Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä herkästi syyllistyvä! Mistä kaikesta olet syyllistynyt?

Vierailija
27.01.2012 |

Minä taidan olla jotenkin tosi herkästi syyllistyvä. Päivittäin tunnen epämääräistä syyllisyyttä maailman tilasta ja elävien olentojen kärsimyksistä. Omasta painostani tunnen jatkuvasti syyllisyyttä, oli sitä enemmän tai vähemmän, samoin omista kulutustottumuksistani.

Mut sen lisäksi olen syyllistynyt

- siitä etten käytä vaatteissa niitä värejä, joita minun konsultin mukaan pitäisi käyttää. Kamalaa, kun ei yhtään tykkää kaikista oksennuksen väreistä, vaikka onkin värimaailmaltaan "lämmin syksy".

- siitä etten rasvaa käsiäni ja jalkojani joka päivä

- siitä etten syö kaurapuuroa

Mistäs asioista te muut olette syyllistyneet? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siitä että Suomen vanhukset on heitteillä (en tunne yhtäkään heitteille jätettyä vanhusta mutta hirveän pahalta tuntuu heidän puolestaan joista kukaan ei huolehdi ja mietin pitäiskö mun adoptoida jostain joku hylätty mummu)

- että Suomen lapset on heitteillä (kts. edellinen)

- että suomalaiset lemmikit on liian lihavia (oma lemmikki ei ole, mut mistäs sen tietää milloin sen ruokkiminen lähtee lapasesta)

- että suomalaiset ovat liian lihavia (minä en ole, mutta mistäs senkään tietää milloin olen, ja mitäs minä sitten teen! )

Nämä näin alkajaisiksi.

Vierailija
2/2 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutun lapselle kun hän ei saa mitään aikaiseksi tai ei tottele.

Kosmetologilla syyllistyn aina siitä, etten hoida tarpeeksi ihoani ja kuori sitä yms.

Hammaslääkärillä syyllistyn siitä, etten putsaa hammasvälejä tarpeeksi usein.

Siitä etten jaksa joka hetki ja joka ilta olla 100% lapseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla