Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te "toiset naiset";

Vierailija
26.01.2012 |

miten usein näette miestä, mitä teette yhdessä? Kuinka paljon suhteenne muistuttaa parisuhdetta? Pohditko säännöllisesti "mitä kotona tapahtuu"? Miten jaksat olla asemassasi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestulkoon päivittäin. Teemme yhdessä kaikkea, mitä mikä tahansa pariskunta eli harrastamme, käymme syömässä, vietämme koti-iltoja. Ei tarvitse miettiä, mitä "kotona tapahtuu", sillä mies kertoo minulle, juttelemme koko ajan kaikesta hyvin avoimesti. Jaksan olla asemassani, koska olen rakastunut ja elämäntilanteeseeni tällainen suhde sopii ihan hyvin. Toki pidemmällä tähtäimellä toivoisin, että voisin olla ykkönen. Aika näyttää.

Vierailija
2/3 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan työkavereita. Todellakaan ei ole kyse muusta, kun VAIN piristävästä pikaisesta seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestulkoon päivittäin. Teemme yhdessä kaikkea, mitä mikä tahansa pariskunta eli harrastamme, käymme syömässä, vietämme koti-iltoja. Ei tarvitse miettiä, mitä "kotona tapahtuu", sillä mies kertoo minulle, juttelemme koko ajan kaikesta hyvin avoimesti. Jaksan olla asemassani, koska olen rakastunut ja elämäntilanteeseeni tällainen suhde sopii ihan hyvin. Toki pidemmällä tähtäimellä toivoisin, että voisin olla ykkönen. Aika näyttää.

Jos näette päivittäin, mitä hän tekee vaimonsa kanssa/tekeekö mitään? Onko hän luvannut jättää vaimonsa takiasi?

ap