Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB: AIKAJANA TULEE ENSI VIIKOLLA!!!!

Vierailija
25.01.2012 |

KAIKILLE!!! VAROKAA!!!!!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksityisviesti tule siihen aikajanalle näkyviin? Eikö vain seinän sisältö tule?

Ja jos ne yksityisviestit tulee, niin mistä tarkastan asetukset, että eivät tule?

T: tumpelo

Vierailija
22/32 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten TODELLAKIN otin sen ajoissa käyttöön ennen kuin lävähtää pakosti. Ja asetukset katsoin kans erittäin tarkkaan. Aikaa vievää se oli, mutta ajoissa onneksi tein!

Aikajana on kiva ja kätevä ja itselläni ei ole näkyvissä siellä kuin muutama valokuva ja nekin vain kymmenkkunnalle lähimmälle ystävälle:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ei ole ollenkan niin kiva kuin aiempi. En katso kavereiden sivuja, joilla on aikajana, helpompi katsoa niiden sivuja, joilla on vielä se vanha.

Vierailija
24/32 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyykö mun pimpuli tosiaan sit kaikille muille??!

Vierailija
25/32 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta riippuu sun asetuksista että näkyykö sun pimpuli vaan sun kavereille vai onko se ihan julkinen kuva. sä voit vaihtaa sen vielä.

Vierailija
26/32 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet ole lisänny kuvaa noihin tissit/pimpuli -ketjuihin.

Tosin Facebookiin on tulossa uusi pirullinen sovellus, eli jos lataat jotain vaikka aijaa.comiin niin se kuva näkyy heti sun seinällä statuksena. Kelaapa vaikka "kasvavan merkkivaatepaketin" myyjää, kun ruudun valtaa sen 120 "melkein kuin Ralph Lauren, vain pieni reikä polvessa" kuvaa valtaa kaikkien etusivun. En nyt viitsi noista tsäteistä ja pimpulikuvista edes puhua. Mutta tääkin siis tulee ensi viikolla ja koskee kaikkia jo aikaisemmin ladattujakin kuvia!

Vierailija
27/32 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ysityisviestien näkyminen on täysin huuhaata. Tutkittiin melko tarkkaan ja sit yllättäen kukaan joka näin väitti tapahtuneen ei pystynytkään näyttämää niitä "yksityiviestejään" sieltä. Turha pelko siis.

Niin on saattanut käydä, että on ite unohtanut, mitä on kirjoittanut viesteis ja mitä seinällään. Ite haksahdin luulemaan samaa, mut sit muistin, että tosiaa jostain syystä käytiin joku nolo keskustelu mun seinällä kaverin kaa. Jotain vitun tyhmää arkipäivästä sopimista kaupungilla näkemisestä ja sen säätöä siinä. Nyt naurattaa se huomiohakuisuus, et toiki piti kaikille tehä selväksi. :D

Ja mikä niissä vanhoissa päivityksissä on niin kamalaa? Onhan jokainen ne itse sinne kirjoittanut ja ne joskus on koko tän ajan olleet siellä kaikkien näkösillä. Ja jos ne nyt niin hävettää, niin POITAKAA ne. Sit ku se aikajana on, niin helposti pääsette liikumaan ajassa taaksepäin. Sehän se idea vähän onkin. Luuletteko tosiaa, että ootte niin tärkeitä, että jengi kyttää "millo sille tulee aikajana", et pääsevät katsomaan, mitä siel on kirjoitettu elokuussa vuonna 2008. Oikeesti kukaan ei välitä!!!!

Ihan tosi hermoilu pois! Se aikajana on niin iso parannus. Nythän sulla on se mahdollisuus poistaa ne nolot päivitykset helposti. Ennen siihen on vaadittu hyvät hermot ja aikaa. Ja omasta profiilisivusta saa tosi kauniin kun valitsee kivan kansikuvan ja siihen sopivan profiilikuvan.

Vierailija
28/32 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ysityisviestien näkyminen on täysin huuhaata. Tutkittiin melko tarkkaan ja sit yllättäen kukaan joka näin väitti tapahtuneen ei pystynytkään näyttämää niitä "yksityiviestejään" sieltä. Turha pelko siis.

Niin on saattanut käydä, että on ite unohtanut, mitä on kirjoittanut viesteis ja mitä seinällään. Ite haksahdin luulemaan samaa, mut sit muistin, että tosiaa jostain syystä käytiin joku nolo keskustelu mun seinällä kaverin kaa. Jotain vitun tyhmää arkipäivästä sopimista kaupungilla näkemisestä ja sen säätöä siinä. Nyt naurattaa se huomiohakuisuus, et toiki piti kaikille tehä selväksi. :D

Ja mikä niissä vanhoissa päivityksissä on niin kamalaa? Onhan jokainen ne itse sinne kirjoittanut ja ne joskus on koko tän ajan olleet siellä kaikkien näkösillä. Ja jos ne nyt niin hävettää, niin POITAKAA ne. Sit ku se aikajana on, niin helposti pääsette liikumaan ajassa taaksepäin. Sehän se idea vähän onkin. Luuletteko tosiaa, että ootte niin tärkeitä, että jengi kyttää "millo sille tulee aikajana", et pääsevät katsomaan, mitä siel on kirjoitettu elokuussa vuonna 2008. Oikeesti kukaan ei välitä!!!!

Ihan tosi hermoilu pois! Se aikajana on niin iso parannus. Nythän sulla on se mahdollisuus poistaa ne nolot päivitykset helposti. Ennen siihen on vaadittu hyvät hermot ja aikaa. Ja omasta profiilisivusta saa tosi kauniin kun valitsee kivan kansikuvan ja siihen sopivan profiilikuvan.

mulla näköjään ongelmia ton sanan kaa :P

Vierailija
29/32 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain vuodelta 2007. Eikä niistä pystynyt myöskään kunnolla saamaan enää selville että mistä oli kysymys, koska mun seinälläni näkyi vain toinen puoli yv-keskustelusta (en enää muista oliko ne mun kirjoittamat viestit vai saamani vastaukset, poistin ne joka tapauksessa).

Vierailija
30/32 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIIIII????

Vierailija
31/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen FB:n aikajanaa? Kerkeisiköhän?

Vierailija
32/32 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistaa jo nyt nolot av-viestit sieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä