Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettilehtien videopätkät, varsinkin IS...

Vierailija
26.01.2012 |

Onko muut törmänneet siihen, että kun luulet klikkaavasi jonkin nettijutun auki, aukeaakin videopätkä? Videopätkän lataaminen kestää ja siinä on mainoksia ym. Etenkin IS:n sivuilla on tätä. Mua ärsyttää. Ennemmin lukisin juttuja. Jotenkin voisivat laittaa nuo nettivideot omaan kategoriaansa, eikä uutisjuttujen sekaan.

Olenko ainoa tätä pähkäilevä / tästä ärsyyntynyt?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota java scripti pois is sivulla

Vierailija
2/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun haluaisi lukea uutisen, eikä katsoa siitä selostettua kuvakavalkaadia.

Varsinkin nää Splash news pätkät, jotka on vaan linkitetty suoraan jenkkimediasta.

Muutenkin tuntuu ettei esim IS:lla ole mitään toimittajia, vaan kaikki ulkomaanuutiset käännetään (usein vielä kehnosti) englannista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut törmänneet siihen, että kun luulet klikkaavasi jonkin nettijutun auki, aukeaakin videopätkä? Videopätkän lataaminen kestää ja siinä on mainoksia ym. Etenkin IS:n sivuilla on tätä. Mua ärsyttää. Ennemmin lukisin juttuja. Jotenkin voisivat laittaa nuo nettivideot omaan kategoriaansa, eikä uutisjuttujen sekaan.

Olenko ainoa tätä pähkäilevä / tästä ärsyyntynyt?

joissain lehdissä tuo on toteutettu siten, että se video tulee kyllä mukana mutta se pitää ihan itse laittaa päälle jos haluaa sen katsoa. Latautuu ehkä hitusen nopeemmin näin.