Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset äidit

Vierailija
25.01.2012 |

Ihmisten ja äitien erilaisuus usein tuntuu täälläkin palstalla unohtuvan. Vain yhdenlainen äiti on sallittu. Kuinka erilaisia me voimmekaan haluinemme ja toiveinemme olla. Ystäväni, neljän lapsen äiti, käyttää kaiken aikansa työhön ja lastensa roudaamiseen (suurin osa siis jo isompia lapsia) eli työpäivän päälle viedään yhtä soittotunneille, toista urheiluun jne... Mihinkään muuhun ei hänen aikansa tunnu riittävän. Ja hän on varmaan onnellinen niin, ja osansa tietoisesti valinnut.

Itse yhden lapsen äitinä en taas voisi kuvitellakaan moista elämää. Haluan olla muutakin kuin roudari vapaa-ajallani ja minulla on omia lapsiin liittymättömiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia.

Uskon, että olemme molemmat yhtä "hyviä" äitejä, mutta minä ahdistuisin suunnattomasti ystäväni elämässä ja hän varmaan puolestaan kokisi suurta tyhjyyttä minun elämässäni, hupaisaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. viiden äiti

Vierailija
2/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastan ja tapaan ystäviäni säännöllisesti, en ole 110 % uhrautuva äitä

mulla on ollut oma elämä koko ajan ja siks tää toimiikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitukseni ei ole kritisoida kenenkään valintoja. Itseni vain pysäytti tämä havainto, kun ajattelin tässä yhtenä päivänä, että ystäväni elämähän on ihan kamalaa ja samalla hetkellä tajusin, että hänestä itsestään hänen elämänsä on taatusti aivan ihanaa :-).

Vierailija
4/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla muutakin kuin roudari vapaa-ajallani ja minulla on omia lapsiin liittymättömiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia.

Luuletko että hänellä ei ole?

Vierailija
5/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tiedän. Olemme tunteneet toisemme monta kymmentä vuotta. Ja minähän kerroin oivaltaneeni, että kyse on siitä, että me (niinkuin muutkin ihmiset) haluamme erilaisia asioita elämältämme. Enkä siis väitä, että omat haluni ovat parempia tai huonompia, vaan ERILAISIA.

Vierailija
6/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla muutakin kuin roudari vapaa-ajallani ja minulla on omia lapsiin liittymättömiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia.

Luuletko että hänellä ei ole?

miten voit käsittää avauksen arvosteluksi? Hassua, miten eri tavalla me ihmiset näitä juttuja luemme....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi