viivanpaikka apteekin testissä
Onko apteekin omassa raskaustestissä viivanpaikkaa?
vai onko tuo tuossa just tekemässäni haalea plussa...
onko kokemuksia?
Kommentit (9)
et esim. valoa vasten siinä näkyy viiva. TODELLA vaalea, mut viiva se on.
Mä niiiiiiin toivon, ettei oo vaan viivanpaikka.
Parin päivän päästä teen sit uuden testin,ellei tyhmästi ala menkat :(
8.11.2005 tiistaina, testasin apteekin omalla testillä niin mieheni ja mun mielestä näytti negaa vaikkakin molemmat oltiin näkeväni ihan tosi tosi heikko viiva. Parin tunnin päästä jolloin tulokseen ei voi luottaa niin näkyi jo selvempi viiva.
Nyt sitten testasin perjantaina uudelleen apteekin olikohan sure steps testillä ja plussaa näytti.Kolmas olisi tulossa (ennestään kaksi poikaa - 02, - 04) ja toivottavasti kaikki menee hyvin.Plussa säteitä kaikille.
ja viiva vaan selkenee, vaikkei siihen nyt sais luottaa, mut alusta saakka siinä oli jotain.
iiks, mä en meinaa pysyy housuissani, vaikka tiedän,ettei pitäis vielä innostuu.
Tää olis toinen lapsi, esikoinen täyttää ens kuun alussa 1-v <3
Hyvä isänpäivälahja tuolle miehelleni :) (jos nyt on plussaa)
peukut pystyyn kaikille muillekin!
Toivotaan että olisi plussaa ja kävisi samalla lailla kuin meille. Parin päivän päästä kun testaat uudelleen niin eiköhän viiva vahvistu. Mä olin kanssa
vielä epävarmana ennen kuin kun tuli selvä plussa. En uskaltunut ottaa ennen sitä tosissaan. Peukut pystyyn sulle =)
ja koskaan ei ole näkynyt yhtään mitään kun en ole raskaana ollut. Ei kertakaikkiaan mitään vaikka kuinka olen tiirannut!
sitten kun plussasin niin ensin en nähnyt mitään (kp 28/28) ja tunnin päästä tosi haaleaa viivaa ilmestynyt. Piti siristellä silmiä! Ja siinä se oli! Heti varma plussasta!
Seur. päivänä uusi testi ja sama haaleista haalein viiva. Vasta viikon päästä kunnon viiva testissä.
Eli jos jotain pientäkin näätte niin uskon plussaan! On sen verran testattu noita testejä tässä talossa : )
+++++Plussatuulia+++++
Soffu 7+4
Saako kysyä, että mikä kp sulla menossa? Mulla 24/27-28, joten tässä malttamattomana odotan, millon uskaltaisin testata, jos ei menkkoja kuulu ajallaan.
viivanpaikkaa ei ole:=) vauvaliimaa ja tarrasukkia sinulle!!!:=)
Soffu: Ite oon tehny apteekin testejä jotain 4, niissä negatiivisissa
en mielestäni kanssa oo nähny yhtään mitään, mut sillon niitä en kytännytkään niin tarkkaan :/
Eli tänään on kp 29/30-31
Vähän ajoissa tuli testattua, mut iskälle piti saada paras lahja <3
Mä oon aika varma nyt,että plussa toi on.
Nyt se viiva on jo niin selkee,että kauempaakin näkee.
En mä usko,että siinä olis mitään, jossei olis plussa :S
Katellaan sit tiistaina,että jos tekisin sen uuden testin.
Tein tossa viikko sitten testin, vaikka tiesin, ettei se mitään näyttäis.
Mut tyhmänä oli pakko :P
Itse tein samaisen testin tänään. Ihan kuin siinä olisi keskellä pikkuisen tummempi viiva, mutta HYVIN HYVIN vaalea! En ole edes miehelle näyttänyt, koska viimeksi hän ei sitä nähnyt (seuraavana päivänä kunnon viiva --> raskaus kesken rv10) enkä itsekään usko ennen kuin saan kunnon viivan/menkat alkaa.
Olen itsekseni miettinyt miltä ne haamut näyttää? idiootti kysymys;)
Tein pe tämän kierron ensimmäisen testin ja siinä ei kyllä näkynyt mitään. Tai sellaisia pystyviivoja koko näyttö on täynnä kun sitä kallistaa.
Toivotaan parasta!!
A kp32