###HAAHUT - uusi viikko 46###
Kommentit (41)
Ensinnäkin kidelmalle onnittelut sinnikkäästä sikiöstä masussa! Onnellista odotusta sinulle!!!
Toinille pahoittelut tädin visiitistä. Kannattaa tosiaan seurata tikuilla tapahtuuko ovis ja jos näyttää, ettei, niin ilman muuta gynelle.
Masunasu, kai se äiti varmaan ajatteli omaa parastani kommentoidessaan vauvan yritystämme, omalla tavallaan. Sanoi kommenttinsa siinä tilanteessa, kun itse hieman purin turhautumistani tuohon tyhjennyksissä ravaamiseen ja lastenhoidon järjestelyn hankaluuteen ;-). Mitähän ne nippailut mahtaa sulla tarkoittaa? Toivon mukaan kuitenkin ovista!!!
Maria, toivottavasti pääsette pian aloittamaan uuden yrityksen. Uskon, että teillä seuraavalla kerralla onnistuu!
ON: Labrareissu on takana ja väsyttää. Pitäis ruveta varmaa vielä vähän nukkumaan. Kysyin labranhoitajalta, tietääkö hän siitä, milloin spr:n paketti voidaan ottaa km:n jälkeen. Sanoi, ettei hänellä ole tietoa, mutta muisti sitten, että äskettäin oli käynyt eräs naishenkilö kokeessa, jolla oli edellisenä päivänä tapahtunut km. Ota näistä sitten selvää. Onneksi mulla oli viikkoja vasta niin vähän ja hcg:kin nousi niin huonosti ja km:sta ehti kuitenkin kulua reilu viikko eli se vähäinen hcg on ehtinyt siinäkin ajassa varmaan aika paljon laskea (r-testihän näytti lähes negaa viime pe:na, siis juuri ja juuri havaittavaa haamua). Toivon mukaan ei ole siis vaikutusta lopputulokseen. Eilen kysyin polilla hoitajalta siitä, että onko haittaa, että n. viikko sitten otin vielä minidisperiiniä 50 mg. Sanoi, että se on kyllä niin pieni määrä, ettei sillä ole merkitystä.
Kai tässä täytyy laittaa lapsille aamupalaa ja jos sitten sais tilaisuuden vielä vähän nukahtaa.
Aivan aluksi kidelmalle hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan, toivottavasti raskaus jatkuu onnellisesti loppuun saakka.
Toini, Kerttukasperi ja Sani-74: pahoittelut tädin tulosta.
Neronja:Onneksi tällä kertaa ei tarvittu ja kaavintaa ja mukava että pääsit nyt tutkimuksiin. Tuo nta noissa verikokeissa voi tarkoittaa myös nestetasapainoarvoja (natrium, kalium ja kreatiniini), koska se lyhennetään myös juuri tuolla tavalla.
ON: kp 27/27-28 ja täti tekee tuloaan, selvät merkit on tädistä ja kyllä minäkin valitettavasti tunnen oman kroppani sen verran hyvin, että toivo on tältä kierrolta kyllä menetetty. Mä en jaksa enää tätä jatkuvaa pettymistä. Nyt edessä on todennäköisesti muutaman kuukauden yritystauko ja täytyy keskittyä ihan muihin asioihin.
Tsemppiä teille muille yritykseen.
Juu kyllä se tosiaan oli toi prolaktiini, jonka takia lääkäri sanoi, että pitää odottaa 2kk km jälkeen ennenkuin voi ottaa. MEinas, että jos otetaan heti, ,niin kuitenkin joudutaan otaan uusiks, kun ne arvot kuitenkin heittää.
Ei noita tutkimuksia onneksi kovin usein kaiketi jouduta määräämään, sillä lääkäri ja hoitaja olivat vähän epätietoisia, että miten ne pitää tilata jne.
Paperit seilas ees taas, ensin olivat antamassa mulle lähetettä kotiin, sit se meni kuitenkin suoraan labraan odottamaan. JA spr:ltä piti sille tietylle päivälle sitten tilata se tutkimus. Toivottavasti homma hoituu sitten joulukuun puolessa välissä ja tarvittavat tutkimukset tulee tehtyä.
Pitkä aika vielä odottaa.
-Porkkana-
Täällä etelässä ainakin on ollut aivan uskomaton ilma - koko päivän on tuullut aivan älyttömän kovaa, välillä on satanut enemmän tai vähemmän ja välillä jopa aurinkokin paistoi... Toivottavasti ei taas sähköt mene...
Kidelma: sydämelliset onnittelut sinulle! Onnellista odotusta ja paljon vauvaliimaa mukaan...
Toini: pahoittelut tädin visiitistä. Tsemppiä uuteen kiertoon! Ovista kannattaa tosiaan metsästää ja jos sitä ei näy eikä kuulu, kannattaa ottaa yhteyttä gyneen.
Neronja: eipä taida nippailut olla mitään ovisjuttuja - testasin taas ja haamuviivoja näyttää - ikävä kyllä. Nyt vaan saisi täti tulla pian, että pääsisi uuteen kiertoon. Toivottavasti labrakokeet on otettu oikeaan aikaan... Vieläkö sinulla on ollut niitä kipuja? Toivottavasti kroppasi palautuu pian km:stä ja pääsette uuteen yritykseen.
Purre: ihan samoissa mennään pikkukakkosen yrityksen suhteen... Oletteko ajatelleet mahdollisia tutkimuksia? Vai aiotteko pitää taukoa ja jatkaa ihan luomuna tjot-periaatteella? Kieltämättä ainaiset pettymykset " syövät ihmistä" ja rankkaa se on odottaa kuukaudesta toiseen. Oletko tikutellut ovista? Tai mittaillut lämpöjä?
Ulriinaaa??? Mitä kuuluu?
ON: tädin visiittiä odotellaan, jotta päästään uuteen kiertoon. Alkaa olla välillä liian rankkaa tämä odotuksen odotus... Eilen sain aivan kamalan riidan aikaan mieheni kanssa aiheesta ja aiheen vierestä. Mies on sitä mieltä, että ota nyt rennosti ja ei tässä mitään hätää ole, mutta onneksi nyt jo ymmärsi, ettei ilman muniksia vauvaa saada ja lähdetään tutkimuksiin, jos ei seuraava kierto muuta tilannetta.
Nyt tyttö vaatii päästä katsomaan junaa legon sivuilta...
masunasu
On ollut jotenkin niin väsynyt ja turhautunut olo tähän yrittämiseen, etten ole oikein jaksanut kirjoitella; lukemassa olen kyllä käynyt teidän muiden jutut. :)
Kidelma: onnittelut yllättävistä ultrakuulumisista ja hirmuisen paljon vauvaliimaa matkaan! :)
Neronja: ihanaa, että selvisit ilman kaavintaa, ja pääsit tutkimuksiin vihdoin ja viimein! Olipas fiksu lääkäri sulla. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan mitään ihmeempää vikaa löydy, ja että saisitte vielä sen pikkuviitosen! Tsemppiä kovasti !! :)
Masunasu: juu, täällä ollaan taas, mollivoittoisissa tunnelmissa tosin :( Mäkin lopetin eilen tikutuksen, kun ei tullut plussaa (nyt kp25). Ja pupuilut loppui jo viime keskiviikkona, kun meni taas maku koko touhuun..Perjantaina otettiin se s-prog, ja tuloksen saanen nyt loppuviikosta. Maanantaina soitan tuloksen gynelle, ja mietitään, mikä clomiannostus olisi hyvä ja tarviiko aloittaa primot. Tänään on ollut hieman sellaisia tuntemuksia, että menkat saattaiskin alkaa muutaman päivän sisään. Voi, kun alkaisikin, muuten kierto venyy yli 40 päivään..
Sähän pääset jo kahta toiselle clomikierrolle, jos terot jo käytössä? Toivottavasti se toisi teille plussan! Hirrrrmuiset peukutukset!!! ddddd
Kaikille kaikkea hyvää ja tsemppiä tähän kiertoon-ja muihinkin tietty! Sori, kun en ole oikein ollut juttutuulella, enkä ole juurikaan kommentoinut teidän juttujanne*nolona* Kyllä mä vielä reipastun, I promise! :)
Ulriina kp25/?
Purre, Toini, Kerttukasperi, Sani: samoissa mennään, mulla on nyt kp 1 menossa. Eli tunnen nykyisin tosi hyvin kroppani toiminnan, ennustinhan eilen tädin tuloa. Oon tällä hetkellä taas eräänlaisessa murheen laaksossa, alkaa tämä yrittäminen ottaa päähän taas vaihteeksi. Soittelin lääkärille, joka kehotti nyt vielä pari kiertoa kokeilemaan lugejen varassa. Olisin halunnut clomeja, mutta ei niitä niin vaan saa. Meillä on lisäksi ongelmana miehen sperman laatu, ei niinkään siittiöt vaan se, että sperma on sitkeää limaa eli ne miljoonat siittiöt eivät pääse etenemään kohtuun ja munasoluun asti. Tähän vaivaan mieheni syö ensi kierrossa yskänlääketabletteja yhden purkillisen, sellaisia, jotka irroittavat limaa. Kaikkeen se mieskin on onneksi valmis! Mutta jotenkin uskon ja pelkään, että kyllä meitä ne järeämmät hoidot taitaa ensi keväänä kutsua :(
Mutta olipas sulla Kidelma mahtavia uutisia! Erittäin paljon onnea ja toivotaan, että sitkeä vaavinalkusi jaksaa matkassa raskauden loppuun asti! Kaikkea sitä voikin tapahtua!
LT: oon taas vaihteeksi piristänyt itseäni lakuilla ja jäätelöllä, kun muuten tuntuu olo niin synkältä. Ei hyvältä näytä, kiloja on nyt 75 (+1 lähtötilanteeseen). Oon tosin menossa kohta taas spinningiin ja eilenkin olin jumpassa, mutta ei ne yksin auta. Pitäisi pystyä pysymään erossa herkuista, mutta minkäs teet. Argh...
Pitkästä aikaa taas koitan työn lomassa vähä kirjotella...
Alkuun suuret voimahalit Neronjalle!!!! Kyllä sun positiivisuuttas täytyy ihaila, jospa siitä sais itekin vähä mallia... Pahoittelut uusille haahuille (en muista nimiä) ja pahoittelut myös tänne palanneille! Voimia teille kaikille! On kyllä masentavat ilmat olleet viime päivinä, nytki sataa ihan kaatamalla. Joku kyseli siitä väsymyksestä jollain aikaa, ainakin mulla on väsymys ollu jo muutaman viikon. Tosin nyt on kunnon flunssa päällä ,joten saattaa johtua myös siitä. Jospa tästä virkistyis ku joulu lähenee, olen ihan joulufani!
pikaisesti ON: Söin niitä Teroluteja kp 10-24, ja nyt on menossa kp29/26-34. Menkka oireet on valtavat, mutta ei ole vielä täti kurvannu kylään. Se gynehän sano sillo että olis kaikki mahikset tärpätä, mutta en jaksa uskoa kun on niin voimakkaat alamaha kivut, jotka tosin välillä häviää, mutta tulevat sitte kohta takasi. Lisäksi rinnat on todella kipeät. Mutta jospe ne oireet olisivat hyvinkin " niitä" ....
Oliko muita piinaajia tällä viikolla?
Nyt takaisin töihin...
-marrasmamma-
Hieno homma Kidelma! Paljon onnea ja onnellista odotusta! Ja tietenkin vauvaliimaa ja tarrasukkia roppakaupalla matkaan! Ihanaa, että välillä tulee positiivisiäkin yllätyksiä! :)
Marrasmamma, voi kun sinulla nuo oireet nyt tietäisi plussaa! Kun tuo tätin viheliäinen on niin monelle jo tullut vierailulle viime päivinä..
Ja myös purre, toivottavasti olet väärässä ja myös sinun oireesi tietäisivät hyviä uutisia!
Katri mitä kuuluu? Oletko edelleen malttanut olla testaamatta?
VM1974: pahoittelut myös sinulle tädin tulosta! :( Toivottavasti pääsisimme tästä kierrosta kunnolla piinailemaan.. :)
Masunasu kiitos kun vastasit kysymykseeni. :)
Oma napa: menkkojen kourissa kp 3 (tai 2, mutta jos nyt kuitenkin pysyisin tuossa 3 kun siitä ehdin lähtemään laskemaan).
Koitan taas vähä kirjoitella, harmi ku nuo työt estää nettailun..:)
Niistä omista oireista vielä,että mahaa turvottaa tosi paljon ja valkovuoto on muuttunu valkoiseksi limaksi. Anteeksi ällö kuvaus..
Tosin mullahan on tämän kaltaisia oireita ollu niin raskauksissa kuin ennen menkkojakin, mutta ei ehkä näin kovaa mahakipua ole ennen ollut eikä kyllä rinnatkaan ole näin kipeät olleet, mutta en oikein jaksa uskoa plussaan vaikka sitä kovasti toivonkin. No täytyy muutama päivä odotella jos tätiä ei kuulu pitää testata... Niin oliko muita piinailijoita, vai joko kaikille muille täti tympeä kurvasi kylään?
-marrasmamma-
taas saatiin kuulla, ettei kaikki aina olekkaan päin mäntyä, vaikka itse niin luulisi! hienoa! tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan yhteiseen matkaanne!
omaa napailua: maanantaina kp12 kävin folliultrassa, ja saalis yksi 12mm follikkeli. eli lisää piikkejä, ja huomenna sitten kp14 uuteen ultraan. toivottavasti siellä olis sen verran valmista, että viimeistään pe päästäis sitten inssiin... jos ei, menee varmaan kotiromantiikan puolelle, kun maanantaina on varmaan jo aivan liian myöhäistä.
juttelin lääkärin kanssa hoitojen jatkosuunnitelmista. tämähän on nyt viides clomillinen kierto putkeen, että yksi hormonikierto meiningillä clomit+menopur+pregnyl+lugesteron voidaan tehdä, ja sitten on se 3kk tauko. sen jälkeen kait jatketaan samalla tyylillä?
saas nähdä. jos pääsen sinne kurssille mihin olen hakenut, se tauko venähtää sitten 6-7kk mittaiseksi.. mutta jos en pääse, varmaan se 3kk on sitten ok. metforemia jatkan kuitenkin, kun sitä pitää sitten kuitenkin käyttää joitain kk ennen varsinaista hyötyä.
hermostuttaa, toivottavasti tärppää nyt tai seuraavassa inssissä...
rahatkin pian loppuu..
kuumien aaltojen kourissa
-ennis-kp13
Ja onnea kidelma mahtavista uutisista! Piristää päivää kummasti tuollaiset kuulumiset.
Tuolla jo toisaalla kyselinkin kokemuksia Flagyl-lääkekuurista, onko teistä joku joutunut sitä käyttämään? Sain siis tänään papan tulokset ja itse papa oli puhdas mutta kohdunsuulla oli bakteeritulehdusta johon sain Flagyl-nimisen lääkekuurin. Sitä ei saa käyttää raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana joten mitä jos nyt olisikin tärppi käynyt ja olisin raskaana (mitä erittäin vahvasti kyllä epäilen)? Menkkojen pitäis laskujeni mukaan alkaa viimeistään viikon päästä. Nythän en voi vielä edes tietää mahdollisesta raskaudesta joten voiko siitä vielä sitten olla haittaakaan mahdolliselle alkiolle? Kuuri on kymmenen päivän kuuri joten menkatkin siinä välissä ehtii sitten jo alkaa ja lääke on emätinpuikkoina. Eli pitäiskö nyt sitten odottaa ne menkat ensin ja sitten vasta aloittaa vai mitä ihmettä. Ja toisaalta jos odottaa ne menkat ennen kuin aloittaa niin sitten menee seuraavat tärppipäivät harakoille... Ja pakko se tulehdus on hoitaa kuntoon kun sehän on myös iso riski mahdolliselle raskaudelle. Ties vaikka sen takia olisi se keskenmenokin tullut. Silloin ei mahdollisia tulehduksia tutkittu. Tämäkin on siis ollut täysin oireeton.
Kylläpäs olen kirjoittanut sekavasti, täytyy olla taitava jos tästä sekamelskasta joku jotain selvää saa...
Äh, taidan soittaa aamulla neuvolan terkkarille ja kysyä siltä. Olin niin pöllämystynyt kun juttelin lääkärin kanssa puhelimessa etten tajunnut kysyä silloin. Mutta silti jos jollain on kokemusta niin kertokaahan ihmeessä.
Anteeksi omanapaisuuteni, nyt täytyy kiiruhtaa saunaan ettei ole turhaan päällä.
Toivottavasti vauva nyt pysyy kyydissä loppuun asti. Toivon että on sitkeä ja viihtyy masussa! :0) Ajattelin tänään kuitenkin soittaa neuvolaan ja kysyä asioista, jotka vaivaavat. Vieläkin tulee vähän vuotoa, mutta ei paljoa. Ehkä ne loput hyytymät sieltä tulevat pois. Pelottaa vaan ettei se vauva sieltä myös tulisi..... Vielä mietityttää myös että tarviiko odotella sairaslomalla vuodon loppumista. Tässä niitä sydänääniä haaveilee saavansa pian kuulla... Ehkä henkinen tuki vielä tarpeen tässä vaiheessa.
Kiitos vielä teille kaikille tuesta joka tuntui mukavalle! ++++-tuulia kaikille!
Kidelma
Eilen alkuillasta alkoi sataa ensin kovasti räntää ja sitten lunta. Sitten klo 20 katkesi sähköt. Lapset alkoi kukin omalla tahollaan itkeä, kun eivät nähneet mitään. Onneksi löytyi taskulamput ja kynttilät. Aluksi on aina jotenkin kamalan tympeää, kun sähköt menee ja tuntuu niin pimeältä, mutta sitten kun oltiin sytytelty paljon kynttilöitä ja hämäryyteen tottui, niin olikin jo ihan tunnelmallista. Ulkonakaan ei ollut läheskään pilkkopimeää, koska lunta oli maassa. Laitoin tytöille patjan lattialle ja hyvinpä uni maittoi siskonpetissä. Huvitti, kun yöllä heräsin klo 1.30, ja huomasin, että kaikki mahdolliset valot palaa. Itse rupesin viimeisenä nukkumaan enkä muistanut katsoa valokatkaisijoita, missä asennossa ovat. Ulkovalotkin paloi edessä ja takana ;-).
Tässä onkin sitten aamupäivä mennyt normaaleissa aamuaskareissa ja netissä, että pääsee taas pienen tauon jälkeen asioista kärryille. Tiskikone pitäis laittaa pyörimään, kaikki astiat on likaisena, kun ei illalla saatu konetta pyörimään. Muutenkin huusholli taas niin sekaisin. Ja leivinuuniinkin pitäisi laittaa tulet.
Onneksi peruin tältä päivältä hammaslääkärin, kun olisin tässä talvisessa kelissä joutunut ajamaan kaksi kertaa kaupunkiin ja takaisin, kun mehän ollaan siis tänä iltana menossa siihen kauan odotettuun Ti-ti Nalle -konserttiin :-).
Jeps, mutta pakko alkaa touhuilla. Pahoittelut kaikille tädin yllättämille. Ennikselle on peukut pystyssä inssin onnistumisen puolesta. Pahoittelut myös niille, joilla ovista ei löytynyt ollenkaan :-(. Minäkin odottelen Katrin kuulumisia. Vieläkö olet malttanut olla testaamatta? Mitäs Nonnalle ja wbm:lle kuuluu? Tsemppiä kaikille pitkän yrityksen väsyttämille!!!
Olen ollut ns. nettipimennossa tässä nyt muutaman päivän. Taisi olla viime viikon torstai kun viimeksi kirjoittelin..
Täällä on tapahtunut vaikka mitä sillä välillä.
Kidelma: Onneksi olkoon masu-asukistasi! Paljon tarrasukkia matkaan. Ja, toivotaan että vauveliini pysyy matkassa mukana loppuun asti.
Neronja: Voimia myös sinulle! On varmasti ihana asia päästä vihdoin ja viimein tutkimuksiin. Olette odottanut sitä niin kauan.
Pahoitteluni niille joille täti kurvasi kylään. Toivottavasti ensi kierrolla on kaikilla plussa-uutisia kerrottavana sitten. =)
Oma napa: kp21/26-31.. Oviksen bongasin tikuttamalla kp15 sekä kp16. Tosin ovista ennen pöllyyteltiin peittoja kp13 ja vasta seuraavan kerran kp17. Eli, ei kertaakaan kun oli ovis. Mieli oli maassa viime viikolla kun kuvittelin, että oltais pupuiltu, mutta ei. Miehellä oli migreeniä. Kovat ovisoireethan minulla oli, joten jos se olis ainut hyvä merkki, että kp13 liikkeelle laitettu simpat olisivat jaksaneet odottaa kp15 olevan oviksen.
Toiveet ei ole kauhean korkealla tämän kierron suhteen, että olisi tärpännyt. Olen koittanut tosin juoda greippimehua varsinkin oviksen aikaan..
Koitan olla kauheasti bongailematta mahdollisia oireita, sillä viime kierrosta ne olivat = tädin tuleva vierailu. Tosin olen huomannut, että valkovuotoa on ollut nyt jonkin verran parina päivänä. Mitä lie sekin tarkoittaa...?
Katri72: Mitenkäs sinun laitasi? Oletko testaillut uudestaan??? Jännityksellä odotamme uutisiasi. =)
Aurinkoista keskiviikonjatkoa kaikille!
Kaksonen76
Sani, Neronja ja Kaksonen: Kyllä vain olen malttanut olla testaamatta. =) Ensinhän ajattelin vasta kuun vaihteessa testailla, mutta sitten viime viikolla päätinkin testailla aiemmin. Eli nyt tän viikon sunnuntaina olis tarkoitus.
Pahoittelut niille, joille täti tuli. Toivottavasti tulevassa kierrossa onnistaa.
Omaa napaa: Katsoin just allakasta kun en enää muuten muista mitkä on kp:t. Näytti olevan 46/29-30. Oireita on vaihtelevasti. Välillä ei ole " kuin" kuvotusta, mutta sitten välillä taas enempi. Tänään ja eilen rinnat olivat taas aremmat kuin moneen päivään. Alavatsaakin on nippaillut aina silloin tällöin, mutta ei vain menkkoja kuulu. Väsymys on edelleen päällä. Olen tässä joka päivä käynyt uudelleen nukkumassa miehen töihin lähdön jälkeen, välillä pariinkin kertaan. Nytkin heräsin tuossa 12 maissa. Tuli taas nukuttua melkein pari tuntia. Se onkin aika normaali aika mulle. Eilen nukuin ensin aamulla ja sitten vielä uudestaan iltapäivällä. Tuota kuvotustakin tuntuu olevan aina enempi, jos on kulunut useampi tunti kun olen viimeksi syönyt.
Täksi ja huomiseksi on sitten luvattu räntäsadetta. Vielä toistaiseksi on sininen taivas ja aurinko paistaa. Ei kyllä yhtään näytä sateiselta, vaikka jo päivällä piti alkaa. No, nautitaan tästä auringosta niin pitkään kun on mahdollista. Kyllä se lumikin vielä ehtii tulla.
Päivänjatkoja kaikille haahuille!
Kidelma: IHANIA UUTISIA!!! Joskus näinkin päin. Nyt vaan toivomme, että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti. Tiedämme kaikki varmasti tuon epätodellisen tunteen ja vaikeuden sopeutua ¿superpositiivisesti¿ kerrottuihin uutisiin, sillä noi vuodot aina pelästyttää. Mutta joillakin se voi tosiaan olla ihan harmitonta ja nyt näyttäisi sulle käyneen näin. Nämä oli tähän aamuun kyllä erittäin hyviä uutisia. Yritä kuitenkin pikkuisesta salaa nauttia edes vähän. Sielä se on, usko pois. =)
Pahoittelut tädin yllättäneille. =(
Katri72: Sulla on kyllä mielettömän hermot ton asian kanssa. Mä olisin varmaan jo seonnut tossa vaiheessa. =) Oireet sulla kyllä kuulostaa ihan siltä itseltään. Jotenkin tuntuu jo sille, että kun täti on pysynyt jo noin pitkään poissa ja oireet on tota luokkaa¿että ihme jos sieltä ei kahta viivaa pätkähdä. Voi kumpa vaan olisikin!!! =) Me jäämme innolla seuraamaan tilannettasi¿ =))) bdbdbdbd
ON: Että väsyttää taas kauheesti. Mulla on nyt joku ihme kausi taas menossa, kun väsyttää iltasinkin niin ettei silmät meinaa pysyä auki, mutta sitten kun pitas alkaa nukkumaan, niin en saa unta. Olen aina ollut huono uninen, mutta tässä välissä oli kyllä parempikin kausi. Taitaa mennä niin, että kun tulee sitten liian väsyneeksi, niin se väsymystila menee ns. yli eikä sitten saa enää edes unta, vaikka ei muuta ajattelekkaan kun nukkumista. Pimeetä, eikö? = /
Titi75
(.) tänään folliultrassa se 12mm follikkeli oli kasvanut 15mm kokoiseksi, ja jostain tyhjästä oli toiseen munasarjaan putkahtanut yksi 14mm follikkeli.
huomenna aamulla pregnyl, ja perjantaina inssi.
ja nyt lähden liottamaan 1,3v poikaa kylpyyn.. =) (litsläts, ja loiskis!)
-ennis- kp14
Kävin tänään valtionhallinnon ruotsinkielen kokeessa. Maksoi 86 ¿! Törkeän kallista!! Tarvitsen sitä työpaikkaan, jota olen hakenut ja nykyisestäkin saisi sitten kielilisää :) Huh, että jännitti. Viimeksi ollut yl.missään kokeessa 5 v sitten.Maabantaina tiedän miten kävi.
Joko Katri72 on testannut? En tajua kuinka maltat odottaa ;) !
Itsellä kp 23/25-27. Jos täti ei kurvaa peikalle ennnen su, niin sitten testaan. Mitään tuntemuksia ei ole vielä vauvan tai tädinkään suuntaan.Joku muukin oli testaamassa su? Muita?
En ole vielä testaillut. Sisulla odotan sunnuntaiaamua. =)
Peukutuksia sullekin, että pääset myös silloin testailemaan. bdbdbdbd
Voitaiski sitten molemmat plussata, eikös niin? ;)
Kidelmalle onnittelut sykkeen löytymisestä ja tarrasukkia kovasti mukaan nyt loppuun asti.
Tänään sit täti saapui ja kp 39 vaihtui 1:ksi. Kiitokset tsempityksistä Kerttukasperille, mieli on jo paljon parempi tädistä huolimatta ja nyt lähden uudella innolla seuraavaan kiertoon. Pitänee tilata jälleen tikut.
Kiitos myös vinkistä, että ne clomit vois auttaa. Jotenki olen aina ajatellut että vauva tulee jos tulee. Tähän asti tärppi onkin tullut 2-3 kk yrityksen aloittamisesta. Taidan siis hipsiä jo seuraavan kierron jälkeen sinne gynelle, jos ei näy ovista.
Neronjalle voimia ja toivottavasti tutkimuksissa selviää missä vika kokemiisi km:hin.