Otan kohta avioeron! Sisältää valitusta....
Kyllä olet varsinaisen pässinpään itelles löytäny! Otan osaa!
Kommentit (5)
tulee kyllä hiukan mieleen, että miksi teet kolmannen lapsen, jos edellinenkin on ollut kitinäjeppe ja mies ei hoida öisin? En tajua, miksi niitä lapsia pitää tehdä pienellä ikäerolla niin monta ja sitten hajoittaa parisuhde siihen.
Otin itse eron, kun väsyin palvelemaan lasten lisäksi miestäni. Ei miehistä oo mihinkään. Joistakin harvoista ehkä. Mutta useimmat on laiskoja, paskoja luusereita, jotka eivät ymmärrä ottaa vastuuta perheestään.
Miehiä ei tarvi kuin seksiin. Nykyään olen yh ja asun yksin. Tapailen kivaa miestä, mutta en aio ikinä enää muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Seksi sujuu ja kiva tapailla jotain joskus. Mutta parempi olla yksin lasten kanssa.
Miehestä tulee vaan ylimääräistä stressiä ja ahdistusta. JJSSAP!!
Otin itse eron, kun väsyin palvelemaan lasten lisäksi miestäni. Ei miehistä oo mihinkään. Joistakin harvoista ehkä. Mutta useimmat on laiskoja, paskoja luusereita, jotka eivät ymmärrä ottaa vastuuta perheestään.
Miehiä ei tarvi kuin seksiin. Nykyään olen yh ja asun yksin. Tapailen kivaa miestä, mutta en aio ikinä enää muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Seksi sujuu ja kiva tapailla jotain joskus. Mutta parempi olla yksin lasten kanssa.
Miehestä tulee vaan ylimääräistä stressiä ja ahdistusta. JJSSAP!!
Ja meitä naisiakin on moneen junaan...
Todellakaan kaikki miehet eivät ole tuollaisia typeryksiä, kuten joku viittasi.
Menee taas niin hermot ja järki!!!!!! Miksi noi miehet on noin tyhmiä ja varsinkin tuo oma! Kauhea tappelu tänään käyty ja alkaa joka kerta uudestaan kun toinen avaa suunsa.
Mä odotan kolmatta lasta viikolla 30 ja risat. Nyt "kesäloma" menossa (kolme viikkoa yhteensä, ens viikko viimenen) ja ens perjantaina oli tarkotus alunperin mennä töihin päiväksi ennen varhennettua äitiyslomaa. No olin jo kahteen otteeseen ennen tätä lomaa sairaslomalla töistä ensin vajaa kaks viikkoa supisteluiden takia ja sitten vajaa viikko töissä ja viikko ennen kesälomaa sairaslomaa kun silmissä alkoi heittään ja syke nousta rasituksessa taivaisiin. Kaks viikkoa sitten sain sunnuntaina ihme sairaskohtauksen kun verenpaineet meni ihan sekaisin ja syke oli vajaa 130. Ambulanssilla kävin tk;ssa ja seuraavan päivän neuvolassa Hb enään 88. Kävin verenkuvassa jossa onneks hb vähän parempi mutta alle 100. En joutunut sairaalaan mutta nyt joutunut syömään tehona rautaa ja vitamiinia. Ja lepäämään paljon..... kun onnistuis..
Vieläkin syke nousee helposti korkealle jos teen jotakin että rasitun esim siivosin perjantaina kun isännän vanhemmat tuli parin päivän varotusajalla viikonlopuksi. Saan muutenkin kuulla anopilta ihania ohjeita kuinka lapsia pitää syöttää ja nukuttaa ja kotia hoitaa ja pläp pläp pläp... No isäntä äsken huomas että mulla lukee perjantain kohtaa kalenteris että töihin ja kysyi sitten että sullako on töitä perjantaina, mä että olis tarkotus olla ollut mutta en mene kun en pysty työntekoon. No veti hirveät kilarit siitä että miksi en mene. Oon muutenkin paljon ollut töissä nyt odotusaikana huonokuntoisena kun mies on heti ollut jos oon ollu pois töistä että "jaa minkä takia"---
Sitten päästi lapset äsken ulos pää märkänä ja hiukset harjaamatta kun olin just pessyt ne ja ite vielä pukemassa. Suuttui kun sanoin että hae takaisin ne että ei niitä heti voi ulos päästää kun pesulta tulee (hiukset harjataan ja ponnarille yms..). Sitten alkoi valittaa että kun ne ei ikinä oo pihalla. Mitään muuta teekkään nyt kesällä kuin oo aamusta iltaan pihalla. Niitä on pakko vahtia tai ne tekee vaikka ja mitä tai naapurin lapset tekee näille jotain ihanaa... eilen oli toisella silmässä hiekkaa ja toisella molemmat korvat täynnä kun oli leikitty lääkäriä. Pakko niitä on pitää välillä sisällä jos ite aikoo siivota kotia edes joskus.
Teki niin tai näin niin isäntä löytää valittamista! Milloin en oo pessy hänen sukkiaan kun ei aamulla löydy töihin lähtiessä pareja ... NIIN ne kun on myttyrässä sängyn alla...... Ja kun ei oo ruoka akun tulee töistä ja pläp pläp pläp----
Mä alan olemaan niin väsynyt tähän. Mun pitäis maata ja olla tekemättä mitää mutta kun sanot isännälle että siivoatko niin hän tuumaa että "on muillakin joskus sotkuista eikä missään oon aina siistiä" .. mä en jaksa kattoa kun joka paikka täynnä tavaraa ja pöydät ruuan muruja täynnä joten viimein on pakko ite siivota.
Perse kun alan olemaan niin täynnä tätä. Ja tiiän jo valmiiksi että kun vauva syntyy niin minä se oon joka öisin valvoo vauvan kanssa jos tulee samanlainen itkuinen kuin edellinen ja sitten koittaa jaksaa päivät ja samalla yrittää ulkoiluttaa, syöttää ja vahtia noita isompia jotka ehtii joka paikkaan ja siivota koti ja tehä ruokaa ja pestä pyyit ja olla vielä sairastamatta ja iloinen ja reipas ja KHLUIGHDFKGKTGYFGH!!!!!!!!
Kiitos kun sain ees jonnekkin purkaa!! Äitilleni en viiti soittaa kun siitäkin kuulen........... enkä viiti kavereitanki vaivata kun niillä miehet osallistuu kotihommiin ja lastenhoitoon.