Olen hyvä mies.
Kommentit (16)
mä haluisin ainakin olla hyvä nainen. tiiä sitä sitten olenko kertaakaan onnistunut olemaan..
Miten hyvyys määritellään?
-amy-
sen saamani palautteen perusteella.
Tosin en vietä aikaani ihmisten parissa joiden kanssa en aidosti viihdy.
Tero
mä haluisin ainakin olla hyvä nainen. tiiä sitä sitten olenko kertaakaan onnistunut olemaan..
Tärkeintä onkin juuri tuo aito halu.
Tero
tosin aina ei voi saada ainoastaan positiivista palautetta.
-amy-
tosin aina ei voi saada ainoastaan positiivista palautetta.
-amy-
Rakentavan, analyyttisen ja asiallisen kritiikinantokyky on siunattu ominaisuus.
Tero
Joten käsityksesi itsestäsi on vähintäänkin subjektiivinen.
Olen omasta mielestäni tarpeeksi hyvä ihminen. Hyvästä naisesta en halua puhua, koska se tuo mieleen ärsyttäviä kliseitä.
Tärkeintä onkin juuri tuo aito halu.Tero
Joten käsityksesi itsestäsi on vähintäänkin subjektiivinen.
Tosin on totta, että jätän selkeät riidanhaastamiset huomiotta, se on ainoa keino selvitä elämästä ja netistä jankkaamatta elämäänsä pilalle.
Tero
Miksiköhän täällä muuten yleensä tuntee tarvetta
korostaa että on mies? Tai ei ehkä korostaa, mutta tuoda se ainakin esiin?
Tero
korostaa että on mies? Tai ei ehkä korostaa, mutta tuoda se ainakin esiin?Tero
koska enemmistö täällä on naisia?
huono puoli, että olen havainnut että saan viesteilläni paljon enemmän aikaan keskustelua, kun en laita mitään nimimerkkiä viestiin, toisaalta se on ärsyttävän anonyymiä, varsinkin jatkovastausten kannalta :(
Tero
huono puoli, että olen havainnut että saan viesteilläni paljon enemmän aikaan keskustelua, kun en laita mitään nimimerkkiä viestiin, toisaalta se on ärsyttävän anonyymiä, varsinkin jatkovastausten kannalta :(Tero
oon itekkin miettinyt että pitäskö kirjautua..yhteen vaiheeseen laiton oman nikkini merkiksi,mut sitten väsyin siihen.
en kyllä ihan huonokaan. Mieheni sanoo olevansa tyytyväinen minuun.
Mä voin kyllä sanoa, että mulla on mielettömän hyvä mies. Ikinä en hänestä vapaaehtoisesti luopuisi!
Tero