Neuvokaa blondia!! Miten hitossa toi auton lammittimen ajastus oikein toimii
Siis sellanen, joka laitetaan pistokkeeseen ja siina on ymparilla sellaset siniset pikku portaat.
Auttakaa kiltit!
Kommentit (6)
Sitten laitat nuolen oikeaan aikaan, eli siis siihen klo aikaan, mikä nyt on. Sitten painelet niitä sinisiä paloja alas siitä kohdasta, milloin haluat lämmittimen olevan päällä. Sit piuha ajastimeen ja toinen pää autoon ja katsot että se ajastimen nappula on siinä kellon kohdalla, ei I kohdassa (jolloin ajastus ei toimi vaan antaa virtaa koko ajan).
valita I tai kellonkuva...mä en ymmärrämitään tosta, kuka ymmärtää??
Kellon aika asetetaan siihen nuolen kohtaan ilmeisesti, mutta miten se haluttu ajastus asetetaan eli aika milloin sen pitäisi lämmittää??
kun haluat että se lämmittää.
Se kellon kuva tarkottaa sitä että syöttää sähkö vain silloin kun olet asettanut ajaksi. Esim.8-12 ja se 1 sitä että sähköä tulee jatkuvalla syötöllä
Ok, kokeilenpa ohjeita.
Kiitos Paljon!!
Kiitos tästä. Sain kaverin vanhan enkä ymmärtänyt, että noi siniset alhaalla voi nyppiä ylös. Mun ajastimessa oli siellä täällä hampaita alhaalla. Nyt mä ymmärsin miten tämä toimii.
valita I tai kellonkuva...mä en ymmärrämitään tosta, kuka ymmärtää??
Kellon aika asetetaan siihen nuolen kohtaan ilmeisesti, mutta miten se haluttu ajastus asetetaan eli aika milloin sen pitäisi lämmittää??