Miksi alan illalla aina palella ihan hillittömästi?
Tää on ihan hirveetä, siinä vaiheessa, kun "liike pysähtyy", eli kun on saanut lapset nukkumaan ja tiskit koneeseen ja lelut laatikoihin ja alkaa oma aika, niin palelen ihan järjettömästi Nytkin on päällä trikoot, flanellipyjama, neuletakki, kylpytakki, sukat ja pitkät villasukat ja silti on hervoton vilu!
Kommentit (4)
raskaana, enkä dieetillä. Joo, muistan myös joskus kun olen ollut dieetillä, että palelin silloin yötäpäivää. ap
Nytkin tutisen tässä paksun täkin alla. Olen silti ihan kuuma iholtani, mutta musta itsestäni tuntuu kylmältä.
Näin on ollut niin kauan kuin jaksan muistaa... Pitäiskö tästä ottaa jokin ongelma?
Itsellä johtuu ihan väsymyksestä, joko liian vähäiset yöunet tai liian rankka päivä henkisesti. Joskus yövuoroa tehdessäni, joka siis mulle luonnollisin työaika, palelin aina hillittömästi siinä 5 aikaan aamusta, jolloin normaalisti olisin mennyt nukkumaan.
Ja ulkonahan kiristyy pakkanen ainakin Itä-Suomessa, meillä tuntuu sisällä saakka, vaikka sisälämpö näyttää koko ajan 20.
Mulla esiintyy vastaavaa dieetillä siinä vaiheessa kun aineenvaihdunta hidastuu. Tankkauspäivä auttaa.