Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paino on lähtenyt alenemaan, kun vähensin liikuntaa

Vierailija
27.01.2012 |

Liikuntani on ollut reipasta kävelyä 4-7x viikossa 5km kerrallaan. Ruokavalioni on ollut vuosia terveellinen ja sisältää paljon kasviksia ja hedelmiä. Nyt olen tules-vaivojen takia vähentänyt liikuntaa ruokavalion pysyessä samana. Paino on tippunut muutaman kilon. Ylipainoa ei ole ollut tähänkään asti.

Mistä johtuu painon alentuminen tässä tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun aika paljon eli käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa ja juoksen lisäksi kovavauhtisia lenkkejä n. 30 km viikossa. Mitä enemmän liikun, siitä enemmän painan. Joskus, jos lenkkeilyyn tulee parin viikon tauko, paino tippuu heti pari kiloa, vaikka söisin samalla lailla kuin ennenkin. Lihaksethan siellä heti alkaa "surkastua"..

Vierailija
2/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten painon tippuminen voi johtua siitäkin. Mä olen huomannut saman ilmiön, että joskus kun tulee flunssien sun muiden vuoksi liikuntaan viikon parin tauko, niin paino tippuu heti kilolla tai kahdella. Lihasamassaa ihminen ei kuitenkaan - onneksi - tuollaista määrää menetä parin viikon liikkumattomuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon runsaan liikkumisen takia. Jalkaholvit alkoivat oireilla. Kotioloissa käytän kahvakuulaa, puntteja ja lihasharjoitteita ja uimalla pitää jatkossa enimmäkseen kuntoilla. Lihaksista en luovu;)

ap