Miehet: naista baarista epävarmuudella vai varmasti huoralta?
Baarista seksipartnerin metsästäminen on jännää, mutta aina ei tärppää. Jos on liikenteessä täysin pillu mielessä, tuleeko kuitenkin halvemmaksi maksaa ilotytölle ja hoitaa homma ilman rituaaleja? Saanti ainakin täten varmaa ja aikaa säästyy myös.
Kommentit (35)
Luultavasti baarissa on myös nainen, jolla on toiveena saada seksiä, joten etsi sellainen
Käsitys, että nainen joko haluaa rakkautta tai on huora, on melko vanhanaikainen ja naista latistava..! :D :D Kaikki naiset eivät etsi baarista rakkautta vaan sitä itseään.
mutta onko sen väärti? Itse en maksaisi seksistä vaan haluan että molemmat ovat mukana omasta tahdostaan. No joku tietty valittaa että kalliiksi tulee mutta minusta on kyse kahdesta ihan eri asiasta. Huorissa en suostuisi käymään jo ihan oman itsetuntoni takia..
M39
Totta kai siellä baarissa on niitä naisia, joilla pelkkä muna mielessä. Mutta aloittajaa kompaten, mikä on todennäköisyys sille, että mies saa baarista JOKA kerta, ja vielä siten että kumpikaan osapuoli ei halua sen enempää. Itse en ole huorissa käynyt, mutta ymmärrän täysin miksi tilausta palveluille löytyy. Maailman vanhin ammatti jne.
Lopuksi kumottakoon myytti, johon naiset usein vetoavat haukkuessaan huorissa käyviä miehiä. Maksullisillakin naisilla on jonkinlaiset kriteerit, jos ei nyt aivan kurahuora ole. Eli jos mies on vaikkapa niin törkeän epäsiisti ettei ilmaiseksikaan saa, voi aivan hyvin saada pakit huoraltakin. Mikä tietenkin on melkoinen pohjakosketus elämässä. Mutta haen tällä sitä, että ilotytöllehän on lottopotti saada sellainen asiakas, jonka mukaa lähtisi vaikka sieltä baarista ilmaiseksikin. Nekin tyypit ostavat seksiä, vaikkei päältäpäin uskoisikaan.
Jos vain pillua haluaa, huoriin. Metsästyksen jännitys tietenkin katoaa, mutta se tilanne tuo uutta jännitystä. Ja tietenkin voi kysyä, että onko se saalistus itsessään parempaa kuin saaliin saaminen.
en koske huoriin tikullakaan, saa olla oikeasti tosi epätoivoinen mies jos joutuu noin alas menemään.
Tautien jakorasioita, tautipesäkkeitä.
en koske huoriin tikullakaan, saa olla oikeasti tosi epätoivoinen mies jos joutuu noin alas menemään.
Tautien jakorasioita, tautipesäkkeitä.
Hmmm... Huorat käyttävät aina kondomia ja huolehtivat puhtaudestaan.Tuntemani käyvät myös säännöllisesti testeissä. Baareissa miehiä metsästävät YH-mammat taas ei niinkään. Kokemuksia on riittävästi, kummistakin. Baarivosuilta saisi liki aina paljaalla (miksiköhän?), eivät huolehdi tautien ehkäisystä ja harva varmaan käy testeissäkään säännöllisesti.
t:mies
Minä olen saanut kahdesti klamydian ilmaiseksi baarista. Huoralta en koskaan, vaikka olen käynyt kotimaassa ja Amsterdamissa.
Tautien jakorasioita, tautipesäkkeitä.Hmmm... Huorat käyttävät aina kondomia ja huolehtivat puhtaudestaan.Tuntemani käyvät myös säännöllisesti testeissä. Baareissa miehiä metsästävät YH-mammat taas ei niinkään. Kokemuksia on riittävästi, kummistakin. Baarivosuilta saisi liki aina paljaalla (miksiköhän?), eivät huolehdi tautien ehkäisystä ja harva varmaan käy testeissäkään säännöllisesti.
t:mies
Kyllä miehellä pitää olla oikeus saada pillut paljaalla ja laskea sisään myös lastit, jos siltä tuntuu. YH-mammat on monesti niin väljiä ettei pillu tunnu miltään kumin kanssa. Maksullisiin en itse koske kun menee fiilis seksiin jos pitää maksaa ja toinen ei ole kuin rahasta mukana.
on vain tarkkana, niin ei tauteja tule. en ole myöskään koskaan joutunut yli 50€ huorasta maksamaan, eikä tule edes krapulaa. joten minun valintani on huora.
ette käytä samaa pokaa uudestaan. On paljon naisia jotka haluavat vain seksiä mieheltä.
kaikki naiset on huoria, mutta kaikki huorat eivät ole naisia ;)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2012 klo 15:04"]
ette käytä samaa pokaa uudestaan. On paljon naisia jotka haluavat vain seksiä mieheltä.
[/quote]
Mutta miehiä jotka haluavat vain seksiä naisilta on kymmenen kertaa enemmän.
Huoriin, jos vain piip haluaa ja varmuudella, mutta itse en huoraamattomana huorissakäyvää miestä huolisi ikinä.
Todnäk huorien omaa valheellista promoamista tuo heidän "taudittomuutensa", mistäs sen sitäpaitsi ainakaan varmaksi tietäisi. Ammatin riskejä ja varjopuolia kiistatta.. Harvemmin edes entisen huoran kanssa mennään naimisiin, joten pakko naisreppanoiden provota ja panna kampoihin pärjätäkseen huorailemattomien "amatöörien" kanssa..
Ulkomainonta:
Hockerhouse Tit 'n Tat: Guaranteed NO AIDS.. + Officially official *No Aids warranty*
(pienemmällä präntillä)
..if aids, money back..
No ei välttämättä paljoa lohduta, sukupuolitauteja on paljon muitakin..
Etsisin naista baarista. Huono kun baarissa ei yritetä oppia.
Mitä vikaa siinä omassa kädessä on? Kokeile vasemmalla jos oikea käy rutiinista.
Kyllähän huorissa käy just ne tietynlaiset miehet :D pakko kai sitä on jostain saada
Ai niin ja aina tälläsissä huoriin liittyvissä ketjuissa miehet ylistää sitä kuinka ihanaa on kerrankin vetää paljaalla kun muut naiset (baari panot) ei tähän suostu x)
------------------------------------------------------
Tulee halvemmaksi mennä suoraan sen maksullisen luokse. 100€/30min ja olo helpottuu. Baarissa menee helposti yli satanen ja ei sieltä tosiaan joka kerta saa ja aamulla tympii turha krapulakin.
Naiset eivät varmasti ymmärrä tätä, koska suurimmalle osalle heitä seksi vaatii aina sen rakkaussuhteen, jota taas mies ei tarvitse. Ja syitä huoraukseen haetaan lukion psykologiankirjoista.