Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kysykääpä lapsiltanne (10-15v) keitä äänestäisivät. Minulle tuli yllätyksenä.

Vierailija
26.01.2012 |

Lasten isä on niin umpi(mielinen)kokoomuslainen kuin olla voi.

Kysyin tänään lapsilta (15 ja 11v.)ketä he äänestäisisvät jos voisivat.

En ole politiikkaa lapsille toitottanut.

Kummankin suusta tuli: Haavisto.

Olin kuin puusta pudonnut. Kauas on omena siltä osin vierinyt..

I`m so happy! Lapseni ovat viisaampia kuin isänsä.

T. Äiti

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto. Häntä muuten haukutaan "Haaviston kannattajaksi" koulussa :)

Vierailija
2/56 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuttavapiirissä ja lapselle se on ihan sama. Hän sanoi, että outoa jos ei voi äänestää ihmistä siksi, kun tämä on homo. Ihan hyvin vois olla äänestämättä ihmistä, koska tällä on kihara tukka. Yhtä paljon siihen voi itse vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäisi Haavistoa. Sotii hänen oikeudenmukaisuuden tuntoaan vasten tämä koko homokeskustelu ja sen perusteella ihmisen arvottaminen. Haaviston pehmeämmät arvot ja nuorekkuus varmaan syynä.

Vierailija
4/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että lapseni pääsevät äänestämään.

Vierailija
5/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ovat samaa mieltä kanssasi? Olisivat vissiin olleet tyhmiä jos vastaus olisi ollut Niinistö?

Itse perustan viisauden ihan johonkin muuhun, tuossa kun on kyse vain mielipiteistä ja se ei viisautta mittaa.

Vierailija
7/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei äänestäisi kumpaakaan.

Vierailija
8/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ja yllätyin, koska hänellä on maahanmuuttajaystäviä.

Vierailija
9/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi äänestysikäistä latamme äänestää Haavistoa, ja yhdestä en tiedä, kumpaa äänestää. Mies äänestää Niinistöä, minä Haavistoa.

Vierailija
10/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole toitottanut lapsilleni vaaleista, enkä ehdokkaista.

Ja kyllä, minä arvostan sitä, että kokoomuksen perikannattajan lapset osaavat ajatella myös omilla aivoillaan. Lapseni ovat muodostaneet mielipiteensä sen perusteella mitä ovat sivusta seuranneet vaalikeskustelua.

Sitäkään meillä ei ole toitotettu. Pari ohjelmaa katsottu puolikuulemalta.

ap

Vierailija
11/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänesti Haavistoa. Itse (ja mieheni mun käskystä) äänestimme Lipposta.

Toka kierroksella äänestän itse Niinistöä (ja mies kai myös???? jos vielä uskoo mun käskyä).

Vierailija
12/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika äänesti Väyrystä. En tiedä millä perusteella valitsi, varmaan nimi kuulosti hauskalta tai jotain.

Vierailija
13/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin lapsesi (tai sinä itsekään) olet perillä ehdokkaiden tiedoista, taidoista, osaamisesta ja arvoista nimenomaan siltä kannalta, mitä he presidentin virassaan tulisivat tarvitsemaan? Vaalikeskusteluthan ovat olleet 70%:sti presidentin valtaoikeuksiin kuulumatonta plörinää.

Täytyy kyllä olla todellinen poliittinen aktiivi, jos 10-15-vuotias osaa perustaa kantansa asiakysymyksiin, eikä "fiiliksiinsä"! (Tämä viittauksena siihen, kun sanot lapsiesi fiksuudessaan ajattelevan niin sanotusti omilla aivoillaan.)

Varmaan jokainen on samaa mieltä, että Haavisto on ehdokkaista (kaikista kahdeksasta) miellyttävimmän näköinen. Sellainen karismaattinen hymypoika, joka varmasti vetoaa nuoriin/lapsiin. Saisi taatusti presidentin pestin, jos olisi hetero.

Itse annan ääneni tällä kierroksella Niinistölle.

Vierailija
14/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkivaalit. Tyttö äänesti Biaudet´ta (luulisin että ulkonäön ja sukupuolen perusteella) ja poika Haavistoa (koska sattuu tuntemaan kaimat etu- ja sukunimelle..) :)

Kysyivät myös, miksei lapset saa äänestää..

Kun kävin vaalipäivänä sanomassa hyvää yötä ja kerroin ääntenlaskutilannetta, kysyivät "eihän Soinista tuu presidenttiä?", mutta syytä en saanut ongittua selville!

Vierailija
15/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 10-15 -vuotiaat sanovat äänestävänsä joko miellyttävämmän näköistä ehdokasta tai sitä, josta ovat kuulleet muiden nuorten (ja itseään vähän vanhempien) puhuneen ja pitävät siksi coolina.

Vierailija
16/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin Niinistön ja Haaviston kuvia Ylen sivuilta. Tyttö siihen "no toivottavasti sitten tuosta" ja osoitti Haavistoa. Kysyin, että miksi. "En mä tiedä. Se on jotenkin kivemman näköinen."

Ekalla kierroksella tyttö kannatti Eva Biaudeta.

Vierailija
17/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias äänestäisi Niinistöä. Siksi, että tietää Niinistön aikanaan vaatineen velat maksettaviksi pois, kun toiset yrittivät ottaa lisää lainaa. Joka tällä hetkellä olisi Suomelle katastrofi.

Vierailija
18/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla todellinen poliittinen aktiivi, jos 10-15-vuotias osaa perustaa kantansa asiakysymyksiin, eikä "fiiliksiinsä"! (Tämä viittauksena siihen, kun sanot lapsiesi fiksuudessaan ajattelevan niin sanotusti omilla aivoillaan.)

noin. Mutteiväthän av-mammat sitä tajua...

Vierailija
19/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinia tietysti olisin äänestäny, mutta kun se tippui, niin Niinistöä. Mitään homoa en kyllä äänestäisi! Niinistö sentään on kova jätkä.

Vierailija
20/56 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama voittaja tuli nuorisovaaleista. Lapset on usein fiksumpia kuin kavereittensa vanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan