Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pitää aloittaa kuivaksi opettelu?

Vierailija
23.01.2012 |

Mulla on 1,5-vuotias poika, joka ei juuri puhu. Ymmärtää puhetta ja osoittaa vaippaansa pissattuaan. Jotenkin tuntuu, että on aivan liian nuori opettelemaan kuivaksi. Mistä tietää, että lapsi on valmis opettelemaan kuivaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mellä taas 1,5-vuotias tyttö nyt hokannut pottatouhut, vaippaan tulee paljon ja varsinkin ison hädän jälkeen vasta ilmoittaa pottahätä. neuvolassa sanoivat että tytöt yleensä oppivat tämän nopeammin. ajattelin itse että lähellä 2v alettais oppimaan, mutta nyt se näköjään meillä vahingossa jo. mutta tietty kuivuus ei kyllä lähelläkään. kesällä sitten saa painella pikkarit jalassa. eli sama kysymys kuin ap?

Vierailija
2/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta lasta, jotka ovat olleet päiväkuivia tuon ikäisenä.

Jos lapsesi kerran tunnistaa pissahädän, mikset veisi potalle? Miksi jarruttelisit, jos kuivaksi opettelu tapahtuisi noin helposti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki vaippailu, lapset itse halunneet mennä potalle. 6 lasta, eka ja vika noissa aikaväleissä tyttö!

Vierailija
4/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään paineita asiasta lapselle, mutta aina kannattaa reagoida silloin kun lasta kiinnostaa joku asia. Hän pystyy nyt ymmärtämään että huomaa pissan tulleen ja siitä on oikein hyvä lähteä.

Vierailija
5/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helposti kävi kuivaksi oppiminen ilman opettelua. Kaksi lasta oli 1 v 10 kk, kolme tasan 2 vuotta. Yövaipat jäivät saman tien pois eikä vahinkoja tullut kuin parin ekan päivän aikana muutama korkeintaan. Itse en kyllä missään nimessä 3-vuotiaaksi odottaisi.

Vierailija
6/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan jättää sikseenkin ja sitten kahden vuoden päästä miettiä samaa asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi