Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetteln, kun monet tutu keski-ikäiset naiset äänestää Pekkaa

Vierailija
26.01.2012 |

Mä oon tosi monelta tutulta 50-60-vuotiaalta naiselta kuullu sosiaaliluokkaan katsomatta, että ne äänestää Pekkaa. Oon tätä vähän ihmetellyt, kunnes nyt mulle välähti. Ne on (salaa) kettuuntuneita siihen, että Sape on tehnyt perinteiset eli ottanut lapsensa ikäisen vaimon.

Eikö muuten oo näin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on niin mielenkiintosta ajatella millasta se on kun pekka työstää mielummin ruskeeta reikää eikä pullavaa naista....ja MIKSI pekka sen tekee?? :)

Tää on näitä Haavisto provoja taas.

Eli Haaviston kannattajan provo, kalastelee ääniä Pekalle törkykirjoituksella.

Ei Niinistön todelliset kannattajat noin kirjoita.

Lopeta nämä Haavisto HOMOPROVOT.

Vierailija
22/25 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteln, kun monet tutu keski-ikäiset naiset äänestää Pekkaa. Mä oon tosi monelta tutulta 50-60-vuotiaalta naiselta kuullu sosiaaliluokkaan katsomatta, että ne äänestää Pekkaa. Oon tätä vähän ihmetellyt, kunnes nyt mulle välähti. Ne on (salaa) kettuuntuneita siihen, että Sape on tehnyt perinteiset eli ottanut lapsensa ikäisen vaimon.

Eikö muuten oo näin?

No nää on sossuja tai vasemmistoliittolaisia.

Näkeehän sen eduskunnastakin.

Vasemmisto ei voi äänestää Niinistöä, koska on kokoomuksesta ja keskusta/oikeisto ei Haavistoa koska on punavihreitä.

Kouluuksella ja kokemuksella ei ole merkitystä koska moni äänestää tunteellaan omaa aatettaan lähempänä olevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne lasten vanhempina lamavuosien jälkeen on nähnyt millaista kokoomuslainen politiikka on.

Joo tuo kreikkalainen politiikka olisi ollut paljon kivempaa.

Olisko sulla nyt hyviä ehdotuksia, miten tuo Kreikka saadaan jaloilleen, sillai kivasti rahaa jakamalla, ettei tarvis mistään säästää.

Kyllä nyt ollahan neuvoomasa, kuinka olis sillo pitänä sammuttaa.

Vierailija
24/25 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ilman muuta ;) Noh, tosiassa se menee näin:

Miksi Haavisto?

- ulkopoliittinen tuntemus (Afganistan ym. rankat paikat tuttuja).

- mahtava arvojohtaja – malli siitä, että me saamme olla kaikki juuri sellaisia kuin olemme, eikä Suomessa dissata ketään sen enempää seksuaalisuuden kuin kansallisuudenkaan takia.

- luontainen karisma, kyky kohdata ihmisiä.

- provosoitumattomuus, on jättänyt asiattomat kommentit omaan arvoonsa eikä myöskään hyökännyt muita ehdokkaita vastaan milloinkaan.

Ja ennen kaikkea: Haavistoa äänestääkseen ei tarvitse olla homo, hetero, rikas, köyhä, vihreä, punainen, sininen tai ylipäätänsä yhtään mitään. Riittää, että on oma itsensä, ja tulee hyväksytyksi ja kuulluksi.

—Krista Jokinen

http://siksipekka.fi

Vierailija
25/25 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen mies. Ihme vinkunaa täällä.