Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se rakkautta jos on epävarma tunteistaan (jatkuu)

Vierailija
25.01.2012 |

ja eroaa. Ja sitten huomaakin että ei olisikaan halunnut erota, koska on onneton ilman sitä toista. Onko se rakkautta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rakkautta, voi olla tottumiskysymys, voi olla pelkoa siitä, että jääkin yksin. Oletko tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
2/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt päätös lopettaa suhde tuntuu suurelta virheeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkinta-aika loppui juuri enkä tiedä vieläkään mitä pitäisi tehdä?! Mies kyllä haluaisi jatkaa mutta minä..... en vain tiedä :(

Vierailija
4/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luulevat kiintymys- ja riippuvuussuhteen olevan rakkautta. Joillekin se on yhtä kuin statuksen ja aseman hankintaa.

Vierailija
5/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkinta-aika loppui juuri enkä tiedä vieläkään mitä pitäisi tehdä?! Mies kyllä haluaisi jatkaa mutta minä..... en vain tiedä :(

Ei kai näihin ole mitään yksioikoista ratkaisua, enemmän lienee kiinni omasta halustaan sopeutua vallitsevaan tilanteeseen. Jos et koe palavaa halua palata yhteen, älä tee sitä. Koet sydänsurua ja ikävää, se on ihan normaalia - mutta menee myös ohi. Jos kuitenkin joku pala sinusta elättelee ajatusta yhteenpaluusta, ei sekään väärin olisi, jos yrittää vielä.

Yritä kahdesta vaikeasta päätöksestä tehdä se, kumpaa todennäköisesti katuisit vähemmän. =)

Vierailija
6/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittele, mitä on rakkaus? Minulle rakkaus on sitä, että hyväksyy toisen ihmisen juuri sellaisena kuin on, eikä vaadi häneltä mitään.

Toiseksi pohdi, onko onneton olosi rakkautta vai riippuvuutta. Nämä kaksi asiat menevät sekaisin. Esim. voit tuntea olosi yksinäiseksi ja siksi olet onneton. Eli sekoitat riippuvuuden ja rakkauden. Tai esim. janoat kuollaksesi arvostusta toiselta ihmiseltä ja olet onnellinen vasta, kun joku osoittaa sinulle arvostusta. Eli sekoitat arvostuksen ja rakkauden.