Mp3-soitin, jota voisi käyttää kävelylenkeillä mukana, mitä suosittelette??
Prismassa myydään tollaista merkkiä kuin Creative ZEN Style M300 ja Anttilassa katselin semmoista Sony, Nwz-b163fb 4gt mp3-soitinta. Itse mietin tuota Anttilan vehjettä...
Ja aikaisemmin en ole moista härveliä ikinä omistanut, uskokaa tai älkää. En ole tarvinnut, mutta nyt ajattelin lenkillä käydessä kuunnella musiikkia, että jaksaisi paremmin (ja siis kävellen, en ala mitään hölkkäämään. Mitä siis suosittelette?
Ja kun ei aiemmin ole moista ollut, niin kyselen vielä hölmöjä, eli voin kai siirtää tietokoneelta ko. härveliin musiikkia, mutta voiko esim youtubesta siirtää, vai pitääkö käyttää vaan jotain maksullisia juttuja. Jos joku ystävällisesti viitsisi valaista, (v***lijat suksikoon saman tien takaisin koloihinsa, kiitos)...
Kommentit (16)
Riittävän hyvin. Vai millainen sulla oikein on?
Creativen Zen Micro ja niinkin "vanha" kuin vuodelta 2005 tai 2006 muistaakseni. Toimii vieläkin ongelmitta juoksulenkeillä jne.
Tietokoneelta siirretään musiikkia, kaapelit tulee mukana. Tuubista voi siirtää vain jonkun ladattavan ohjelman avulla (kai?), eli ihan noin vaan se ei onnistu.
Maksaa muutaman kympin ja on paras laatu kaikista markkinoilla olevista.
Helppo käyttää.
Mistä sitä musiikkia sitten kannattaa siirtää, pitääkö siis OSTAA joka ikinen kappale jostain (ja mistä semmoisen ohjelman saisi, jolla voisi youtubesta ladata?)? Ap
ihan mikä vaan mp3-soitin. Eroja voi olla sit mm. siinä, miten helposti saat kappaleet järjestettyä kansioihin ja haettua luettelosta.
Musiikki sun pitää ensin saada koneella mp3-muotoon, sit voit siirtää soittimelle. Omat CD-levysi voit ripata koneelle ja siirtää sit.
synkronoitua tähän ja koneet hoitaa kaiken keskenään ja pystyn lataamaan kappale kerrallaan tai kokonainen albumi kerrallaan.
Mä en osaa neuvoa muiden koneiden osalta.Niihin varmaan pitää joku ohjelma laittaa.
Appleja saa heidän omista liikkeistä Humacilta yms.,stockalta ja sokoksesta.Googlaa niin löydät lähimmän jälleenmyyjäsi je he voivat auttaa yksityiskohtaisemmin.Apple liike ois paras koska ne pojat osaa kaiken ja laittaa sen toimintakuntoonkin jos haluut kun taas tavarataloissa myyjät on ...myyjiä.=)
... tai oikeastaan mikä tahansa puhelin osaa soittaa mp3:ia. Korviin voi laittaa vaikka langattomat kuuloke-mikrofoni-headsetin. Niin voi samalla vaikka puhua puhelimessa lenkkeillessä.
Useimpiin puhelimin saa ison microsd-kortin, jonne voi laittaa kaikki musiikit. Siirto vaikka puhelimen johdolla tai sitten tuo kortti lukijan kanssa tietokoneeseen. Ne ihan samat tietokoneessa soivat mp3:t soivat myös kännykässä.
Toisilla kännyköillä onnistuu esim youtube-videoiden tallennus suoraan mp3:si.
Ostin iPod nanon tyttärelleni, mutta hän ei ole käyttänyt sitä kertaakaan, koska sai myös android-älypuhelimen ja siinä on kaikki musiikit.
ja gigantti.
Toi mun shuffle muuttaa kappaleet tarvittavaan muotoon tietokoneen kans itse.
Molemmat mainitsemasi on ihan tunnettuja merkkejä ja toimii varmasti niin lenkillä kuin muuallakin. Musiikkia siirretään tosiaan tietokoneelta: ensin pitää tallentaa vaikka omia cd-levyjä ja sieltä synkronoida soittimen kans - onnistuu varmasti molemmista helposti. Youtubesta ei saa suoraan, mutta voithan ladata musiikkia netistä, joko maksullisista kaupoista tai muualta.
... lisään vielä että tietomoneille on olemassa ohjelmia, jotka "rippaavat" tavallisista musiikki cd-levyistä mp3 musiikkia.
Windows-koneella netistä ostettu musiikki on yleensä kopiosuojattua, joten voi olla hankala saada toimimaan kaikissa laitteissa.
Kuten mainittiinkin, iPod suffle ja pienikokoinen iPod nano synkronoidaan varsin kätevällä ohjelmalla usb-johdolla. Niiden kappaleiden ja kokonaisten levyllisten siirto on hyvin helppoa.
Jotka muuntavat tuben mp3ksi, mutta sen enempää en laittomuuksissa neuvo. Ap ei ole vastannut eikö hänen kännykässään ole muistikorttipaikkaa? Se kuitenkin lienee mukana lenkillä.
Onko kellään aikuisella nykyään niin vanhaa kännya, ettei mp:t sois, ja olis korttia/paikkaa?
eli miten/millä ohjelmalla se musiikki muutetaan mp3-muotoon..? Ja miten ne omat CD-levyt voi siirtää koneelle (ja edelleen siihen soittimeen)?? Ap
laitetta valitessasi, että kesä ja vähemmät vaatteet tulee joskus. Tosi monessa ei oo minkäänlaista klipsimahdollisuutta.
Enköhän jotenkin selviä tämän pulman kanssa. Ap
Ipod shufflea myydään aika edullisesti myös cdonissa. Mä en halunnu sitä kun halusin sellaisen missä on myös radio.
Hankin Sony Walkmanin ja olen ollut siihen tyytyväinen.
Mulla on laite, johon siirretään koneelta musiikkia oman ohjelman kautta. Siis ensin biisi siirretään ohjelmaan ja sieltä sitten soittimeen. Joskus aikaan kivi ja keppi mulla oli soitin, johon biisit siirrettiin vaan raahaamalla. Oi niitä aikoja.