Mistä nopeasti uudet "sateenvarjorattaat"?
Tarvitsen matkalle mukaan pikaisesti ns. sateenvarjorattaat, eli ihan yksinkertaiset ja kevyet, halvimmat mahdolliset matkarattaat. Eit arvitse olle mitään säilytystilaa alaosassa jne. Citymarkertissa on 35 eurolla, olisiko muualla vielä edullisemmin? Minulla ei ole aikaa käydä kaikkia kauppoja läpi taaperon kanssa, joten jos joku tietää, olisin kiitollinen tiedosta.
Ja aikaisemmin en ole ostanut, koska meillä oli matkarattaat, jotka hajosivat tänään :(. Niitä en voikaan ottaa mukaan.
Olisiko HongKongissa, Robinhoodissa, Tarjoustalossa tms? Käyn Cittarista hakemassa huomenna, jos en täältä saa vinkkejä.
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (4)
voisinkin etsiä kirppareilta tai Huutiksesta, mutta lähtö reissuun on jo ylihuomenna aamulla, eli mulla on vain huominen päivä aikaa hommata rattaat. Kiitos kuitenkin vinkeistä!
Ap
voisit silti sopivat rattaat nähdessäsi laittaa myyjälle yksityisviestin ja kysyä, onnistuisiko haku jo huomenna. Olen itse myynyt useammankin tavaran niin, että ostajaehdokas on etukäteen kysynyt yksityisviestillä, onko mahdollista saada ostos heti seuraavana päivänä, kun on kiireinen tarve.
Itse ostin Emma Buggyt joskus ja maksoi ~40€
Löytyy myös Carena-merkkisenä Buggyjä, hinta niissäkin ~40€.
Basson Minit maksaa noin ~25€ uutena, ainakin Baby Stylessä, jos on teillä siellä lähellä.
Hgissä ainakin Vekarakirppis-lastentarvikekirppikseltä saa halvalla matkarattaita jne. Tai laita kaupan/leikkipuiston/lähimmän päiväkodin seinälle Ostetaan/otetaan vastaan -lappu. 35 e on varmaan aika lailla alin hinta uusista.