Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin pettynyt tyttäreeni

Vierailija
26.01.2012 |

Minulle syntyi viime viikon tiistaina ensimmäinen lapsenlapsi. Olen todella surullinen, koska se lapsi on hirveän pieni (syntyessään 1620g painava ja 48cm pitkä) ja ruma (kellertävä iho, kierot silmät, liian suuri pää, toisessa jalassa 2 varvasta yhteenkasvaneet jne). Vaikka lapsi syntyi raskausviikolla 43, niin se on noin pieni. Lääkärien mukaan lapsella on mitä ilmeisemmin kehitysvamma, koska hänellä on ollut vaiketa kouristuskohtauksia ja hänellä on jotain epämuodostumia aivoissa ja muissakin sisäelimissä. Kaiken lisäksi se lapsi on tyttö ja kaikkihan tietävät, että jos naisen ensimmäinen synnyttämä lapsi on tyttö, niin nainen ei ole ollut hääyönä neitsyt vaan huora ja jos naisen ensimmäinen lapsi on poika, niin nainen on ollut hääyönä neitsyt eli ei ole harrastanut seksiä ennen naimisiinmenoa eli tyttäreni, vauvan äiti on harrastanut seksiä ennenkuin meni 1½ vuotta sitten naimisiin. Vaikka olen tyttärelleni kertonut, että "Pojan piika pierasoo ja tytön huora hierasoo" eli jos nainen on hääyönä neitsyt eli piika, niin hän saa ensimmäiseksi lapseksi pojan, niin tyttäreni väittää kivenkovaan, että hän ei ole harrastanut ennen naimisiin menoaan seksiä :-(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman harjoitella provojen kirjoittelua. Se on taitolaji.

Vierailija
2/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aasi-Nea ja läski-Merja,

voisitteko mennä muualle trollaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman harjoitella provojen kirjoittelua. Se on taitolaji.

Vierailija
4/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin sinä! "Ihanalta" mummolta kuulostat...

Vierailija
5/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, jos ap on tosissaan.

Vierailija
6/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä saan olla pettynyt tyttäreeni, koska hän synnytti vammaisen tyttölapsen terveen poikalapsen sijasta vaikka minä halusin hänen synnyttävän terveen pojan. Varmasti tuo hänen lapsensa vammaisuus johtuu siitä, että hän hoitaa työkseen vammaisia ja näiden vammaisten vammaisuus tarttui tyttäreni lapseen jo raskausaikana koska hän hoiti näitä vammaisia raskausaikana. T: Ap

Vierailija
7/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit lopettanut tuohon kehitysvammaisuuteen. En muuten ole ikinä edes kuullut tuollaisesta uskomuksesta tyttöjen ja poikien suhteen.

Vierailija
8/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitolaji, ja sulta se ei nyt onnistu.

Vierailija
9/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä saan olla pettynyt tyttäreeni, koska hän synnytti vammaisen tyttölapsen terveen poikalapsen sijasta vaikka minä halusin hänen synnyttävän terveen pojan. Varmasti tuo hänen lapsensa vammaisuus johtuu siitä, että hän hoitaa työkseen vammaisia ja näiden vammaisten vammaisuus tarttui tyttäreni lapseen jo raskausaikana koska hän hoiti näitä vammaisia raskausaikana. T: Ap

Vierailija
10/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit lopettanut tuohon kehitysvammaisuuteen. En muuten ole ikinä edes kuullut tuollaisesta uskomuksesta tyttöjen ja poikien suhteen.

Isoäitini kertoi minulle jo ollessani pikkuinen tyttö, että naisen kuuluu olla hääyönä neitsyt jos hän haluaa saada paljon poikia (joita jokainen äiti tietenkin tyttövauvojen sijasta toivoo) ja että erityisesti esikoinen olisi poika. Siksi nainen ei saa harrastaa seksiä muiden miesten kuin oman miehensä kanssa ja hänenkin kanssaan aikaisintaan hääyönä. Isoäitini kuuli tämän tiedon aikanaan omalta äidiltään, tämä taas omalta isoäidiltään jne. Tämä tieto on kulkenut suvussani ikimuistoisista ajoista lähtien, ainakin 1000 vuotta. T: ap

Vierailija
11/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nykyaikana edes aattele että vammaisuus tarttuu.

Vierailija
12/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuo toinen viestisi. Harjoitus tekee mesterin, suosittelen aikamoista harjoittelua.

Vierailija
13/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut joskus totesivat täällä, että äitinsä olivat yksinkertaisia. Voisiko jollain olla noin yksinkertainen äiti?

Tietty tämä tapaus on todennäköisesti trolli. Kirjoittaa liian hyvää suomeakin ollakseen kehari (?)

Vierailija
14/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sinä olet tämän löytänyt, vai kyhäsitkö itse yhdistämällä kansanperinnettä ja urbaanilegendaa?

Vierailija
15/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini kertoi minulle jo ollessani pikkuinen tyttö, että naisen kuuluu olla hääyönä neitsyt jos hän haluaa saada paljon poikia (joita jokainen äiti tietenkin tyttövauvojen sijasta toivoo) ja että erityisesti esikoinen olisi poika. Siksi nainen ei saa harrastaa seksiä muiden miesten kuin oman miehensä kanssa ja hänenkin kanssaan aikaisintaan hääyönä. Isoäitini kuuli tämän tiedon aikanaan omalta äidiltään, tämä taas omalta isoäidiltään jne. Tämä tieto on kulkenut suvussani ikimuistoisista ajoista lähtien, ainakin 1000 vuotta. T: ap

tuo tieto on suvussasi kulkenut naiselta naiselle sukupolvien ajan niin pelkkiä huoriahan teilläkin sitten vaan on. Onnea nyt kuitenkin tuomitsevuuteesi.

Vierailija
16/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kirjoituksesi onkin provo, niin se ei silti poista sitä faktaa etteikö tuollaisen tekstin kirjoittaja olisi mieleltään sairas yksilö. Hyi ällötys sinua, miten keksitkään tällaista?

Olin muutama viikko sitten vauvojen teho-osastolla. Tekisi hyvää sinullekin käydä, punakarahtaisi poskillesi ja kuolisit häpeästä, kun muistaisit, että kirjoittelit tällaista tekstiä.

T: pienen vauvan äiti

Vierailija
17/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sinä olet tämän löytänyt, vai kyhäsitkö itse yhdistämällä kansanperinnettä ja urbaanilegendaa?

että onko tällainen uskomus ihan oikeasti ollut joskus olemassa. Onko kukaan muu kuullut?

Vierailija
18/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut pahatkin traumat.

Tämä on vuosisadan surkein provo. Ei edes naurata, kun tällaisia voi olla oikeasti olemassa, surullista kyllä. Mutta onneksi useimmat sellaiset ovat jo vanhainkodissa. Ehkä tämä todella tapahtui näin, vuonna 1874 ?

Vierailija
19/19 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kirjoituksesi onkin provo, niin se ei silti poista sitä faktaa etteikö tuollaisen tekstin kirjoittaja olisi mieleltään sairas yksilö. Hyi ällötys sinua, miten keksitkään tällaista?

Olin muutama viikko sitten vauvojen teho-osastolla. Tekisi hyvää sinullekin käydä, punakarahtaisi poskillesi ja kuolisit häpeästä, kun muistaisit, että kirjoittelit tällaista tekstiä.

T: pienen vauvan äiti

Oma lapsi oli vakavasti sairas 3 ekaa kuukautta ja tuli sairaalassa nähtyä kaikenlaisia haurata pieniä ihmisiä.. :( Ap:n tekstin luettuani tuli melkein oksennus kun vain mietin omaa vauvaani ja sitä, miten saatanan musta mieli joillakin on, provoillessakin. Varmaan kyseessä on ihminen, joka on muutenkin mauton ja tyyliin viljelee pedofiilivitsejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme