Nanna Karalahti
Mikä on, ettei saa velkojaan maksettua, kun on varaa pitää tiettyä elintasoa. Siitä vain vaikka halvempaan asuntoon, niin tulee rästit maksettua. Hoida asiasi Nanna, äläkä itke lehtien palstoilla.
Kommentit (11)
Onko sun noin paha olla, että pitää päästä muita haukkumaan?
Vttuako sulle sen raha-asiat kuuluu? Hoida omasi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako toisten kommentit sinulle kuuluvat, saatanan homojuntikka! Opettele itse ensin kirjoittamaan.
Naama on kuin pääsiäislampaan perse, mutta kuvittelee koko ajan olevana joku seurapiiriprinsessa.
Elintasoa? Nanna on todella tyypillinen ig-muija, eli kaikki kiiltävä ei ole oikeaa kultaa. Hän siis antaa ymmärtää, että elämä olisi jotenkin hienompaa kuin mitä onkaan. Kyseessä on aikuisten oikeesti jumppaava keravalainen äiti. Ei ole mikään miljonääri tämä kahvakuulaohjaaja ei. Ei sellaista pidä miettiä, sanos Timo Jutila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuako toisten kommentit sinulle kuuluvat, saatanan homojuntikka! Opettele itse ensin kirjoittamaan.
Pääsit näköjään laitoksesta pyhiksi kotilomalle. Iso virhe, mutta minkäs teet 🤷
Vierailija kirjoitti:
Asia ei kuulu sulle. Älä tule tänne ruotimaan muiden raha-asioita.
Hän itse ruotii niitä julkisuudessa ja elää muiden rahoista. On perusteltua puida asiaa, koska asiakkaatkaan eivät välttämättä saa tältä naiselta rahojaan kaikissa tilanteissa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän itse ruotii niitä julkisuudessa ja elää muiden rahoista. On perusteltua puida asiaa, koska asiakkaatkaan eivät välttämättä saa tältä naiselta rahojaan kaikissa tilanteissa takaisin.
Miksi jankkaat asiaa päivittäin vauvapalstalla? Taidat olla vammainen lammaspersenaama pitkäaikaistyötön luuseri.