Lapsen isän läsnäole pilasi ensimmäisen lapsemme synnytyksen.
Ja koko synnytyskokemukseni. Toisen lapsemme synnytykseen en lapsen isää päästänyt vaikka olisi tahtonut.
Synnytys on naisen yksinoikeus ja sen haluan tehdä ilman ylimääräisten ja tarpeettomien ihmisten läsnäoloa.
Kommentit (25)
kyllä ihan mun ansiotani, kun vaadin synnytyksen käynnistystä. Lekurit olis antaneet perseeni revetä ja synnytyksen alkaa liian myöhäisillä viikoilla.
en tarkkaa painoa muista, sokerivauva. Ja kun kävin ultrassa Tekay sanoi pennun olevan geneettisesti isopäinen tai muuten vaan vesipää, että synnytä sitten sellaista alakautta.
Meilläkin mies oli mukana esikoisen synnytyksessä. Hän ei voinut pahoin tai muutakaan, mutta mitään tukea en hänestä valitettavasti saanut. Kännykällään näpytteli työasioita lähes koko ajan...
Mies halusi välttämättä tulla mukaan eikä sitten esim kehdannut mennä lämmittämään kauratyynyä! Hänestä ei ollut mitään hyötyä koko tapahtumassa. Itse en olisi halunnut häntä mukaan.
kyllä ihan mun ansiotani, kun vaadin synnytyksen käynnistystä. Lekurit olis antaneet perseeni revetä ja synnytyksen alkaa liian myöhäisillä viikoilla.
Sulla on selvästi vahva ote omasta elämästäsi, sen pystyy kyllä näkemään näistä sun kirjoituksistasi.
terve eikä näytä isältään vaan minulta