Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla useampi lapsi. Oletteko huomanneet olevanne eniten "huolissaan" tms vaan yhdestä lapsesta?

Vierailija
10.02.2012 |

Mulla on 3 lasta, joista yksi on selkeästi herkin. Huomaan jatkuvasti olevani eniten huolissaan tästä lapsesta ja auttavan häntä eniten jne.. Kaikki 3 ovat kyllä aivan yhtä rakkaita, että siitä ei ole kyse. Mutta huomaan, että yksi vielä kaikista eniten aikaani ja kiinnitän paljon enemmän huomiota hänen tekemisiin ja touhuihin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vie eniten aikaani..

Vierailija
2/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikapuolesta, jolla on masennusta jne. Omat ovat pienempiä ja elävät siis "ydinperheessä", mutta poikapuoli on alkanut oireilemaan ja taustalla on ilmeisesti varhaislapsuudessa hylkäämiskokemus tms kun äiti lähti eron myötä eikä tavannut lastaan moneen kuukauteen. kulkee terapiassa onneksi ja on auttanutkin jo jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden luonteet eroavat kuin yo ja paiva. Herkemmasta olen huolissani tassa kovassa maailmassa, ja huomaan puolustelevani ja siloittelevani hiukan tieta elamanesteiden tiella.

Vierailija
4/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapsemme ovat aika perusterveitä, mutta olen silti allergisen pojan terveydestä eniten huolissani. Hänen ujoutensa myös huolestuttaa välillä, koska se estää nauttimasta joistakin tilanteista. Hänen koulunkäyntiään on patisteltu myös enemmän kuin sisarusten. Poika pärjää kyllä ihan hyvin, mutta ei ole yhtä itsenäisen kunnianhimoisesti läksynsä hoitava kuin sisaruksensa.

Vierailija
5/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pärjää hyvin koulussa. Hänestä en ole huolissani.

Tyttö on joutunut tuplaamaan kakkosen oppimisvaikeuksiensa vuoksi. Hänestä olen huolissani. Ehkä vähän turhaan kuitenkin, kiusaamista ei ole ollut. Tai yritystä kyllä, mutta koska tyttö on niin omapäinen, niin on sanonut suoraan ja se on loppunut sitten siihen.

Tytöllä on loistava asenne, tulee kyllä pärjäämään. Mutta surettaa silti.

Vierailija
6/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkästi esikoisesta kannan koko ajan huolta, vaikka mitään ilmeistä syytä ei edes olisi. Suorastaan ahdistaa välillä, etten sanoisi. Nuo pikkuveljensä tuntuvat porskuttavan omia aikojaan, vaikka käytännössä se on varmaan harhaa. Todellisuudessa kullakin on omat ongelmansa, joissa tarvitsisi tukea.

Ehkä ajan myötä poikienkin asiat nousevat enemmän pinnalle.