Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys facebookin aikajanasta!!

Vierailija
27.01.2012 |

Hei..

Lisäsin omalle facebook sivulleni aikajanan nyt seinälleni.

Mutta, on eräs ongelma.

En löydä mitenkään sitä toimintoa jos haluaisin joltain piilotaa mun seinän/aikajanan?

Mulla on yksi kaveri joka kommentoi kaikkea mitä julkaisen siellä. Hän saa olla kaverini, ei siinä mitään, mutta haluaisin evätä sen näkemisen häneltä, eli hän ei näkis aikajanaani.

Miten se onnistuu???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa et halua jakaa mitään???

Vierailija
2/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiin idioottimaisesti kuin kakkonen. Ei voida vastata varsinaiseen kysymykseen (josta btw olen itsekin kiinnostunut) vaan jeesustellaan kuin asioista mitään tietämätön juntti. Huoooohhh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveruuden idea on juuri se, että hän näkee aikajanasi. Voit kuitenkin määritellä, miten paljon kukin kaveri näkee. Mene kohtaan Listat. Luo lista "Tuttavat". Lisää kaverisi siihen listaan. Tämän jälkeen aina kun jaat jotakin, mene kohtaan asetukset (rattaan näköinen kuvio) ja määrittele, että jaat päivityksen asetuksella "ystävät paitsi tuttavat". FB muistaa asetuksesi eli kun olet tehnyt näin kerran, seuraavalla kerralla se tapahtuu automaattisesti.

Sinuna kuitenkin poistaisin hänet ystävistäni. Mitä järkeä on pitää ystävää, joka ei näe mitään, mitä sivuillasi on? Kyllä hän itsekin tajuaa, ettet jaa mitään etkä siis pidä häntä ystävänäsi.

Vierailija
4/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta missä se on se kohta "Listat"? Missä on se " luo uusi lista "?

Ei löydy tuolta. Siellä on vain läheiset ystävät, perhe tms. Mutta ei mahdollisuutta luoda omaa listaa.

Vai ymmärsinkö jotain väärin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä