Tätä EI kannata jättää lukematta!! Kiertää facebookissakin eli lainattu teksti.
Nyt kun en ole taas aikoihin saanut mitään oikeaa sisältöä aikaiseksi, niin kirjotetaan nyt niistä vitun presidentinvaaleista, sitähän te siellä kuitenkin munat pystyssä ja pöksyt märkinä odotatte.
Vihreiden Pekka Haavisto ja Kokoomuksen Sauli Niinistö ovat siis toisella kierroksella nokikkain.
Vituttaa armottomasti.
Miksikö? Koska todennäköisesti Niinistö tulee voittamaan. Tämä maa on täynnä ahdasmielisiä juntteja jotka ovat valmiita äänestämään Niinistöä vain koska Haavisto on homo. En tiedä oikeasti kumpi on idioottimaisempaa, Haaviston äänestäminen tämän homouden takia vai Niinistön äänestäminen Haaviston homouden takia. Sillä ei pitäisi olla mitään vitun merkitystä minkään suhteen.
Kyllä, Haavisto on homo. Kyllä, tällä on oma kolumbialainen rattopoika, Antonio, joka varmasti sitten sorvaa Pekkaa perseeseen niin että koko Mäntyniemi raikaa irstauden ilosanomaa jos Pekasta tulee presidentti. Mutta miten tämä vaikuttaa Pekan kykyyn toimia presidenttinä? Johan Ahtisaarikin vaappui kuin pingviini, tuskin Haaviston mahdollinen lenkkaaminen mihinkään vaikuttaa. Vaikka Ahtisaaren kohdalla syynä lieneekin kieltämättä ollut enemmän massiivinen ylipaino kuin se että tämän pyllyssä olisi myllertänyt ehta eteläamerikkalainen vällykäärme.
Mutta siitä ei pitäisi olla kysymystäkään, voiko homo johtaa valtakuntaa. Johan sen Aleksanteri Suuri, historian kenties menestynein ja ikonisin valloittajakuningas osoitti. Onpahan vähän poikkeavaa perspektiiviä tähän niin kovin ahdasmielisen patriarkaaliseen yhteiskuntaan.
Itse äänestin Haavistoa ensimmäisellä kierroksella ja teen sen myös toisella. Haavisto mielipiteineen ei ole täydellinen, mutta vaihtoehtojen ollessa niin paskat kuin ne olivat, on Haavisto paras vaihtoehto. Ja nyt on paras vaihtoehto huonointa vastassa. Oikeasti, olin jo henkisesti valmistautunut äänestämään Soinia, jos toisella kierroksella tämä olisi ollut Niinistöä vastassa.
Mutta joidenkin mielestä Haavistolla ei ole tarpeeksi ulkopoliittista kokemusta toimia presidenttinä. Haistakaa vittu, sanon, ja ottakaa asiasta selvää, kehotan. Niinistö on pääasiassa toiminut Eurooppalaisten pankkien juoksupoikana ja palloliiton puheenjohtajana.
Mitä Haavisto on tehnyt? Siis noin muutakin kuin toiminut YK:n, EU:n, NATOn ja UNEPin luottamustehtävissä, johtamassa kansainvälisiä tutkimuksia ja toimimassa erikoisasiantuntijana ja -edustajana lukuisissa tehtävissä lukuisilla eri kriisialueilla. Mutta vitut se mitään meinaa, Haavisto on kuitenkin homo. Ja homot on ällöjä.
"Mutta Haavisto on siviilipalvelusmies, ei sivari voi toimia armeijan ylipäällikkönä" (AKA. "En tiedä vittu mitään Pekka Haavistosta")
Miksi ei? Johan sitä hommaa toimitti 12 vuotta nainen. Ja mitä tulee konflikti- ja sotatilanteisiin, Haavisto pesee Niinistöllä lattioita. Niinistö on ollut jossain korvessa vetämässä kelaa pitkin jotain suota perse jäässä ja opettelemassa runkkaamaan niin ettei peitto heilu. Sillävälin Haavisto vetää Darfurissa, Sudanissa, Serbiassa, Kosovossa, Afganistanissa, Irakissa, Liberiassa, Palestiinassa, Bosnia Hertzegovinassa ja Montenegrossa YK:n, Naton ja EU:n toimesta. Kertokaahan, kummalla ehdokkaista on enemmän kokemusta konfliktitilanteista ja niissä toimimisesta?
Pekka Haavisto on vittu terminaattori verrattuna Niinistöön.
Eipä sillä että juntteihin järkipuhe tepsisi. Voisin saarnata ummet ja lammet kuin pappi tuomionpäivästä, ja lopulta hiljennyttyäni ainoa asia joka rikkoisi hiljaisuuden olisi "...Niin mutta kun se on homo."
No, oli miten oli, toivon että kukin äänestää jostain muusta syystä kuin siitä onko joku homo vai ei. Itse äänestän Haavistoa, koska tämä on silmissäni se (huomattavasti) pienempi paha.
Äänestäkää siis joko rikkaiden asioita edistävää Eurooppalaisten pankkiirien kullinlutkuttajaa tai hommaan tuhannen kertaa paremmin soveltuvaa Pekka Haavistoa, joka nyt sattumalta on homo. Onhan se nyt vitun vakava juttu jos joku ei harrasta seksiä kuten raamattu neuvoo.
Kommentit (17)
Niinistö on käynyt armeijan, reservin upseeri. On käynyt kouluja! Ymmärtää talouden. Siinä perusteet Niinistön äänelle.
EI minua kiinnosta onko pekka käynyt jossakin pikku SUdanin käpykylässä neuvottelemassa jostakin jolla ei meille ole mitään vaikutusta. Ja eihän se SUdanin tilanne vieläkään kovin kummoinen ole. Olenko siis Pekkaan pettynyt?
"Pekka Haavisto on vittu terminaattori verrattuna Niinistöön."
NIin onkin, vaikka vittu se on homo
pikkupuolueen edustajia on presidenteiksi valittu. Tähän saa luetella:
Haaviston itsensä mukaan vihreys on suurempi haitta ja on hassua, ettei siitä juuri debattia käydä:
"Mitä arvelette, kuinka seksuaalinen suuntautumisenne ja avoimuus asiassa ovat vaikuttaneet kannatukseenne?
- Enemmän minulle on sanottu "hyvä tyyppi, mutta kun se on vihreä". Tähän joku muistaa aina sanoa "sehän luopuu puolueen valtakirjasta, jos valitaan presidentiksi." Luulen, että vihreys on ihmisille oudompi asia kuin seksuaalinen suuntautumiseni.
Vaaleissa kansa valitsee mielestään sopivimman, ei homoimman.
Nimittäin ei ole tullut mieleeni ajatella peiton heilumista runkkaamisen yhteydessä. :) Asiat ovat monitahoisia ja -puolisia.
Niinistö on käynyt armeijan, reservin upseeri. On käynyt kouluja! Ymmärtää talouden. Siinä perusteet Niinistön äänelle.
EI minua kiinnosta onko pekka käynyt jossakin pikku SUdanin käpykylässä neuvottelemassa jostakin jolla ei meille ole mitään vaikutusta. Ja eihän se SUdanin tilanne vieläkään kovin kummoinen ole. Olenko siis Pekkaan pettynyt?
Kuinka paljon Ruotsista tulee Suomeen pakolaisia?
Ei yhtään. Ruotsissa ei ole sotaa, joten heidän ei tarvitse lähteä pakoon minnekään.
Montako tulee Somaliasta?
Tosi monta. Siellä on sota ja muutenkin väellä aika helvetin huonot oltavat. Sellaisessa tilanteessa tekee mieli lähteä muualle, esimerkiksi Suomeen.
Jo tällä perusteella Suomen ulkopolitiikan johtoon on ehdottomasti parasta valita ihminen, jolla on rautainen kokemus kriisienhallinnasta. Miksi Suomi ei voisi olla juuri se maa, joka sovittelee maailman konflikteja ja rakentaa rauhaa? Kokoomuslaiset ovat tottuneet selviytymään joka asiasta rahalla, mutta tätä asiaa sillä ei vaan selvitetä.
Niinistö on käynyt armeijan, reservin upseeri. On käynyt kouluja! Ymmärtää talouden. Siinä perusteet Niinistön äänelle. EI minua kiinnosta onko pekka käynyt jossakin pikku SUdanin käpykylässä neuvottelemassa jostakin jolla ei meille ole mitään vaikutusta. Ja eihän se SUdanin tilanne vieläkään kovin kummoinen ole. Olenko siis Pekkaan pettynyt?
joka on perehtynyt Sudanin tilanteeseen, joo. Ei vaan tiedä, että etelä-Sudan on itsenäistynyt viime kesänä kansanäänestyksen jälkeen ja kuuluu nykyään esim. Afrikan unioniin. Pekka Haavisto oli itsenäistymisjuhlissa kunniavieraana. Mut joo, ei voi mitään kun se on homo, vai mitä?
Kuinka paljon Ruotsista tulee Suomeen pakolaisia?
Ei yhtään. Ruotsissa ei ole sotaa, joten heidän ei tarvitse lähteä pakoon minnekään.
Montako tulee Somaliasta?
Tosi monta. Siellä on sota ja muutenkin väellä aika helvetin huonot oltavat. Sellaisessa tilanteessa tekee mieli lähteä muualle, esimerkiksi Suomeen.
Jo tällä perusteella Suomen ulkopolitiikan johtoon on ehdottomasti parasta valita ihminen, jolla on rautainen kokemus kriisienhallinnasta. Miksi Suomi ei voisi olla juuri se maa, joka sovittelee maailman konflikteja ja rakentaa rauhaa? Kokoomuslaiset ovat tottuneet selviytymään joka asiasta rahalla, mutta tätä asiaa sillä ei vaan selvitetä.
Maailmassa on niin paljon liikaa ihmisiä että tuollainen ruuan lähettäminen yms. on aivan turhaa. Sinne pitäisi perustaa kouluja ja ehdoksi laittaa ehkäisyruiske tytöille, jotta saisivat koulut loppuun. Tuo ruoka-apu vaan lisää ja mahdollsitaa syntyvyyden ja pahentaa ongelmaa. KEhitysavusta enemmän haittaa kun hyötyä.
Mutta itse haavistoon, kiva jos jotakin auttanut, mutta kotimaan asiat kiinnostaa enemmän ja siihen Niinnistö oivallinen kaveri
Tämän luettuani olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että äänestän Niinistöä. Haavisto on niin loistava kriisineuvottelija riitaisissa epävakaissa maissa, että hänen kykynsä menevät Suomen presidenttinä hukkaan. Niinistön äänestäminen on itse asiassa palvelus koko maailmalle.
muslimit ja kristityt tulleet toimeen edes Pekan avulla vaan Sudan hajosi.
Suomesta meni sotalapsia Ruotsiin ja käytännössä kaikki palasivat mutta tuolta tulee aikuisia jotka eivät sinne koskaan palaa.
Kyllä kakkonen on ykkönen, vaikka ei nyt vaaleja voittaisikaan. Hävettää vain Niinistön kannattajien puolesta kun uskovat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
Kiroan raamatun ja sen koko takahikiäisen elämänkatsomuksen! Jos raamatussa olisi ollut yksikin lause miten homous on jees ja hyvä juttu, niin kyllä porukka jyystäisi toisiaan hanuriin ilman mitään vastaväitteitä ajatellen miten nyt ollaan jumalan asialla. Että joo, kannattaa noita satukirjoja uskoa..
aanestavat Niinistoa, senhan on jo laskelmoinut kauan sitten mita vaestonosaa kannattaa liehitella. Pitaa itsensa veronmaksajien kustantamissa leivissa koko loppuelamansa tuolla kyvyllaan.
Tosin nyt silläkin meni jauhot suuhun. Sille oli kova paikka, kun Marco Bjurström oli Halosen taustajoukoissa. Nyt on sulattelemista, kun sama h.. siis henkilö löytyy Niinistön taustajoukoista. Siellähän se oli juontamassa Kokoomuksen juhlaa.
Kyllä kakkonen on ykkönen, vaikka ei nyt vaaleja voittaisikaan. Hävettää vain Niinistön kannattajien puolesta kun uskovat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
Kiroan raamatun ja sen koko takahikiäisen elämänkatsomuksen! Jos raamatussa olisi ollut yksikin lause miten homous on jees ja hyvä juttu, niin kyllä porukka jyystäisi toisiaan hanuriin ilman mitään vastaväitteitä ajatellen miten nyt ollaan jumalan asialla. Että joo, kannattaa noita satukirjoja uskoa..
AH, voi kuule ei niinistö minkään kd:n ehdokas ole. SEuraa lehtiä eläkä fasebookin "uutisia"
Eikö ihmiset jo kyllästy tohon homokortin heilutteluun. Mua se ainakin vituttaa ja sitä käytetään juuri näin päin eli mollaamalla ihmisiä ja pitämällä sitä jotenkin syynä olla äänestämättä Haavistoa vaikka 99 %:a Niinistön äänestäjistä ei todellakaan äänestä Niinistöä sen takia ,että vastaehdokas on homo. Lapsellista paskaa, mutta niin vihreää kun vaan joku voi olla. Cityjuntit ahertaa vihreiden puoluetoimistossa yötä päivää.
Eikö ihmiset jo kyllästy tohon homokortin heilutteluun. Mua se ainakin vituttaa ja sitä käytetään juuri näin päin eli mollaamalla ihmisiä ja pitämällä sitä jotenkin syynä olla äänestämättä Haavistoa vaikka 99 %:a Niinistön äänestäjistä ei todellakaan äänestä Niinistöä sen takia ,että vastaehdokas on homo. Lapsellista paskaa, mutta niin vihreää kun vaan joku voi olla. Cityjuntit ahertaa vihreiden puoluetoimistossa yötä päivää.
Luin kyllä, mutta en osaa itse vastata kysymykseeni.