Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua hävettää niiden suomalaisten puolesta, jotka....

Vierailija
26.01.2012 |

eivät äänestä Haavistoa pelkästään tämän homouden takia. Surullistasurullista... katson siis parhaillaan ajankohtaista kakkosta areenalta ja noiden kihniöläisten mielipiteet ovat niin NOLOJA. Selvää seksuaalista syrjintää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma isoäitini sanoi ettei nainen sovi presidentiksi. Siksi hän äänestää miestä.

On murrettava rajusti ennakkoluuloja.

Vanhat poistuu ja asenteet muuttuvat väistämättä.

Moni mies oli samaa mieltä ettei nainen sovi presidentiksi.

En oikein nähnyt heidän maailmaansa. En päässyt säkkiin, jossa nämä jäärät elelivät.

Enkä voi vieläkään ymmärtää.

Nyt jos isoäitini eläisi vielä olisi mielenkiintoista tietää kumpaa hän äänestäisi homoa vai naista presidentiks?

Vai jättäisikö äänestämättä?

Vierailija
22/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on surullista kun jotkut ihmiset äänestävät Haavistoa vain koska se on homo. Usko pois, niitäkin löytyy.

varmasti löytyy.. Tuntuukin, että osa Haaviston äänestäjistä kuvittelee, että Niinistön äänestäjät äänestävät Niinistöä vain heterouden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä Haaviston suosio johtuu nimenomaan homoudesta. Halutaan olla avomielisiä ja irtautua persumaineesta. Siinä sivussa sitten jää huomaamatta että Haavisto haluaa viedä meidät Natoon ja muuta pientä.

tämmösellä tv-aikakaudella halutaan erikoisuudentavoittelua. Hävettääköhän Haavistoa, että jotkut äänestävät häntä vain pelkästään hänen seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi?

Samoin kuin Halonen aikoinaan valittiin sukupuolensa vuoksi.

Säälittävää tämä suomalaisten kiinnostus Suomen asioiden hoidosta. Vaaleja pelataan kuin jotain tosi-tv:tä. Kun pitäisi miettiä miten oikeasti saadaan maalle parasta. Vaaleissa on viimekädessä kyse meistä kaikista. Ihan oikeista ihmisistä. Työpaikoista, elämisestä. Sama suuntaus näkyy myös muisssakin vaaleissa, mutta näissä se vain kärjistyy henkilöön.

Ja jotkut pelleillee "Ihqqqqq kun saadaan homopressa!, mä oon niin up".

äänestetään Niinistöä vain siksi että tämä on hetero. Tiedän monia jotka sanovat että kyllä se Haavisto olis muuten hyvä ja parempi kuin Niinistö, mutta kun on homo ja siksi äänestävätkin Niinistöä. Eli siis heille heterous on se ainoa peruste äänestää pressaa. Ihan yhtä huono peruste kuin äänestää homoa. Eihän sillä homoudella/heteroudella loppujen lopuksi ole itse pressan hommissa mitään väliä.

Että en mä nyt kovasti syyllistäis niitä jotka äänestää Haavistoa vain homouden takia, sillä tässä maassa on ihan yhtä paljon niitä jotka äänestävät Niinistöä pelkästään heterouden takia. Mutta kummasti se on ihan ok, se ei ole ollenkaan hypetystä.

Vierailija
24/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biaudet'ta morkattiin, kun hän oli päässyt erivapaudella virkaansa. Haavisto on tehnyt saman, ei haittaa. Haaviston aikaansaannokset rahaa nielevän järjestön projektipäällikkönä ovat hämärän peitossa, ei haittaa. Haavisto kaunistelee cv:tään, ei haittaa. Haavistolta puuttuu loppututkinto joka Niinistöllä on, ei haittaa kun se on niin hyvä tyyppi ja kirjoitti hyvin ylioppilaaksi. Haavisto elää suhteessa itseään puolet nuorempaan mieheen kuten Niinistökin, Haaviston tapauksessa se ei haittaa. Haaviston puoliso kokkaa leikkaa hiuksia ja hellii, Niinistön puoliso kokkaa, silittää paitoja ja hellii, ensimmäinen on söpöä, mutta jälkimmäinen on sovinismia ja naisen pakottamista.

Ja kun vielä Ultra Brakin tekee comebackin!

Ihan selvä kaavahan tässä on.

Vierailija
25/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vielä Ultra Brakin tekee comebackin! Ihan selvä kaavahan tässä on.

mutta ei se mun äänestämiseen vaikuta.