Miksi joku aina laittaa kiitos viestejä?
Siis pakko purkautua, kun yksi työkaveri ärsyttää. Jokaikiseen meiliviestiin täytyy laittaa kiitos viesti! Siis ihan talon sisällä laitan tiedoksi asioita. Joskus jopa puhumme jostain ja sanon, että minulla on asiasta joku vanha meili, josta löytyy vaikkapa hänen kaipaamansa yhteystiedot tms. Lupaan välittää viestin hänelle, niin johan tulee taas Kiitos!
Kommentit (12)
Miten jotkut kehtaa???? Sä teet niille palveluksen ja ne kiittää?!?
Käsittämätöntä.
noita Kiitos!-viestejä.
Olen luullut, että se on kohtelias tapa kuitata saaneensa viestin...
ja lähettelee päivässä paljon viestejä, joissa osassa iso joukko vastaanottajana, niin niiden kaikkien sadan kiitosviestin pois naputteluunkin kyllästyy!
vastata,silloin lähettäjäkin saa tiedon että viesti on mennyt perille.
Niin, ovathan käytöstavat ja kohteliaisuus aikamoisen sietämättömiä asioita.
lähetä Kiitos!-viestejä silloin, jos saamani viesti on ollut joku koko organisaatiolle tullut tiedonanto.
Jos sähköposti on iso osa työtäja lähettelee päivässä paljon viestejä, joissa osassa iso joukko vastaanottajana, niin niiden kaikkien sadan kiitosviestin pois naputteluunkin kyllästyy!
Siis pakko purkautua, kun yksi työkaveri ärsyttää. Jokaikiseen meiliviestiin täytyy laittaa kiitos viesti! Siis ihan talon sisällä laitan tiedoksi asioita. Joskus jopa puhumme jostain ja sanon, että minulla on asiasta joku vanha meili, josta löytyy vaikkapa hänen kaipaamansa yhteystiedot tms. Lupaan välittää viestin hänelle, niin johan tulee taas Kiitos!
Käytöstapoja, oletko niistä kuullut? Minulle ainakin opetettiin että aina kun saa jotain, kiitetään ja minusta on vain hienoa että ihmiset osaavat kiittää, vaikkakin vain meilistä.
Kiitos on mielestäni kaunis sana ja saa (yleensä ainakin) sen hyvälle tuulelle jota kiitetään.
Jos nyt kuvitellaan että olisit tosissasi tuon tekstin kanssa (kyllä, haisee provolle kilometrin päähän), niin epäilisin että sinua itseäsi ärsyttää että et kiitä tarpeeksi. Tai sitten siinä ihmisessä ärsyttää jokin muu, ja tuo kohteliaisuus sinu(kin) kohtaan on entistä suurempi ärsyke sille sinun ärsytyksellesi.
Kommunikoin pääsääntöisesti sähköpostilla töissä, koska organisaatio on hajautettu ympäri maailmaa. Meiliä myös tulee ihan tarpeeksi ilman turhia viestejä. Ihmiset voisivat oikeasti miettiä tarvitseeko ihan kaikesta kiittää tai tarvitseekö käyttää "vastaa kaikille"-toimintoa.
ihminen, kun sulla ei ole suurempia murheita.
Hyvin olet elämäsi elänyt!
KIITOS siitä kuuluu sinulle..... :)
Mutta kyllä ihmetyttää, jos te kaikki olette sitä mieltä, että kiitos viesti on paikallaan, jos joku organisaatiossa tiedottaa teitä jostain asiasta, viesti on mennyt 30 muullekin ja teiltä ei akuutisti odoteta mitään toimenpiteitä. Laitatte siis lähettäjälle viestin "kiitos"???!?!?
lue viestini #9.
Tarkoitin viestissäni #4 tapausta, jossa joku tieto on annettu nimenomaan minulle ja erityisesti silloin, kun olen nimenomaan itse tätä tietoa alunperi tiedustellut (vrt. ap:n ekassa viestissään mainitsema tapaus, jossa työkaveri kyseli jonkun yhteystietoja ja ap lähetti ne hänelle).
Mutta kyllä ihmetyttää, jos te kaikki olette sitä mieltä, että kiitos viesti on paikallaan, jos joku organisaatiossa tiedottaa teitä jostain asiasta, viesti on mennyt 30 muullekin ja teiltä ei akuutisti odoteta mitään toimenpiteitä. Laitatte siis lähettäjälle viestin "kiitos"???!?!?
mä teen aina just noin, vastaan joka viestiin joka mulle tulee ja pidän aika inhottavana jos joku ei vastaa