahasti, että jouduin sairaalaan saamaan antibiootin suoraan suoneen. Toki multa löytyi samalla diabetes joka hoitamattomana oli edistänyt tulehdusta ja vaikeuttanut paranemista.
Lävistys oli jo lähes parantunut, mutta ärtyi jostain... Olin hoitanut sitä lävistysliikkeen ohjeen mukaan huuhtomalla keittosuolalla (saa apteekista, ei tarvii ite keitellä) ja pesemällä neutraalilla saippualla.
Eli älä odota liian pitkään, kannattaa käydä näyttämässä ennen kun mahdollisesti pahenee. Mulla on yhä korva kipeä ja erittää.
olet hoitanut sitä?