Lue keskustelun säännöt.
Rakastettuni ei poista profiilia E-kontaktista. Jätänkö?
24.01.2012 |
Käy siellä "uteliaisuudesta", ei muka etsi enää ketään. Vaikea uskoa. Mitä teen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla