Mitä maitoa teillä juodaan?
Meillä Valion kevytmaitoa tai Valion rasvatonta plusmaitoa (HYVÄÄ).
Kommentit (40)
ikuista vääntöä ku mies ja poika juo tooosi paljon maitoa ja minä en juuri ollenkaan silti aina pyydän miestä ostamaan rasvatonta maitoa mutta eipä se osta ku aina kevyt maitoa.. minä en vaan tykkää maidosta enää, en tiedä mistä johtuu lapsena juotiin kummiskin ihan oikeaa tankki maitoa tai sitten yhteen aikaan vuohen maitoa
Jos luomua täysmaitona, niin sitten juotaisiin sitä.
En ymmärrä miksi näin ei ole.
Tavallista punaista eli täysmaitoa. Tulee parhaat kaakaot.
kevytmaitoa ja laktoositonta kevytmaitojuomaa.
mutta joskus muutaman kerran vuodessa kun ostetaan, niin luomu kevytmaitoa tai pastöroimatonta lehmän- tai vuohenmaitoa. Itselläni menee vatsa sekaisin tuosta luomumaidostakin, mutta tilamaitoa pystyn juomaan ilman ongelmia.
suoraan tankista. Itsellä ei ole, mutta käyn ostamassa suoraan navetasta. On hyvää ja halpaa ja siitä saa myös kerman :)
yleensä tilamaitoa läheiseltä maatilalta.
Ja jos ei kumpaakaan ole saatavilla, niin sitten laktoositonta maitojuomaa.
Itselläni on laktoosi-intoleranssi.
Huomaa taas hyvin, miten tähän on vastannut kaikki erikoismaitoja juovat. Eiköhän rasvattomalla ja kevytmaidolla ole eniten hyllytilaa kaupassa.
mä juon rasvatonta maitojuomaa, lapset gefilus-maitoa, mies tavallista rasvatonta ja puurot keitän kevytmaitoon.
osa juo laktoositonta kevyt maitoa ja osa normaalia kevyt maitoa ja pienimmät lapset juo täysmaitoa
sekä rasvatonta että kevytmaitoa.
Aiemmin ostettiin Valion vastaavaa, mutta lähikaupassa hintaero 10 senttiä ja Arla Ingmanin maito tulee lähempää niin vaihaminen oli helppoa.
minä tykkäisin enemmän rasvallisesta versiosta, mutta lapsi ei sitä suostu juomaan. Kahviin laitan kahvimaitoa.
Edes pieni myönnytys niille jättinavetoissa eläville lehmäparoille... :(
torilta haettua luomupullomaitoa, rasvaprosentista ei tietoa. Maitoa juodaan vain müslin kanssa tai kaakaona eli kork. 2 pulloa viikossa menee.
muut juo punaista maitoa ja yksi juo sinistä laktoositonta maitojuomaa.
jos ei ole sitä niin sitten jotain kevyt maitoa. Ei yleensä valion, koska siinä on kummallinen maku...
ite rasvaton luomu tai joskus plussa