Onko Jenni mukava mummo Saulin lapsenlapsille?
Entäpä tuleeko Mäntyniemestä mukava mummola heille? Mitä mieltä mammat on? Ainakin mummolan piha on suuri ja uimaankin pääsee. Ei hullumpi paikka.
Kommentit (17)
Itse olen Jennin ikäinen ja myös "mummu" pienelle lapselle. Eli miehen tytöllä on vauva. Enpä nyt koe, että olisi joku velvoite mummuilla tässä, kun omatkin pienet hoidettavana. Se nyt tästä puuttuisi, että pitäisi pullantuoksuiseksi mummulaksi alkaa, kun itse elää ruuhkavuosia: työ, lainat ja pienet lapset.
Ainakin Jenni lienee yksi Suomen kauneimmista mummopuolista. :-)
Niinistö presidentiksi!
Lettuja paistelee ja touhuaa lastenlasten kanssa.
Hän on vielä niin nuori mummo, että saattaa jopa synnyttää sedän tai tädin leikkiseuraksi lapsenlapsille Mäntyniemeen.
on kyllä jo kouluikäisiä eli tulevasta sedästä tai tädistä ei kyllä 'leikki'seuraksi ole.
Jos et sitten tarkoita tämmöistä playmate kuviota kuin Salella itsellään on kummityttönsä kanssa?
Onko Antonio mukava täti Pekan siskon 35-vuotiaille lapsille. Menkää vihervasemmistolaiset idiootit nyt sinne lautaterassille dokaamaan ja polttamaan maria, teitä ei kukaan kaipaa täällä. Meinasin alunperin äänestää Pekkaa, mutta tämä palsta on päättänyt puolestani, etten äänestä kumpaakaan. Pekan kannattajat ihan täysiä sekopäitä.
on ihanat vadelmapuskat eli sanoisin, että kesäaikaan mitä mainioin mummolapaikka!
Ja jos niitä setiä tai tätejä syntyisi, niin aivan Mäntyniemen vieressä (portilta matkaa ehkä 50 m) on todella kiva päiväkoti Tallbo, joten päivähoitomatka ei olisi mikään ongelma.
Tuohan on kiva, jos ovat noin pieniä. Mummo pääsee mukaan heti alusta.
Ihana, että heillä tosiaan on päiväkoti vieressä. Kyllä minä ainakin Salena nyt panisin pullat uuniin. Niin moni joutuu kuskaamaan hoitoon kaupungin toiselle puolelle.
mutta Tallbon päiväkoti on ruotsinkielinen. Mutta voihan sen vauvan laittaa tietysti kielikylpyyn sinne.
tilanne olisi kuitenkin parempi kuin esim. Suvi Lindenillä, joka kertoi juuri lukemassani lehtihaastattelussa, että sen jälkeen kun adoptoi lapsen, hän pyrki käymään kotona Oulussa silloin tällöin viikollakin.
Salen ja Jennin lapsi näkisi varmaan vanhempiaan päivittäin, koska päiväkoti on kuitenkin noin lähellä.
mutta Tallbon päiväkoti on ruotsinkielinen. Mutta voihan sen vauvan laittaa tietysti kielikylpyyn sinne.
Tallbon päiväkoti on tosiaankin aika mielenkiintoisessa paikassa!
Lapseni oli siellä hoidossa silloin kun se vielä oli suomenkielinen ja Tarja ja Pentti kävi siellä aina jokavuotisilla jouluglögeillä. Matkaa tosiaan päiväkodin ovelta Mäntyniemen ovelle vain muutama kymmenen metriä :-)
tilanne olisi kuitenkin parempi kuin esim. Suvi Lindenillä, joka kertoi juuri lukemassani lehtihaastattelussa, että sen jälkeen kun adoptoi lapsen, hän pyrki käymään kotona Oulussa silloin tällöin viikollakin.
Raahaa lapsen Kiinasta tänne ja palaa kolmen päivän päästä töihin Helsinkiin! Pyrkii käymään kotona viikollakin...
Hei mä oon sittenkin superäiti.