Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nyt mitenkään halua kerskua,

Vierailija
26.01.2012 |

mutta tammkuun alusta -10 kg : D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan oli muutama kilo ihan jouluturvokkia, joka lähti alkuun nopeesti.

Joo ruotikaa vaan, ei mua masenna, pääasia, että housut pyörii jaloissa : )

Voin muuten kertoa, että lääkäritkin määräävät todella ylipainoisia nutrikuureille, eli kyllä tämä ihan turvallista on. Ainakin reippaasti ylipainoisille, kuten minä. Kunhan saan painon normaalialueella, sitten jatketaan muilla menetelmillä.

Vierailija
22/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti nutrannut melkein kuukauden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄski ei sula noin nopeasti!

muutam kilo alkuun nesteitä,mutta sen jälkeen tuolla vauhdilla lähtee myös lihakset!

Vierailija
24/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilo läskiä vaatii n. 7000 kalorin vajauksen, ja äkkiäkös se tulee, kun päivittäin saa vaan 500 kaloria ruoasta ja teen sellaisia tunnin kävelylenkkejä päivittäin.

Eli äkkiä arvioiden kolmessa-neljässä päivässä lähtee kilo?

Vierailija
25/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan terveelliseltä, mitä ei ole tarkoitettu masentamaan sinua, vaan vähän toppuuttelemaan. Mikä laulaen lähtee, se viheltäen tulee takaisin ;-)

hyvinkin helposti onnistuu jos alkupainoa on erittäin reippaanlaisesti.

(ja nyt ap:n kuuluu tulla kertomaan että lähtöpaino oli 75kg) =D

Kyllä se on niin, että jos kovin yksipuolisesti syö ja/tai pitää kalorisaannin ihan älyttömän alhaalla, se on elimistölle rasitus.

Huom - kirjoitin tuon ennen kuin näin ap:n vastauksen nutrauksesta. Minähän nimenomaan kysyin otsikossani, miten se onnistui - eli siitä teidän höpöhöpöttelijöiden PITÄISI ymmärtää, etten ollut vielä nähnyt ap:n vastausta.

Nutraus on varmasti ihan turvallinen metodi, kun sen tekee ohjeiden mukaan. Moni muu ihmedieetti taas ei ole.

Ja mitä tulee nopeisiin dieetteihin, niin sekin on kyllä täysin todistettu tosiasia, että jos rankalla dieetillä laihduttaa nopeasti, dieetin päätyttyä lipsahtaa nopeasti entisiin mittoihinsa. Toivottavasti niin ei ap:lle käy, vaan hän todellakin jaksaa nutrauksen jälkeen muokata ruokavaliotaan ja elämäntapojaan terveellisemmäksi pysyvästi. Helppoa se ei ole, mutta toivottavasti se onnistuu ja ap voi vuoden päästä palata kertomaan, että kiloja on lähtenyt lisää.

Tsemppiä ap ja onnittelut hyvästä alusta!

Vierailija
26/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paino alkaa kutosella, sitten siirryn muihin kujeisiin.

Vierailija
27/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inspiraation tähän sain sisareltani, joka on menossa laihdutusleikkaukseen.

On ihan lääkärin määräyksellä tiputtanut nutreilla jo yli 20 kiloa.

Vierailija
28/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilo läskiä vaatii n. 7000 kalorin vajauksen, ja äkkiäkös se tulee, kun päivittäin saa vaan 500 kaloria ruoasta ja teen sellaisia tunnin kävelylenkkejä päivittäin.

Eli äkkiä arvioiden kolmessa-neljässä päivässä lähtee kilo?

Eli vaika aina kolmessa päivässä olisit saanut 3kg pois ei tammikuussa olis kerennyt tippua 10kg :D.

Ja toisekseen en usko ,että aina joka 3 päivän välein olisi se 1kg lähtenyt niinkui itse sanoitkin,että 3-4 päivää olisi mennyt.

ja myös se ,ettänoin suurella vajeella elimistö menee jumiin, aineenvaihdunta ei toimi ja paino jumahtaa taatusti jossain vaiheessa.

Vierailija
29/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia mulle mitä vaaka näyttää.

Vierailija
30/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia mulle mitä vaaka näyttää.

saada tuloksia heti. Kun paino lähtee noin nopeasti, lähtee myös lihasta ja se taas vaikeuttaa painonpudotusta jatkossa. Teet itsellesi karhupalveluksen tuolla hommalla, vaan täähän ei tietystikään sua kiinnosta :)

Vierailija
31/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mikä mua kiinnostaa, on nää väärin laihdutettu huutajat : )

Ei ole yhtä ainutta kaikille sopivaa laihdutustapaa. Me ollaan kaikki erilaisia ja lihottukin eri syistä ja eri tavoin. Mutta samapa tuo, ei mua teitä tarvitse miellyttääkään, pääasia, että kilot tippuu : )

Vierailija
32/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mikä mua kiinnostaa, on nää väärin laihdutettu huutajat : )

Ei ole yhtä ainutta kaikille sopivaa laihdutustapaa. Me ollaan kaikki erilaisia ja lihottukin eri syistä ja eri tavoin. Mutta samapa tuo, ei mua teitä tarvitse miellyttääkään, pääasia, että kilot tippuu : )

kunhan nyt vaan puhutaan siitä, mikä olisi ehkä sinulleKIN terveellisempi ja kestävämpi vaihtoehto.

Minusta sinua selvästi motivoi tuo reipas alku, ja sen takia ehkä nutraus olikin hyvä ajatus. Olen vaan vähän huolissani, miten sinun laihdutusmotivaatiosi säilyy, kun jossain vaiheessa väistämättä lopetat nutrauksen ja tahti hidastuu, jopa kääntyy jälleen plussalle (sekin on täysin mahdollista).

SEN takia ainakin minä tässä olen hiukan varotellut. Ettet sitten masennu ja heitä hanskoja tiskiin.

-7-

Vierailija
33/33 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osalla paino nousee takaisin entisiin mittoihin(niinkuin minkä tahansa muunkin kuurin jälkeen) ja osa innostuu liikunnasta yms. terveellisistä elämäntavoista lähteneiden kilojen myötä. Eihän sitä tiedä kumpaanko ryhmään kuuluu, mutta se, että kilot voi tulla takaisin ei ole mikään syy olla yrittämättä päästä niistä eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi