Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitenkin yleistä viedä neuvolan th:lle joululahja tai kortti???

Vierailija
16.12.2011 |

Kävin tänään vauvani kanssa neuvolassa ja ihmettelin kaikkea sitä joulukortti määrää (kaikki kuvallisia "tonttulakit päässä" tyyppisiä) mitä th oli seinälle laittanut. Samoin juuri edellinen asiakas oli jättänyt joululahjapaketin pöydälle.

Tuli vähän hölmistynyt olo, että näinkö munkin olisi pitänyt tehdä...? Oli kyllä ihan kivaa niitä kuvia katsella ja ihastella;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko? Nostan tämän ikivanhan viestin, kun se osui silmiini. Minulle ei ole tullut koskaan ennen mieleenkään, että neuvolaan veisi jotain muuta kuin itsensä ja lapsensa, mutta ilmeisesti voi halutessaan myös viedä kortin tai joululahjan. 

Olisi kiinnostavaa kuulla, mitä mieltä terveydenhoitajat itse ovat tästä, ja mikä olisi sopiva lahja jos ylipäänsä jotain huolivat ;) Ihan kiva ajatushan se varmaan on, mutta jos saa 50 joulukukkaa tai suklaarasiaa, niin voi alkaa vähän tökkiä...

Vierailija
2/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vienyt, enkä ole huomannut että edellä olevat olisivat vieneet. Mutta miks ei jos haluaa, tosin joulukukkaa ei ainakaan kannata viedä, on tosi allergisoivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään velvoitetta. Itse veisin, jos haluisin aidosti muistaa ja vaikkapa pitkä asiakkuus.

Vierailija
4/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tämä järjetön jokaisen muistaminen ennen joulua, päiväkodeista lähtien neuvolaan.

Pelkkä, mukavaa joulun odotusta toivotus riittää kyllä.