Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen kohta ostamaan raskaustestin.

Vierailija
27.01.2012 |

Jännittää. Menkat pari päivää myöhässä, yleensä ei ole ikinä ollut näin pitkä kierto kuin nyt. Menkkakipuja oli jo tuossa viikko sitten, yleensä menkat ovat alkaneet niistä parin päivän päästä, mutta nyt ei ole kuulunut... Nyt kivut myös ovat aika lailla loppuneet. Ja joo, pitäisi varmaan vielä odottaa ennen testin tekemistä, mutta mietityttää tämä nyt niin kovasti... Onkohan noista Prisman testeistä mihinkään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun pissahätä tulee :D

Mulla on apteekin herkkä raskaustesti, pitäisi olla kaikista herkin ja näyttää jopa ennen kuin kuukautiset mahd. alkavat. Eikä maksa kuin n.5€. En ole prisman teestejä ikinä kokeillut.

Vierailija
2/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas odottelen että pääsisin joku pvä tässä keväällä vielä semmoisen plussaamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä siihen

Vierailija
4/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpäisen varmaan apteekissakin katsomassa testejä, jos löytyy joku halpa niin ostan varmaan sieltä... Tulen sitten raportoimaan tänne :P

Vierailija
5/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan hyvä kokemus niistä, sillä olen tehnyt vain yhden testin ja senkin "heti" menkkojen ollessa myöhässä ja tulos oli positiivinen. Nyt tuo + touhuaa tuossa 2-vuotiaan tytöntyllerön innolla :)

Vierailija
6/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan hyvä kokemus niistä, sillä olen tehnyt vain yhden testin ja senkin "heti" menkkojen ollessa myöhässä ja tulos oli positiivinen. Nyt tuo + touhuaa tuossa 2-vuotiaan tytöntyllerön innolla :)

Joku vaan jossain arvosteli, että Prismat näyttää haamua ja sitä sun tätä. Kaippa ne sitten toimii! :D

Vierailija
7/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja positiivistahan se näytti. Herranjumala. Tuntuu absurdilta, en minä voi olla raskaana. MINUSTAKO äiti?? Apua.

Vierailija
8/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja positiivistahan se näytti. Herranjumala. Tuntuu absurdilta, en minä voi olla raskaana. MINUSTAKO äiti?? Apua.

Siitä se elämän kurimus ja kärsimys alkaa ;)

Vierailija
9/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se elämän kurimus ja kärsimys alkaa ;)

Ollaan oltu miehen kanssa sillä mentaliteetilla, että tulee jos on tullakseen. Nyt lähinnä kauhistuttaa. :D Miten kerron tämän lähipiirilleni, mitä ihmettä oikein teen... Apua. Ehkä huominen on viisaampi ja osaan jo iloita :D

Vierailija
10/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä nyt pitää tehdä? Mennä lääkäriin? Olen opiskelija eli menenkö yths:lle ilmeisesti? Kääk...

Vierailija
11/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä nyt pitää tehdä? Mennä lääkäriin? Olen opiskelija eli menenkö yths:lle ilmeisesti? Kääk...

Ja ONNEA! sulla on koko pitkä raskausaika aikaa tottua ajatukseen vauvasta ja kasvaa äidiksi, älä siis stressaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi